fruBeist Skrevet 14. juli 2010 #21 Skrevet 14. juli 2010 fruBeist, jeg tror nok anonymbruker heller mener det at når en lesbisk skal gi råd om hvordan man skal hanskes en heterofil mann, så blir det omtrent som at en heterofil mann skal foreslå for to lesber, - "jammen dere burde jo bruke ett tohodetdildo, for da slipper dere å få syfilis og sånn", - (mens dere kanskje liker en helt annen form for sex), hva vet vel heteromenn? Kanskje like lite som lesber angående heterosex? Du har kanskje rett i det. Men anonym påstår at jeg hater menn Noe jeg virkelig ikke gjør. Og lurer på hvor h*n har fått den ideen fra. Det er allmenn kunnskap (også blandt lesber!) at komdom er det eneste som beskytter mot seksuelt overførbare sykdommer. Nedsatt følsomhet eller ikke. Jeg kom ikke med sexråd i den forstand at jeg foreslo hvordan de skulle utføre akten sin, heller viktigheta av å beskytte seg mot ulumskheter.
waco Skrevet 14. juli 2010 #22 Skrevet 14. juli 2010 så du mener at lesber bruker kondom? Man lærer noe nytt hver dag =)
Strenge Frk.Gerd Skrevet 14. juli 2010 #23 Skrevet 14. juli 2010 så du mener at lesber bruker kondom? Man lærer noe nytt hver dag =) Finnes vaginale kondomer, samt at hvis jeg ikke husker feil kan man bruke sånne tannlege beskyttelsesplastikk greier over kvinnens underliv hvis man vil beskytte seg selv når man gir oralsex på en dame.
waco Skrevet 14. juli 2010 #24 Skrevet 14. juli 2010 Ja det er sinnsykt hva mennesker gjør for selvbekreftelsen av fremmede mennesker sin skyld. Å kline med en gjennom et foliepapir fordi det er en fremmed? Ta på seg plastikkhansker fordi man skal ta på en ukjent?
fruBeist Skrevet 14. juli 2010 #25 Skrevet 14. juli 2010 (endret) så du mener at lesber bruker kondom? Man lærer noe nytt hver dag =) Om man ikke er i fast forhold, men f.eks deler dildo med en sexpartner, så er det lurt å bruke kondom på denne. Det kan og være lurt å bruke slikkelapp se nederst på siden i linken, under `safe sex` Slikkelappen er et latexkvadrat som brukes ved oralsex. Har ikke prøvd den selv, men kan tenke meg at den har samme effekt med tanke på nedsatt følsomhet, som det kondom har. Endret 14. juli 2010 av fruBeist
Strenge Frk.Gerd Skrevet 14. juli 2010 #26 Skrevet 14. juli 2010 Ja det er sinnsykt hva mennesker gjør for selvbekreftelsen av fremmede mennesker sin skyld. Å kline med en gjennom et foliepapir fordi det er en fremmed? Ta på seg plastikkhansker fordi man skal ta på en ukjent? Hehe.. Er du alltid sur? Er jo greit at det finnes ulike tilbud for beskyttelse mot kjønnsykdommer.. nå vet jeg ikke om akkurat de to tilbudene jeg nevnte er så veldig utbredt.. er vel hovedsakelig kondomer som brukes.
waco Skrevet 15. juli 2010 #27 Skrevet 15. juli 2010 Man skulle hatt en heldekkende drakt, sånn som skøyteløperne har.
fruBeist Skrevet 15. juli 2010 #28 Skrevet 15. juli 2010 Man skulle hatt en heldekkende drakt, sånn som skøyteløperne har. Det finnes de som foretrekker den varianten og bilde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå