Gjest Hilde Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Hva gjør deg sjalu???? Ikke sånn sykelig sjalu, men sånn at det stikker vondt i magen....
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Tanken på at andre damer skal flørte eller ta på kjæresten min eller at han skal gjøre det med andre damer.
Analeigh* Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Jeg får småstikk i magen når kjæresten min gir andre jenter oppmerksomhet som jeg ikke får, type "så fin du var på bildet ditt" på facebook når han aldri har skrevet det til meg noensinne. Vet han ikke mener noe med det, men synes det er litt ekkelt likevel. Ikke sjalusi, men da blir jeg litt snurt og kjenner det berømte stikket i magen selv om jeg har null grunn til det. Og når andre jenter jeg ikke vet hvem er skriver blunkesmileyer eller "kjekken" til ham i sms'er eller facebookposter.
Becka Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Som de over, jeg kan bli sjalu om min kjære gir oppmerksomhet til andre, da spes pene damer. Men det kommer veldig an på hvordan min kjære er. Jeg har opplevd sterkere sjalusi med en eks, enn en annen for.eks. Og det er ikke mine følelser for ham, men hvordan han er mot meg ellers. Føler jeg meg trygg i forholdet, og at han er flink til å gi meg oppmerksomhet, så blir jeg ikke sjalu. Men føler jeg meg til sidesatt/oversett så blir jeg lett sjalu. Jeg kan selvsagt også føle et snev av sjalusi uansett å trygg jeg er. Det går vel på min egen usikkerhet. Men det er noe jeg er klar over selv og lett overser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå