Gå til innhold

Slutt å sitt på gjerdet

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det bare en 4-6 brukere på kg som i det hele tatt er aktive på kg (som nå har tatt ferie)mens resten bare står å ser på?

20 brukere i forumet, men voldsomt liten aktivitet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

Er det bare en 4-6 brukere på kg som i det hele tatt er aktive på kg (som nå har tatt ferie)mens resten bare står å ser på?

20 brukere i forumet, men voldsomt liten aktivitet.

Det er vel ganske positivt spør du meg. Her jeg bor er det strålende solskinn, og jeg burde vel strengt tatt vært ute istedenfor å sitte foran data'n ;)

Det er sommer for pokker!

Skrevet

Jeg liker meg på gjerdet

*fester piggtråd på gjerdet* :fnise:

Skrevet

Jeg liker meg også på gjerdet i dag.. :filer:

Gjest Trajan
Skrevet

*fester piggtråd på gjerdet* :fnise:

Jeg liker piggtråd på gjerdet

Skrevet

Men ikke når du skal sitte på det, vel?

Gjest Blondie65
Skrevet

*Sender strøm igjennom*

Skrevet

Jeg sitter ikke på gjerdet, men i dag er det en typisk avslappet lesedag på forum. Jeg er susete i hodet og trett i hele meg av for mye sol i helga. Har hengt opp hengekøya mi mellom to trær og vugger sakte, mens jeg tar inn blå himmel, et par hvite skyer, måker og svalende bris. Det er det jeg har bruk for nå. :)

Gjest Trajan
Skrevet

*Sender strøm igjennom*

Jeg liker gjerde med piggtråd som det sendes strøm igjennom

Gjest Trajan
Skrevet

Men ikke når du skal sitte på det, vel?

Jo når jeg sitter på det

Skrevet

Hmmm...her lukter det baconsvor i lange baner, hehe.... :)

Skrevet

skal innrømme jeg leser kanskje 99% og svarer 1% her inne, men ok, skal prøve å bli mer aktiv :ler:

Skrevet

skal innrømme jeg leser kanskje 99% og svarer 1% her inne, men ok, skal prøve å bli mer aktiv :ler:

Cyanid, jeg bare lurte på en ting... Har du fått vasket vekk den blå eyelineren nå? :skratte:

Skrevet

Haha ja den gikk vekk til slutt, men ble erstattet med sint rød skrubbvoldtatt hud noen timer etterpå :)

Skrevet

Jeg leser helt klart mer enn jeg skriver. Det er også sjelden at jeg logger ut. PC`n står jo på hele tida. I det siste har jeg faktisk begynt på endel innlegg, men slettet etter et par linjer. Enten fordi jeg egentlig ikke hadde noe mer å tilføye, eller fordi jeg hadde slengt for mye med leppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...