-ida- Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Hvor på Østlandet kan jeg få kjøpt Maggie Sottero kjole, har bare falt pladaskt for modellen Olympia. Men hvor kan jeg få prøvd den og hvor mye koster den. Jeg bor på Østlandet så det hadde jo vært fint om det fantes noe i nærheten.
Pip Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Slik ser kjolen ut. (Vart nyfiken sjølv, og reknar med at andre òg vert det, så eg la ut linken...)
Brudulja Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Jeg går og venter på å få prøvd denne kjolen; kommer til Drammen en av de nærmeste dagene!
-ida- Skrevet 25. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2003 Da må du fortelle meg hvordan der var, jeg skal ringe på lillestrøm i morgen for å høre. Synes den bare ser rålekker ut. Er helt forelsket.
Summerprincess Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Kjolen din er nydelig, helt fantastisk jo :enig_animasjon:
Snorkie Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 Nydelig :D Er selv forelsket i en MS kjole som er nesten helt lik; Satin Temptation
Pip Skrevet 25. september 2003 #8 Skrevet 25. september 2003 Og sånn ser Satin Temptation ut... Tykte i grunnen ikkje dei var så like eg...
jea Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 Har du forhørt deg om de selger denne på MESSA på lørdag..Det hadde jeg sjekka ut hvis jeg var deg!! Ring til bryllupscompagniet
-ida- Skrevet 26. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2003 Det var en god ide!! Jeg har nemlig planer om å dra dit, men alle kjoler jeg hittil har funnet på salg er jo str 36 og da mangler jeg minst 20cm i ryggen for å få den igjen. Vet dere om det er kjoler i alle str på salg der?
Gjest Tex Skrevet 26. september 2003 #11 Skrevet 26. september 2003 men alle kjoler jeg hittil har funnet på salg er jo str 36 og da mangler jeg minst 20cm i ryggen for å få den igjen. Know the feeling!!
jea Skrevet 26. september 2003 #12 Skrevet 26. september 2003 Det årlige storsalg på brudekjoler! Atter en gang er det tid for storsalg på brudekjoler! I år vil salget finne sted i ærverdige Oslo Millitære Samfund. Lørdag den 27.september klokken 09.00 – 18.00 Vi tar sjansen på å si at årets utvalg er særdeles bra! Vi vil ha både nye og brukte kjoler for salg ( NB!! ikke tidligere ”leie-kjoler” ! ) Her finner man uttallige fantastiske kjoler og tilbehør til svært gode priser! Blant kjolemerkene, nevner vi: Maggie Sottero, Lohrengel, Pronovias, St.Patrick, La Sposa, Stevies Gown, Demetrios, Sincerity, Benjamin Roberts, Linea Rafaelli, Mon Cheri, MaryLise, Romantica, Villais, Lilly, Sweetheart Gowns, Modeca, Anna Christina - og mange flere. Alle størrelser ( str. 34 – 56 ) Vi håper at årets utvalg av brudekjoler vil falle i smak, og gleder oss til å hjelpe Deg med å finne drømmekjolen! Velkommen til en særdeles hyggelig handel!
Brudulja Skrevet 26. september 2003 #13 Skrevet 26. september 2003 Jeg har forhørt meg, og denne kjolen kommer ikke Har akkurat vært innom i brudesalongen, hadde håpet de hadde fått den i dag, men nei da... Tror den ligger på tollen eller noe. Jeg klarer nesten ikke vente jeg!!!!
Snurre Skrevet 27. september 2003 #14 Skrevet 27. september 2003 Hvor på Østlandet kan jeg få kjøpt Maggie Sottero kjole' date=' har bare falt pladaskt for modellen Olympia. Men hvor kan jeg få prøvd den og hvor mye koster den. Jeg bor på Østlandet så det hadde jo vært fint om det fantes noe i nærheten.[/quote'] Kjolen din er nesten helt lik min, men min heter Seattel Marie, helt prikk lik bare at jeg har to ekstra opphevinger fremme ved brystet. Min kostet 12000 kroner ny med fola og veske. Har ikke sett din kjole før nå, moro at de har to så like modeller
Snurre Skrevet 27. september 2003 #15 Skrevet 27. september 2003 Know the feeling!! Hey !!! Enda flere med "ryggproblemer"
Brudulja Skrevet 27. september 2003 #16 Skrevet 27. september 2003 ...min heter Seattel Marie' date=' helt prikk lik bare at jeg har to ekstra opphevinger fremme ved brystet.[/quote'] Utrolig lekker kjole. Jeg gikk for å prøve den om igjen her om dagen, men da var den solgt. Ble noe skuffa da ja. Men det var da de kunne de trøste meg med at Olympia som er nesten lik snart skulle ankomme butikken! (Men hvis den er helt lik som Olympia kan jeg ikke skjønne hvorfor Olympia er dyrere. Det ser jo i alle fall ut som opphevingen er den eneste forskjellen.)
Snurre Skrevet 27. september 2003 #17 Skrevet 27. september 2003 [utrolig lekker kjole. Jeg gikk for å prøve den om igjen her om dagen, men da var den solgt. Ble noe skuffa da ja. Men det var da de kunne de trøste meg med at Olympia som er nesten lik snart skulle ankomme butikken! (Men hvis den er helt lik som Olympia kan jeg ikke skjønne hvorfor Olympia er dyrere. Det ser jo i alle fall ut som opphevingen er den eneste forskjellen. Seattel Marie koster litt forskjellig, kommer helt an på hvilken butikk du går til. Har fått pris på kjolen som går opp til nesten 14000 kr. Det lønner seg å sjekke flere steder. Hvor mye koster Olympia da ? Tusen takk for at du likte kjolen, jeg blir til tider litt usikker :oops:
Brudulja Skrevet 27. september 2003 #18 Skrevet 27. september 2003 Ikke bekymre deg for kjolevalget, det har du ingen grunn til i alle fall! Og kjolen er også utrolig mye finere på enn når man ser bilder av den i blad. 13-14000 skulle de ha for denne, hvor mye de tar for Olympia i brudesalongen vet jeg ikke. Hva jeg vet er at Lise på lisenett tar 8200 for din, mens hun skulle ha 9900 for Olympia, og da er den nok tilsvarende dyrere i salong vil jeg tro.
Snurre Skrevet 28. september 2003 #19 Skrevet 28. september 2003 Ikke bekymre deg for kjolevalget' date=' det har du ingen grunn til i alle fall! Og kjolen er også utrolig mye finere på enn når man ser bilder av den i blad. 13-14000 skulle de ha for denne, hvor mye de tar for Olympia i brudesalongen vet jeg ikke. Hva jeg vet er at Lise på lisenett tar 8200 for din, mens hun skulle ha 9900 for Olympia, og da er den nok tilsvarende dyrere i salong vil jeg tro.[/quote'] Du må gi tilbake melding etter du har prøvd Olympia slik at vi finner ut av forskjellen. Kanskje det er en nyere utgave.... who know`s spiller egentlig ingen rolle
Brudulja Skrevet 28. september 2003 #20 Skrevet 28. september 2003 Nei, det spiller ingen rolle! Kanskje det følger med noe ekstra eller noe, at det er derfor hun tar mer. Den som venter får se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå