Gå til innhold

Pene trekk til madrasser

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Jensen kontinentalseng av den gamle typen. Det vil si jeg kjøpte den før det begynteå bli vanlig med pene madrasstrekk. Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en pent trekk i tykt stoff så den blir mer som de litt pene madrassene. Vil også kjøpe hodegavl med samme trekk. Noen som vet hvor de selger disse trekkene løst. Jeg regner med at jeg må betale litt for det, for vil ha god kvalitet.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Jensen kontinentalseng av den gamle typen. Det vil si jeg kjøpte den før det begynteå bli vanlig med pene madrasstrekk. Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en pent trekk i tykt stoff så den blir mer som de litt pene madrassene. Vil også kjøpe hodegavl med samme trekk. Noen som vet hvor de selger disse trekkene løst. Jeg regner med at jeg må betale litt for det, for vil ha god kvalitet.

Tenker at sengen skal se f.eks slik ut uten at jeg trenger å kjøpe ny:

http://www.jensen.no/viewpage.asp?node=2&ID=231&edition=norsk

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor spør du ikke produsenten? Ser at de f.eks. selger hodegavlene løst.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke produsenten? Ser at de f.eks. selger hodegavlene løst.

Fordi det er søndag i dag og produsentene holder stengt. En annen grunn er at det er hyggelig å høre andres erfaringer kanskje noen vet om et sted som er veldig bra.

Hvorfor lurer du forresten på det? Må jeg forsvare at jeg spør her?

Gjest Blondie65
Skrevet

Fordi det er søndag i dag og produsentene holder stengt. En annen grunn er at det er hyggelig å høre andres erfaringer kanskje noen vet om et sted som er veldig bra.

Hvorfor lurer du forresten på det? Må jeg forsvare at jeg spør her?

Det var da voldsomt så hissig du ble bare fordi jeg stilte et spørsmål som jeg kanskje trodde du ikke hadde tenkt på. Jøss altså ...

(nei det var ikke meningen å være krass eller lignende)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt så hissig du ble bare fordi jeg stilte et spørsmål som jeg kanskje trodde du ikke hadde tenkt på. Jøss altså ...

(nei det var ikke meningen å være krass eller lignende)

Nei, synes det bare er så fryktelig irriterende når man spør om noe her og bare får beskjed om å spørre et annen sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...