Lykkelille Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Når jeg prøver å lukke en nettside eller flere faner, kommer det bare opp "Internet Explorer har sluttet å virke" og eneste alternativet er å klikke på "lukk program". Siden legges ikke ned, men blir stående oppe med melding "Feil i webområde". Der står følgende: "Internet Explorer har lukket denne websiden for å hjelpe til med å beskytte datamaskinen. Et skadet eller skadelig tillegg har ført til at Internet Explorer har lukket denne websiden." Dette gjelder uansett hvilken nettside jeg er inne på. Eneste måten å få lagt ned sidene på er å slå av pc'n.. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Blir veldig veldig takknemlig for hjelp!
Temposonic Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Det ser veldig ut som det er et av tilleggene til Internet Explorer som skaper problemer. Jeg ville først forsøkt å kjøre Internet Explorer uten tillegg. Se på startmenyen din, under "alle programmer -> tilbehør ->systemverktøy" her skal du finne "Internet Explorer (Ingen Tillegg)". (Det er mulig dette ikke helt identisk med din PC, da jeg bruker engelsk Windows, så jeg har bare oversatt litt grovt) Hvis det funker fint nå, så er det et av tilleggene dine som fusker. Da kan vi begynne å nøste litt i dem.
Lykkelille Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 Det ser veldig ut som det er et av tilleggene til Internet Explorer som skaper problemer. Jeg ville først forsøkt å kjøre Internet Explorer uten tillegg. Se på startmenyen din, under "alle programmer -> tilbehør ->systemverktøy" her skal du finne "Internet Explorer (Ingen Tillegg)". (Det er mulig dette ikke helt identisk med din PC, da jeg bruker engelsk Windows, så jeg har bare oversatt litt grovt) Hvis det funker fint nå, så er det et av tilleggene dine som fusker. Da kan vi begynne å nøste litt i dem. Herlig, endelig fikk jeg orden på det! Gjorde som du sa, klikket på I.E (Ingen Tillegg). Måtte her gå inn på "alle tillegg" og så deaktivere alle sammen..burde kanskje ikke gjort det med alle, men det var først etter at jeg gjorde det og restartet pc'n at det funket
Temposonic Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jepp, var det jeg tenkte. Du kan jo nå prøve å aktivere ett og ett tillegg til du finner ut hvilken som skaper problemer. Er det noen du nylig har installert?
Gjest CandyPanty Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Eller bare last ned en annen nettleser! chrome, firefox, opera... mye bedre enn IE...
Lykkelille Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2010 Jepp, var det jeg tenkte. Du kan jo nå prøve å aktivere ett og ett tillegg til du finner ut hvilken som skaper problemer. Er det noen du nylig har installert? Kom på nå at da jeg deaktiverte tilleggene, gikk jeg også inn og avinstallerte noen ting jeg for ikke så lenge siden installerte(som bare var tull). Har aktivert alt igjen på disse tilleggene -og jeg kan fremdeles få lukket nettleseren. Flottings! Er ikke bare-bare å ikke ha peiling, får tenke mer over hva jeg installerer og gjør fremover Tusen takk for svar uansett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå