Gjest gjest Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Hei Jeg er altså helt latterlig forelsket. Vi har vært sammen i ca 7 mnd, og jeg er fortsatt så forelsket at jeg tenker på han konstant. Følelsene ligger utenpå kroppen, og jeg klarer ikke å skjule det. Jeg kan bli så glad at jeg griner, så lykkelig at jeg smiler hele tiden, så usikker at det knyter seg i magen, så rastløs at jeg vandrer rundt i leiligheten... og jeg er 36 år og har to barn fra tidligere....! Trodde dette var forbeholdt fjortiser, jeg... Både hjemme og på jobb tuller jeg rundt og venter på sms'er....konsentrasjon sliter jeg med, og jeg har ikke så lett for å fokusere på annet. Nå er min kjære på ferie med sine barn, mens jeg er hjemme og har ikke ferie. Jeg klarer å nyte roen og freden (mine barn er med sin far), men hele tiden ligger savnet etter kjæresten som en klump i magen. For ikke å snakke om når jeg skal legge meg :-) Å være forelsket er så deilig, men det er jammen meg ganske vondt også. Kan ikke huske at jeg har opplevd det før heller, alt føles helt nytt og oppleves i andre sterkere farger. Flere som har opplevd dette i voksen alder? For oss er det ting som kompliserer, vi har begge barn og forpliktelser, jobber mye og bor et godt stykke fra hverandre. Det blir derfor mye savn, og det er umulig å bli lei av han når jeg ikke ser han daglig. Sukk....han er så fantastisk fin og god :-) en virkelig trivelig mann. Jeg er så overrasket over hvor sterke følelser jeg har fått for han...
momo Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Går rundt sånn om dagen jeg og. Er 32 år og har to barn, ikke opplevd noe så sterkt, så er jo helt snodig, men samtidig fantastisk. Vi har bare vært sammen i 4 mnd vi da. Men hadde vel ikke trodd følelsene skulle bli så sterke så raskt. Her er kjærsten min på guttetur til Hellas, og er borte i litt over 2 uker. Mens jeg går hjemme med barna mine, og pakker siden jeg flytter veldig snart. Her har ikke han barn da, noe som gjør det litt lettere. Vi bor langt fra hverandre nå, men jeg flytter til hans by da jeg starter å studere i nærheten. Så skal bli godt å komme nærmere hverandre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Nyt det. Desverre går den forelskelsen over. Regner med den varer lengre for dere siden dere bor et stykke unna hverandre.
Gjest gjest (TS) Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Nyt det. Desverre går den forelskelsen over. Regner med den varer lengre for dere siden dere bor et stykke unna hverandre. Ja, og jeg lurer på hva som skjer når forelskelsen går over. Er redd han kommer til å bli lei av avstandsforholdet.... Men foreløpig elsker jeg følelsen, og nyter den herlige mannen jeg er så heldig å ha fått bli kjent med. Blir det slutt vet jeg at jeg kommer til å bli knust. Det hele føles så sårbart og skjørt. Men likevel sterkt på en måte. Merkelig...
Gjest gjest (TS) Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Går rundt sånn om dagen jeg og. Er 32 år og har to barn, ikke opplevd noe så sterkt, så er jo helt snodig, men samtidig fantastisk. Vi har bare vært sammen i 4 mnd vi da. Men hadde vel ikke trodd følelsene skulle bli så sterke så raskt. Her er kjærsten min på guttetur til Hellas, og er borte i litt over 2 uker. Mens jeg går hjemme med barna mine, og pakker siden jeg flytter veldig snart. Her har ikke han barn da, noe som gjør det litt lettere. Vi bor langt fra hverandre nå, men jeg flytter til hans by da jeg starter å studere i nærheten. Så skal bli godt å komme nærmere hverandre. Da er vi to! Håper dere får det bra sammen. Selv kunne jeg ikke tenkt meg en samboer nå, men mer tid sammen med kjæresten min hadde vært deilig...
momo Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Da er vi to! Håper dere får det bra sammen. Selv kunne jeg ikke tenkt meg en samboer nå, men mer tid sammen med kjæresten min hadde vært deilig... Vi blir ikke samboere da, det er nok lenge til vi blir. Nå vil jeg bare nyte å att vi er kjærster i lang tid. Og godt å kunne få se hverandre litt oftere. Får håpe dere får mer tid sammen, og alt går bra framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå