-ida- Skrevet 28. september 2003 Forfatter #21 Skrevet 28. september 2003 Nå har jeg ringt rundt overalt, den skal komme i forskjellige butikker men ikke på en stund. Den kommer til til Kristins før jul og i Drammen venter de på den hver dag som helst. SÅ er noen av dere innom i Drammen og dere ser den har kommet kan dere ikke si fra så jeg får sett den in real. Er så spent.
Snurre Skrevet 28. september 2003 #22 Skrevet 28. september 2003 Nå har jeg ringt rundt overalt' date=' den skal komme i forskjellige butikker men ikke på en stund. Den kommer til til Kristins før jul og i Drammen venter de på den hver dag som helst. SÅ er noen av dere innom i Drammen og dere ser den har kommet kan dere ikke si fra så jeg får sett den in real. Er så spent.[/quote'] Hvilken str. er du ?
Brudulja Skrevet 28. september 2003 #23 Skrevet 28. september 2003 Jeg kan si ifra. Jeg jobber like ved og kommer til å ringe nesten hver dag.
Gjest MrsL Skrevet 28. september 2003 #24 Skrevet 28. september 2003 Maggie Sottero http://lisenett.no
Snurre Skrevet 29. september 2003 #25 Skrevet 29. september 2003 ida hvilken str. er du, kanskje du kan låne min ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå