Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En av mine :humpe: "venner" har kjæreste.

Jeg føler at det burde bry meg at han har kjæreste, men jeg kunne ikke brydd meg mindre - bryr meg like mye som han. Jeg må ha han, bare må ha han!

Blir litt oppgitt over meg selv i dette tilfellet! Kan jeg tvinge meg selv til å bry meg, isåfall hvordan?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut kontakten!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper vel ikke om du bryr deg, viss ikke han gjør det...

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner deg så alt for godt. Det er så bra du sier det, for man føler seg så desperat etter SEEEX!

Men sorry, jeg vet ikke hvordan..:(

Følelsen av savn er for stort til at jeg vil gå igjennom det. Uansett vet jeg at det er best å slutte nå, enn å vente litt til. Ting blir bare verre og verre, det er bare det å slippe taket...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut kontakten!

Tar ikke han kontakt, tar ikke jeg kontakt.

Tar han kontakt, klarer jeg ikke å la være med å svare!

TS

Skrevet

Er det ikke litt av tenningen, - det at han har en dame? Så kan du forbruke ham for kun sex, mens dama tar seg av resten? Det å tilsnike seg lykke på den måten minner om snyteri.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper vel ikke om du bryr deg, viss ikke han gjør det...

Hva mener du?

Hvis jeg begynner å bry meg om at han har kjæreste, ville jeg kanskje klare å kutte han ut?

TS

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg så alt for godt. Det er så bra du sier det, for man føler seg så desperat etter SEEEX!

Følelsen av savn er for stort til at jeg vil gå igjennom det. Uansett vet jeg at det er best å slutte nå, enn å vente litt til. Ting blir bare verre og verre, det er bare det å slippe taket...

Godt å høre at det ikke er bare er meg!

Men en ting jeg lurer på: hva blir verre og verre?

TS

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt av tenningen, - det at han har en dame? Så kan du forbruke ham for kun sex, mens dama tar seg av resten? Det å tilsnike seg lykke på den måten minner om snyteri.

Nei, han møtte meg mange år før han bandt seg.

TS

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Anonym for denne.

Må bare si meg enig her desverre. Sånn som du sitter i situasjonen nå, blir det vondt uansett, men det lureste er hvis du kutter kontakt nå. Det gjør kjempevondt en stund, men etter hvert kommer du deg videre. Hvis du lar det pågå, ender det med et h*lvete!

Har du følelser for ham?

Gjest Elyssa
Skrevet (endret)

TS

Prøv å tenk på hvordan det er for henne!

Endret av Elyssa
Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS

Du surrer deg mer og mer inn i et nett av løgner og svik. Etter hvert begynner det å tære på deg, og det blir verre og verre å avslutte det hele. Så, plutselig en dag, finner hun det ut.

Jeg var god venninne med 'hans' kone. Har sett hvordan det har påvirket henne. Hadde du visst det jeg vet, hadde du aldri handlet som du gjør.

Skrevet

Jammen anonymbruker, det finnes mennesker som finner glede i det å skade andre. Altså at nytelsen de får er større enn ulempene hun andre dama får. Det gjør vel sexen hakket bedre, noe mer intenst og tusenganger mer riskofullt. Ikke rart det går henne uanstrengt da!

Skrevet (endret)

feil tråd...

Endret av DitaVonTeese
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jammen anonymbruker, det finnes mennesker som finner glede i det å skade andre. Altså at nytelsen de får er større enn ulempene hun andre dama får. Det gjør vel sexen hakket bedre, noe mer intenst og tusenganger mer riskofullt. Ikke rart det går henne uanstrengt da!

Ja, det er nok sant.

Men jeg tenkte vel at jeg fikk prøve å snakke som til et normalt menneske først...

Gjest No_glitter
Skrevet

Nei, han møtte meg mange år før han bandt seg.

TS

Og så er du fremdeles så dum at du ligger med ham istedet for å få deg en ordentlig kjæreste og dumper PVene dine?

Jaja. Noen VIL bli utnyttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...