Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde
Skrevet

Hei.

Ja han jeg er sammen med er en flørt.

Vi har vært sammen i 1,5 år, han har ikke vært utro, men elsker å flørte.

Vi har det bra sammen og han sier at han ønkser å bli gammel med meg. Sier at han elsker meg. Men.. han har i over et år skrevet meldinger til 4 andre jenter, men sier at dette ikke betyr noe... ?

Sånne meldinger som: Glad i deg, suss fra meg, nattasuss, du er det beste som har hendt meg, søteste i verden osv. Når jeg oppdaget dette (4. gangen) konfronterte jeg han og spurte hvorfor han gjorde dette... svaret ble "vet ikke, tror jeg kjedet meg".

Han sier at han ikke ville synes det var ok hvis jeg gjorde det samme.

Han sier at han ikke skal gjøre dette igjen og jeg sier at jeg skal slutte å "lete" etter sånt.

Men hvordan kan jeg stole på dette da?

Han vet at jeg går fra han hvis jeg oppdager dette igjen.

Men tankene mine rundt dette ødelegger meg og forholdet vårt.

Hadde jo vært enklest å bare gå, (har gjort det noen ganger og) men så velger jeg å bli da og hører med det øre "det betydde ingen ting)

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Når han viser det så tydelig som det, er det bare å slappe av :)

Gjest Hilde
Skrevet

Hadde ikke du brydd deg om kjæresten din sendte sånne mld til andre?

Gjest Anonym
Skrevet

Hadde ikke du brydd deg om kjæresten din sendte sånne mld til andre?

Jeg forstår deg godt og jeg vet hvordan det er for er litt i lignende situasjon. Har en sambo som flørter åpenlyst på fb og selv om jeg prøver å tenke at "han hadde ikke gjort det så åpenlyst om det var noe mer" så stikker det virkelig :sukk:. Vet ikke om jeg kan gi deg noen råd egentlig. Tror bare det er noen som aldri klarer å slutte med å flørte med andre uansett. Om du tror du klarer leve med det så ok, men tror ikke du skal gå å håpe for mye på at han skal forandre seg.....

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...