Arwen Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Er det bare jeg som synes det trengs en eller annen form for oppvask der i gården? Utvelgelsene bar jo virkelig preg av at det var venner og blonde babes med store pupper som ble valgt. Eller... hun ene som ble valgt ut til teknisk kunne jo tross alt trykke på play på cd spilleren..
xeyes Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Haha ja.. Var litt mye sånn.. Men nå er det jo fagerborg vi snakker om her Det jeg måtte glise av var de "ticks'a" på han karen som plukket ut skuespillerene.. Det var jo skikkelig voldsomme..
Arwen Skrevet 25. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2003 Haha ja.. Var litt mye sånn.. Men nå er det jo fagerborg vi snakker om her Det jeg måtte glise av var de "ticks'a" på han karen som plukket ut skuespillerene.. Det var jo skikkelig voldsomme.. Ja, sant at det er fagerborg. Egentlig irriterte de fleste der meg
Gjest sunshine-t Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 jeg fikk det ikke med meg!!! noen som vet når reprisen går? føler det er skikkelig blondi teit folk der, så jeg mååå jo bare se det..
smilla1 Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 Syntes det bar litt preg av at det var en skole for rikmannsbarn. Smilla1
Madison Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Er ikke akkurat bare rikmannsbarn der da.. må se det programmet der tror jeg
Arwen Skrevet 26. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2003 Kanskje wannabe-rikmannsbarn mange av de også... Jeg savnet forøvrig noen voksne mennesker i kulissene. Vet at det er et opplegg for og med elever, men noen burde vært tilstede..
philippa starck Skrevet 26. september 2003 #8 Skrevet 26. september 2003 Hvorfor er det så spesielt med Fagerborg? (bergenser, vet du!) Synes det var morsomt, jeg... Husker meg selv da jeg var 18, liksom! Hun derre Pernille var jo knallsjarmerende - artig jente! Dette kommer jeg til å følge med på...
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #9 Skrevet 26. september 2003 Fagerborg er en vanlig videregående skole, omtrent midt i Oslo sentrum. Har laaaange tradisjoner for bra skolerevyer, har danselinje mm, så det er mye kreative folk der. I Osloområdet er det mye intern konkurranse mellom skolene mht hvem har best revy. Jeg vet selvfølgelig hvilken skole, nemlig der jeg gikk :blunke: , men Fagerborg var en stor trussel til enhver tid. Så ikke programmet, men tenkte jeg skulle oppklare litt om skolen. http://www.fagerborg.vgs.no/
Gjest Alive Skrevet 26. september 2003 #10 Skrevet 26. september 2003 Litt artig å se programmet, fikk mimre litt om ungdomstiden. Fagerborg er typisk mange rikmannsbarn, men det er mange andre der også...
Arwen Skrevet 26. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 26. september 2003 Det går sikkert veldig mange andre der en bare rikmannsbarn, men mitt inntrykk var at det var de som dominerte revyen.
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #12 Skrevet 26. september 2003 I Oslo kan jo hvem som helst søke seg til en hvilken som helst skole,da... Men klart at skoler med allmennfag (eller hva det nå heter i dag) bærer preg av færre bilmekanikere osv. Forøvrig synes jeg mange av dagens ungdom ser rike ut, de har jo svinedyre klær og vaner hele gjengen! Nå jeg var ung derimot, bla bla bla...
Arwen Skrevet 26. september 2003 Forfatter #13 Skrevet 26. september 2003 Nå jeg var ung derimot, bla bla bla... tenkte nesten tanken jeg også
Diva Skrevet 26. september 2003 #14 Skrevet 26. september 2003 Det ER mange wannabees der i allefall. En større overvekt av rikmannsbarn var det før i allefall. Ser ikke på serien. Nok å følge med på
Gjest Atacand Skrevet 26. september 2003 #15 Skrevet 26. september 2003 Det er like mye rikmannsbarn der som på Treider og Wang,og jeg syntes at det var lett blanding av hummer og kanari.Fagerborg er flinke til å lage revyer og slikt. hilsen
bluebird Skrevet 27. september 2003 #16 Skrevet 27. september 2003 Jeg ble litt sjokkert av alle wannabe-babene og sosseguttene og beste-vestkant-folkene og, og.. jeg fikk ild under mine fordommer mot Oslofolk. For alle fra Oslo er jo sånn, sant?
Arwen Skrevet 27. september 2003 Forfatter #17 Skrevet 27. september 2003 Jeg ble litt sjokkert av alle wannabe-babene og sosseguttene og beste-vestkant-folkene og' date=' og.. jeg fikk ild under mine fordommer mot Oslofolk. For alle fra Oslo er jo sånn, sant?[/quote'] Jo, absolutt alle fra Oslo er sånn. Meg inkludert
bluebird Skrevet 27. september 2003 #18 Skrevet 27. september 2003 Var det jeg visste. Fint å få det bekreftet.
Gjest Poirot Skrevet 27. september 2003 #19 Skrevet 27. september 2003 Jo, absolutt alle fra Oslo er sånn. Meg inkludert Også jeg.
Gjest Virvel Skrevet 28. september 2003 #20 Skrevet 28. september 2003 Det ER mange wannabees der i allefall. En større overvekt av rikmannsbarn var det før i allefall. Og den eneste skolen som kanskje er verre, er Handelsgym. Og der gikk jeg i tre år og stortrivdes. :o Forstå det den som kan - jeg skjønner det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå