Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes det trengs en eller annen form for oppvask der i gården? Utvelgelsene bar jo virkelig preg av at det var venner og blonde babes med store pupper som ble valgt. Eller... hun ene som ble valgt ut til teknisk kunne jo tross alt trykke på play på cd spilleren.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha ja.. Var litt mye sånn.. Men nå er det jo fagerborg vi snakker om her :wink: Det jeg måtte glise av var de "ticks'a" på han karen som plukket ut skuespillerene.. :ler: Det var jo skikkelig voldsomme..

Skrevet
Haha ja.. Var litt mye sånn.. Men nå er det jo fagerborg vi snakker om her :wink: Det jeg måtte glise av var de "ticks'a" på han karen som plukket ut skuespillerene.. :ler: Det var jo skikkelig voldsomme..

Ja, sant at det er fagerborg. :roll::wink: Egentlig irriterte de fleste der meg :wink:

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg fikk det ikke med meg!!! noen som vet når reprisen går? føler det er skikkelig blondi teit folk der, så jeg mååå jo bare se det.. :hoho:

Skrevet

Syntes det bar litt preg av at det var en skole for rikmannsbarn.

Smilla1

Skrevet

Er ikke akkurat bare rikmannsbarn der da..

må se det programmet der tror jeg :ler:

Skrevet

Kanskje wannabe-rikmannsbarn :wink: mange av de også...

Jeg savnet forøvrig noen voksne mennesker i kulissene. Vet at det er et opplegg for og med elever, men noen burde vært tilstede..

Skrevet

Hvorfor er det så spesielt med Fagerborg? (bergenser, vet du!)

Synes det var morsomt, jeg... Husker meg selv da jeg var 18, liksom! Hun derre Pernille var jo knallsjarmerende - artig jente!

Dette kommer jeg til å følge med på...

Skrevet

Fagerborg er en vanlig videregående skole, omtrent midt i Oslo sentrum. Har laaaange tradisjoner for bra skolerevyer, har danselinje mm, så det er mye kreative folk der.

I Osloområdet er det mye intern konkurranse mellom skolene mht hvem har best revy. Jeg vet selvfølgelig hvilken skole, nemlig der jeg gikk :blunke: , men Fagerborg var en stor trussel til enhver tid.

Så ikke programmet, men tenkte jeg skulle oppklare litt om skolen.

http://www.fagerborg.vgs.no/

Skrevet

Litt artig å se programmet, fikk mimre litt om ungdomstiden.

Fagerborg er typisk mange rikmannsbarn, men det er mange andre der også...

Skrevet

Det går sikkert veldig mange andre der en bare rikmannsbarn, men mitt inntrykk var at det var de som dominerte revyen. :wink:

Skrevet

I Oslo kan jo hvem som helst søke seg til en hvilken som helst skole,da...

Men klart at skoler med allmennfag (eller hva det nå heter i dag) bærer preg av færre bilmekanikere osv. Forøvrig synes jeg mange av dagens ungdom ser rike ut, de har jo svinedyre klær og vaner hele gjengen!

jeg var ung derimot, bla bla bla...

Skrevet

jeg var ung derimot, bla bla bla...

:ler: tenkte nesten tanken jeg også

Skrevet

Det ER mange wannabees der i allefall. En større overvekt av rikmannsbarn var det før i allefall.

Ser ikke på serien. Nok å følge med på :)

Skrevet

Det er like mye rikmannsbarn der som på Treider og Wang,og jeg syntes at det var lett blanding av hummer og kanari.Fagerborg er flinke til å lage revyer og slikt.

hilsen

Skrevet

Jeg ble litt sjokkert av alle wannabe-babene og sosseguttene og beste-vestkant-folkene og, og.. jeg fikk ild under mine fordommer mot Oslofolk. For alle fra Oslo er jo sånn, sant?

Skrevet
Jeg ble litt sjokkert av alle wannabe-babene og sosseguttene og beste-vestkant-folkene og' date=' og.. jeg fikk ild under mine fordommer mot Oslofolk. For alle fra Oslo er jo sånn, sant?[/quote']

Jo, absolutt alle fra Oslo er sånn. Meg inkludert :wink:

Skrevet

Jo, absolutt alle fra Oslo er sånn. Meg inkludert :wink:

Også jeg.

Skrevet
Det ER mange wannabees der i allefall. En større overvekt av rikmannsbarn var det før i allefall.

Og den eneste skolen som kanskje er verre, er Handelsgym. Og der gikk jeg i tre år og stortrivdes. :o Forstå det den som kan - jeg skjønner det ikke. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...