Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Er det bare en 4-6 brukere på kg som i det hele tatt er aktive på kg (som nå har tatt ferie)mens resten bare står å ser på? 20 brukere i forumet, men voldsomt liten aktivitet.
Gjest Sobril Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Er det bare en 4-6 brukere på kg som i det hele tatt er aktive på kg (som nå har tatt ferie)mens resten bare står å ser på? 20 brukere i forumet, men voldsomt liten aktivitet. Det er vel ganske positivt spør du meg. Her jeg bor er det strålende solskinn, og jeg burde vel strengt tatt vært ute istedenfor å sitte foran data'n Det er sommer for pokker!
Antlers Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg liker meg på gjerdet *fester piggtråd på gjerdet*
Gjest Trajan Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 *fester piggtråd på gjerdet* Jeg liker piggtråd på gjerdet
Antlers Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Jeg liker piggtråd på gjerdet Men ikke når du skal sitte på det, vel?
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Jeg liker piggtråd på gjerdet *Sender strøm igjennom*
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Jeg sitter ikke på gjerdet, men i dag er det en typisk avslappet lesedag på forum. Jeg er susete i hodet og trett i hele meg av for mye sol i helga. Har hengt opp hengekøya mi mellom to trær og vugger sakte, mens jeg tar inn blå himmel, et par hvite skyer, måker og svalende bris. Det er det jeg har bruk for nå.
Gjest Trajan Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 *Sender strøm igjennom* Jeg liker gjerde med piggtråd som det sendes strøm igjennom
Gjest Trajan Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Men ikke når du skal sitte på det, vel? Jo når jeg sitter på det
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Hmmm...her lukter det baconsvor i lange baner, hehe....
cyanid Skrevet 6. juli 2010 #13 Skrevet 6. juli 2010 skal innrømme jeg leser kanskje 99% og svarer 1% her inne, men ok, skal prøve å bli mer aktiv
Antlers Skrevet 6. juli 2010 #14 Skrevet 6. juli 2010 skal innrømme jeg leser kanskje 99% og svarer 1% her inne, men ok, skal prøve å bli mer aktiv Cyanid, jeg bare lurte på en ting... Har du fått vasket vekk den blå eyelineren nå?
cyanid Skrevet 6. juli 2010 #15 Skrevet 6. juli 2010 Haha ja den gikk vekk til slutt, men ble erstattet med sint rød skrubbvoldtatt hud noen timer etterpå
LukaFrost Skrevet 6. juli 2010 #16 Skrevet 6. juli 2010 Jeg leser helt klart mer enn jeg skriver. Det er også sjelden at jeg logger ut. PC`n står jo på hele tida. I det siste har jeg faktisk begynt på endel innlegg, men slettet etter et par linjer. Enten fordi jeg egentlig ikke hadde noe mer å tilføye, eller fordi jeg hadde slengt for mye med leppa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå