Gå til innhold

Er denne grei?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte selvfølgelig ta et mål og lurer på om 14 cm i omkrets og 19 cm lang er en ok penis?

Atle

Videoannonse
Annonse
Gjest amalie20
Skrevet

Å herregud. DET ER FOR LITE OG KORT!!!!!!!!!!!! Æsj.

Du bør strengt tatt vite at 14-15 cm er gjennomsnittsstørrelsen i Skandinavia, og dessuten så holder 16-17 cm i massesvis. Er dette innlegget ditt for å briefe eller no?

Skrevet

Nei nei nei, det var ikke for å briefe. For å være helt ærlig så var jeg i svømmehallen for noen dager siden. Noe jeg ikke har gjort siden jeg gikk på ungdomsskolen. Det er vel ingen hemmelighet at man kikker litt på andres utstyr når man dusjer i sånne sammenhenger. Siden min penis er ganske liten i slapp tilstand, og de andre som stod i dusjen sammen med meg tilsynelatende hadde litt større, begynte jeg å lure. Derfor tok jeg et mål, og spurte her på KG.

Atle

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha, hva er galt med folk? "Har jeg for liten tiss?", "er håret mitt feil farge?", "er puppene mine for små?", "er jeg tynn nok?".

Virker verden for enkelte av dere er ett eneste stort kjøttmarked.

Skrevet

Haha, hva er galt med folk? "Har jeg for liten tiss?", "er håret mitt feil farge?", "er puppene mine for små?", "er jeg tynn nok?".

Virker verden for enkelte av dere er ett eneste stort kjøttmarked.

Du har vel aldri lurt på om rumpa di var for stor, om du var for feit, eller om noen synes puppene dine henger?? Ganske sikker på at du har lurt på det ja. Selv om jeg er helt uenig i det, så er faktisk verden et kjøttmarked. Det beste kjøttet vinner som regel, sånn er det bare. Jeg lurte på om jeg var ok utstyrt nedentil, og ja, jeg har fått svar. Det ser ut som at jeg er ok utstyrt. Men når man ikke vet svaret og lurer på noe, må det vel for faen være lov å spørre.

Atle

Skrevet

Ja det er vel derfor forum eksisterer? Hvor man kan spørre om spmål,dumme som kloke,være anonym bla bla bla....

Har ikke helt skjønt hvorfor folk må være så krasse,gjøre narr av, henge ut osv..

Og om TS briefer , så vet vi jo ikke hvem han er alikevel, iallefall ikke de fleste av oss ...

Slike teite svar forsurer miljøet , drit i å svar istedet!

Skrevet

Jævla skrytepave. ASL?

Skrevet

Jævla skrytepave. ASL?

:ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du har vel aldri lurt på om rumpa di var for stor, om du var for feit, eller om noen synes puppene dine henger?? Ganske sikker på at du har lurt på det ja.

Jo, jeg lurte nok på det da puberteten startet, men ærlig talt... Bli voksen.
Skrevet

Husk, når du måler, at det kun er det som henger nedenfor knærne som teller...

Gjest Gjest
Skrevet

Husk, når du måler, at det kun er det som henger nedenfor knærne som teller...

Du mente vel TÆRNE!?? :)

Skrevet

Varför undrar du? Kuk som kuk, mer är det inte med det. Kan du inte använda den ordentligt spelar det ingen roll om du är Jim Jones eller blyertspenna.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Måtte selvfølgelig ta et mål og lurer på om 14 cm i omkrets og 19 cm lang er en ok penis?

Atle

Har du målt penisen i slapp eller erigert tilstand? :lur:

Endret av Belladonna
Skrevet (endret)

Har du målt penisen i slapp eller erigert tilstand? :lur: [...]

Dette er et brilliant eksempel på langt fremskreden optimisme... :popcorn: Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...