Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Del Skrevet 4. juli 2010 Trenger tips og anbefalinger til en god innholdsrik krem til kroppen. Føler jeg har prøvd et hav av ulike kremer, men ingen stiller til forventningene eller behovene mine. Jeg trenger en krem som; - gir myye fukt til tørr og dehydrert hud - trekker inn i huden og ikke blir liggende som et lag igjen utpå huden. - frisk duft - ikke koster så altfor mye Er det noen som har en GOD krem ¨anbefale meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenGlad Skrevet 4. juli 2010 #2 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har prøvd et hav av forskjellige kroppskremer. Dyre og billige. Blir lett tørr i huden. Har landet på Nivea faktisk, den mørkeblå flasken. Den trekker ikke veldig raskt inn, men skal man ha en krem med mye fukt gjør den gjerne ikke det. Til gjengjeld holder huden seg myk og god hele dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 4. juli 2010 #3 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg liker godt Dove silk bodylotion, som har litt skimmer i seg så den får huden tilå gløde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. juli 2010 #4 Del Skrevet 4. juli 2010 Sans Souscis sin bodylotion (hvit flaske med trykk-tut) liker jeg godt. Den lukter lett sitrus og trekker godt inn. Ikke fet. Jeg, som har skikkelig problemhud på leggene (vi snakker sprekker og fiskeskjellsaktig hud her) har etter en ukes smøring morgen og kveld blir veldig mye bedre. De selger den på Cubus til 119 kroner. Vet ikke om det er standardpris eller om det var tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FastEnde Skrevet 4. juli 2010 #5 Del Skrevet 4. juli 2010 Sans Souscis sin bodylotion (hvit flaske med trykk-tut) liker jeg godt. Den lukter lett sitrus og trekker godt inn. Ikke fet. Jeg, som har skikkelig problemhud på leggene (vi snakker sprekker og fiskeskjellsaktig hud her) har etter en ukes smøring morgen og kveld blir veldig mye bedre. De selger den på Cubus til 119 kroner. Vet ikke om det er standardpris eller om det var tilbud. Ja, denne er faktisk veldig god. Og lukter utrolig godt! Ellers liker jeg Body shop sine bodybutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 4. juli 2010 #6 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg liker Dermalogica sin Body Hydrating Cream, men den er litt dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minea Skrevet 4. juli 2010 #7 Del Skrevet 4. juli 2010 Body shop bodybutter! I en klasse for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. juli 2010 #8 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, bodybutter fra BS er bra. Men jeg liker ikke at det kommer i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 6. juli 2010 #9 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har nå fått Mama Mio sin kroppskrem i posten og den er ELSK! Mama Mio Den er i en lett kremkonsistens som lukter friskt av citrus, uten at lukten blir veldig sterk og fremtredene og den trekker raskt inn i huden. Ble virkelig siklemyk av denne, selv på leggene mine som for tiden flasser som fy. Har til nå også vært storfan av dusjgeleen i samme merke og tror faktisk jeg skal bestille kroppsoljen også. Ny favoittserie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 6. juli 2010 #10 Del Skrevet 6. juli 2010 Dette lurer jeg også på! Jeg har atopisk eksem, ergo ekstremt tørr hud. Jeg har prøvd Decleor sin, og selv om jeg elsker Decleor, gir ikke denne nok, pluss at jeg klør av den. Dermalogicas Ultrarich Body Cream er ikke så rik som den påstår, heller motsatt, så den funker dårlig. Mulig jeg går tilbake til den oransje fra Biotherm som jeg brukte tidligere, Baume Corps. Synd at Decleor som har så mye bra til tørr ansiktshud ikke lager en dugelig bodylotion til tilsvarende tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari90 Skrevet 6. juli 2010 #11 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er kjempefornøyd med Lush Dream Cream! Den er seriøst den beste bodylotionen jeg har prøvd noen sinne, og jeg har prøvd maange... Den lukter ganske spesielt, en blanding av lavendel, kamomille og andre planter, så det er ikke akkurat en god lukt... Men den er verdt det syns jeg! Den er for vanskelig hud (noe jeg heldigvis ikke har), hvis jeg klør og er tørr et sted er den et mirakel :D Den trekker også bra inn, gir ikke et sånt "lag" som feks body butter fra body shop gjør. Har Decleor sin som jeg også liker (spesielt lukten!), den er og bra, men foretrekker Dream Cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 6. juli 2010 #12 Del Skrevet 6. juli 2010 Body butter fra Bodyshop, ingen over, ingen ved siden :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 7. juli 2010 #13 Del Skrevet 7. juli 2010 Body butter fra bodyshop Må være noe av det beste jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #14 Del Skrevet 7. juli 2010 Body butter og Spenol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 7. juli 2010 #15 Del Skrevet 7. juli 2010 Dette lurer jeg også på! Jeg har atopisk eksem, ergo ekstremt tørr hud. Jeg har prøvd Decleor sin, og selv om jeg elsker Decleor, gir ikke denne nok, pluss at jeg klør av den. Dermalogicas Ultrarich Body Cream er ikke så rik som den påstår, heller motsatt, så den funker dårlig. Mulig jeg går tilbake til den oransje fra Biotherm som jeg brukte tidligere, Baume Corps. Synd at Decleor som har så mye bra til tørr ansiktshud ikke lager en dugelig bodylotion til tilsvarende tørr hud. Til atopiker-hud anbefaler jeg virkelig A-derma Exomega. Den i tube er for kropp og ansikt og litt tykkere i konsistensen enn den i pumpeflaske som er bare til kropp. Lett å smøre ut. Legger seg ørlite utenpå huden, men det er ikke noe man merker før man går i dusjen og kjenner at det er litt glatt når man får vann på. Fås på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå