Gå til innhold

Han vil ikke bruke kondom!

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Han sier at han ikke føler noe når han bruker kondom. Er bare en jeg ser i ny og ne, så jeg vil ikke ha sex med han uten kondom likevel jeg går på p-pillen. Kan man få kjøpt andre på kondomeriet eller noe man kan smøre på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si til han,at du føler iallefall ingenting om vi ikke har sex :gjeiper:

Skrevet

Nei, det trenger ikke være løgn. Har mannen nedsatt følsomhet i utgangspunktet kan kondom drepe det som er av følelser.

Kjøp spesielt tynne kondomer, det er mange å velge i.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har problem med kondom. For det første finner jeg ikke frem til hullet, om jeg ikke ser det. For det andre, når den først kommer inn så jokker jeg bare for å jokke, kjenner svært lite. Det resulterer i en slapp penis etter hvert. Det kan sies at jeg aldri har prøvd noe spesielle tynne kondomer.

Men som Lucy sier over, det kan jo da være at jeg har nedsatt følsomhet sånn ellers også.

(Men hva vet jeg, som ikke er vandt til noe bedre følsomhet)

Gjest lecher
Skrevet

Jeg klarer ikke å komme med kondom ihvertfall. Må innrømme at jeg synes det er litt kjipt å ha sex uten å avslutte med orgasme, men hvis dere ikke er eksklusive skjønner jeg deg godt!

Hvis dere er eksklusive og du går på piller, og han ikke har sykdommer, ser jeg ikke problemet med å droppe kondom...men det er jo din avgjørelse :)

Skrevet (endret)

Han sier at han ikke føler noe når han bruker kondom. Er bare en jeg ser i ny og ne, så jeg vil ikke ha sex med han uten kondom likevel jeg går på p-pillen. Kan man få kjøpt andre på kondomeriet eller noe man kan smøre på?

Kun et dårlig triks. Gjør det bare klart at da blir det ikke noe sex i alle fall.

Kan jo prøve et annet merke, som er tynnere og mer følsomt kanskje...men om han er en av de som bare drar det "jeg kjenner ingenting trikset" så gir han seg nok ikke før du gir etter.

Endret av kristian82
Skrevet

Eller du kan bare ditche han for en som vil bruke kondom? Gjøre det klart for han at det hvertfall ikke blir sex uten kondom.

Skrevet

Eller du kan bare ditche han for en som vil bruke kondom? Gjøre det klart for han at det hvertfall ikke blir sex uten kondom.

Enig med deg!

Er det en du bare har det med innimellom, så er det kanskje en mulighet for at han har seg med andre enn deg. Om han påstår at han kjenner så lite med kondom, så si at han kjenner enda mindre uten sex.

Skrevet

Jeg hadde følt det ubehagelig å ligge med en jeg ikke stolte på, men sånn er nå da jeg da.

Og hvis en jente absolutt måtte bruke kondom fordi hun følte jeg var en "fremmed" så ville jeg ihvertfall ikke ligge med henne.

Si meg, er det ingen av dere som skjønner det at man ikke kun har sex for sin egen skyld?

Gjest Gjest
Skrevet

Om han påstår at han kjenner så lite med kondom, så si at han kjenner enda mindre uten sex.

hi hi dagens! ;)

Skrevet

Bruker han ikke kondom, så ikke ha sex med han. Det er vel enkelt? Bedre det enn å spre eller å få kjønnssykdommer.

Gjest Tsunade
Skrevet

Enig med deg!

Er det en du bare har det med innimellom, så er det kanskje en mulighet for at han har seg med andre enn deg. Om han påstår at han kjenner så lite med kondom, så si at han kjenner enda mindre uten sex.

Nettopp!

Gjest anonym
Skrevet

kjøp en kondom som heter "thin", kjæresten sier ihvertfall at han kjenner mye mer med dette enn andre kondomer. Og det føles bedre ut for meg også ;)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg kjenner utrolig lite med kondom jeg også, så det er nok ikke noe triks. Det skal utrolig mye konsentrasjon og sexy tankegang for å holde seg stiv. Selv med de såkalt tynne kondomene. Det er noe med kondomer som dreper hele greia for min del. Når man må fokusere så utrolig på å holde seg stiv, tar jeg meg heller en runk.

Skrevet

Ingen kondom = ingen sex!

Skjønner ikke hvorfor endel gutter/menn har problemer med å forstå det!

VIL de få seg noen kjønnssykdommer som de kan spre rundt seg med, eller tror de bare at "det skjer ikke meg"? Noe som i tilfelle er direkte dustete siden det ikke akkurat er sjeldent med kjønnssykdommer.

Jeg synes også sex er tusen ganger bedre, rent følelsesmessig, uten kondom. Men så lenge det ikke er i fast forhold og man VET at man ikke har sex med andre, så hjelper det fint lite at det føles bedre uten. Det føles mye værre å ligge å sprike hos GU fordi man hoppet over, og ikke aner om man har fått den ene eller den andre rariteten.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med deg!

Ikke noen bombe at du kommer med dette, det er jo ikke noen hemmelight at du hater menn.

Det er faktisk et stort problem for endel menn at de ikke kjenner noe med kondom.

Skrevet

Ikke noen bombe at du kommer med dette, det er jo ikke noen hemmelight at du hater menn.

Det er faktisk et stort problem for endel menn at de ikke kjenner noe med kondom.

Jeg hater ikke menn selv om jeg er lesbisk. Hvor har du fått den ideen fra?

Har heller ikke sagt at det ikke er et problem for menn med nedsatt følsomhet ved bruk av kondom. For all del, jeg tviler ikke. Uansett, det må da vel være bedre med nedsatt følsomhet, enn å pådra seg eventuell klamydia, herpes og det som værre er.

Skrevet

fruBeist, jeg tror nok anonymbruker heller mener det at når en lesbisk skal gi råd om hvordan man skal hanskes en heterofil mann, så blir det omtrent som at en heterofil mann skal foreslå for to lesber, - "jammen dere burde jo bruke ett tohodetdildo, for da slipper dere å få syfilis og sånn", - (mens dere kanskje liker en helt annen form for sex), hva vet vel heteromenn? Kanskje like lite som lesber angående heterosex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...