Gå til innhold

hvordan få ham til og stole på meg og slappe av?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hei

typen min skulle 2 uker til kreta med en kompis idag.. helt greit det, jeg stoler på ham. (kan legge til at vi er samboere). og idagmorges sto han opp og tok en dysj, hørte barbermaskinen gå, uten at han har skjegg og barbere, derfor fryktet jeg at han skulle fjerne håret, og da han kom ut, og fortsatt hadde hår - spurte jeg bare, åja jeg syns jeg hørte barbermskinen, barberte du rævva di eller? , mens jeg lo. Han ble nervøs og ville ikke snakke om det. selvfølgelig begynte jo jeg og lure, og mente at han løy, og at jeg ikke bryr meg om hva du barberer, men når jeg merker du lyver kan du ihvertfall si hva som skjer.

han ble litt irritert og sa, det er flaut, men jeg har barbert underlivet. jeg bare ? ja og det kunne du ikke si til meg? samma for meg hva du barberer vel? vi har vært sammen et år. Jeg ble skikkelig skuffa og forsto ikke helt at han ikke bare kunne si det til og begynne med? som sagt er det lyvinga jeg henger meg opp i, fordi vi ikke har et problem her.. ellers!

jeg får ikke helt forklart situasjonen her, så det virker ikke som noe big deal, men jeg ble skikkelig lei meg fordi han ikke hadde tiltro til meg sånn. er jo tross alt jeg som ser utstyret hans, hvorfor skulle det da være flaut? åhr..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym
Skrevet

Dette går det vel ikke ann å bry seg om,,,,

Han ble flau, og det er det jo lov til å bli.

Gi han et kyss og ikke tenk noe mere på det:)

Gjest smoothie22
Skrevet

ts her.

neida, men dette er min første forhold, så jeg er ny i gamet :)

Gjest Anonym
Skrevet

Ja da så:))

Ikke bry deg om sånt no du:)

Menn er rare og ikke til å forstå seg på noen ganger, og vi kvinner.... ja vi tenker og grubler og funderer alt alt for mye:)

Lykke til og kom deg en tur på byen mens han er på guttetur:)

Ikke send en haug med sms og vær litt kostbar:)

Skuldrene ned og kos deg:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...