Gå til innhold

Ble full og testa ut guttesex

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet (endret)

Håper du har vært inne i jentesex-tråden her og kjeftet like mye på jentene der også.

Jeg var faktisk ikke klar over at det fantes enda en slik tråd... Men jeg er av den oppfatning at likt skal være likt. I og med at vi jenter skriker opp om likestilling osv... Utroskap er utroskap - vanskeligere er det ikke (i min verden)

Endret av Het Potet
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du måtte igjen vise din eksistens med masse tåpelige smiley-figurer og usakligheter ja.

Jentene tester sine homofile sider i stort omfang ser det ut til, med venninner, bak ryggen på mennene.

Hvorfor ber du ikke dem brenne i helvetet??

Likt skal være likt.

Jeg var ikke klar over den tråden. Åpenbart er det like forkastelig av en jente å være utro med en annen jente bak partneren sin rygg, som om en gutt er det. Det trodde jeg til og med du forsto. Jeg har ikke små nok teskjer til deg, beklager så meget.

Endret av Het Potet
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var ikke klar over den tråden. Åpenbart er det like forkastelig av en jente å være utro med en annen jente bak partneren sin rygg, som om en gutt er det. Det trodde jeg til og med du forsto. Jeg har ikke små nok teskjer til deg, beklager så meget. Så ja, de kan også brenne i helvete :nigo:

*K82 kaster lille Aly på ryggen og sprinter sammen over i den sikre rosa tråden* :hoho:

Var ikke klar over tråden liksom, den jentesextråden har jo vært der i 4 mnd., minst.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var faktisk ikke klar over at det fantes enda en slik tråd... Men jeg er av den oppfatning at likt skal være likt. I og med at vi jenter skriker opp om likestilling osv... Utroskap er utroskap - vanskeligere er det ikke (i min verden)

Den jentesex-tråden ble startet 22. mars så den kjøper jeg egentlig ikke. Men uansett, om du tilfeldigvis ikke skulle ha visst om den; hvorfor har du ikke vært inne i den jentesex-tråden nå og forkynt ditt budskap om hvor fælt det er å ha sidesprang osv osv? Du har jo visst om den noen minutter eller timer nå, har du ikke? Skal du ikke kjefte på de binysgjerrige jentene på samme måte som du kjefter på de binysgjerrige guttene??

Dette er like ille, er det ikke?

Jentene går til en venninne og får fitta si slikket, er ikke det like ille??

Risikerer å smitte den stakkars mannen sin med kjønnssykdommer pga sin homofile nysgjerrighet.

Du er ikke troverdig for meg i det hele tatt!!

Gjest hogwash
Skrevet

Sammenligner du denne tråden med en tråd der TS er singel..? :klø:

Gjest Katee
Skrevet (endret)

*K82 kaster lille Aly på ryggen og sprinter sammen over i den sikre rosa tråden* :hoho:

Takker! :)

Den jentesex-tråden ble startet 22. mars så den kjøper jeg egentlig ikke. Men uansett, om du tilfeldigvis ikke skulle ha visst om den; hvorfor har du ikke vært inne i den jentesex-tråden nå og forkynt ditt budskap om hvor fælt det er å ha sidesprang osv osv? Du har jo visst om den noen minutter eller timer nå, har du ikke? Skal du ikke kjefte på de binysgjerrige jentene på samme måte som du kjefter på de binysgjerrige guttene??

Dette er like ille, er det ikke?

Jentene går til en venninne og får fitta si slikket, er ikke det like ille??

Risikerer å smitte den stakkars mannen sin med kjønnssykdommer pga sin homofile nysgjerrighet.

Du er ikke troverdig for meg i det hele tatt!!

Men kjære deg, det at du ikke finner meg troverdig betyr nada for meg. Jeg har ikke noe behov for å lyve om at jeg visste eller ikke visste om en jentesex-tråd. Jeg kjenner ikke til tråden du referer til, men det er visstnok et fritt land, og vi står vel fritt til å kommentere de trådene vi vil??

Endret av Alyah
Gjest Gjest
Skrevet

Takker! :)

Men kjære deg, det at du ikke finner meg troverdig betyr nada for meg. Jeg har ikke noe behov for å lyve om at jeg visste eller ikke visste om en jentesex-tråd. Jeg kjenner ikke til tråden du referer til, men det er visstnok et fritt land, og vi står vel fritt til å kommentere de trådene vi vil??

Ja, det vet jeg.

Men hvorfor er homosidesprang for menn så mye verre for deg enn homosidesprang for jenter??

Hadde homosidesprang for jenter engasjert deg like mye, at du er like mye i mot det, så er det jævlig rart at du ikke har vært i den tråden også med moralpreknen din...

Gjest Katee
Skrevet

Ja, det vet jeg.

Men hvorfor er homosidesprang for menn så mye verre for deg enn homosidesprang for jenter??

Hadde homosidesprang for jenter engasjert deg like mye, at du er like mye i mot det, så er det jævlig rart at du ikke har vært i den tråden også med moralpreknen din...

Vel, jeg stakk innom den tråden 'din'. Skumleste bare. Er ikke TS der singel?? Hvorfor skal jeg moralpreke for noen som er singel og nysgjerrig på jentesex?

Sidesprang er, for meg, like ille om det er jenta som er utro.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg stakk innom den tråden 'din'. Skumleste bare. Er ikke TS der singel?? Hvorfor skal jeg moralpreke for noen som er singel og nysgjerrig på jentesex?

Sidesprang er, for meg, like ille om det er jenta som er utro.

Det er så, men du kan slutte å moralpreke for de som ikke er single også, og som har sidesprang.

For hva andre gjør eller ikke gjør har du ikke noe med!

Om en mann er samboer eller gift og puler den eller den på si aldri så mye skal du bare hoppe og drite i!!

Vi trenger ikke slike moralister og bedrevitere som deg i noen som helst sammenheng.

Skrevet

Det er så, men du kan slutte å moralpreke for de som ikke er single også, og som har sidesprang.

Om en mann er samboer eller gift og puler den eller den på si aldri så mye skal du bare hoppe og drite i!!

Vi trenger ikke slike moralister og bedrevitere som deg i noen som helst sammenheng.

Redd for å bli avslørt selv, eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Redd for å bli avslørt selv, eller?

Nei, jeg har ikke vært utro. Faktisk aldri hatt sex i det hele tatt, så det er jeg ikke.

Men jeg liker ikke bedrevitere og moralister.

Skrevet

Nei, jeg har ikke vært utro. Faktisk aldri hatt sex i det hele tatt, så det er jeg ikke.

Men jeg liker ikke bedrevitere og moralister.

Fair enough, selv liker jeg dårlig at folk ikke har ryggrad nok til å si fra, enten det er snakk om den utro partneren, eller en utenforstående som vet om jævelskapen :)

Gjest Katee
Skrevet

Helt i orden at du ikke liker det jeg skriver, men vi er på et forum der man ytrer og diskuterer meninger... Både du og jeg må kunne tåle og høre andre sine meninger.

Skrevet

Du må si ifra! helt klart...

Skrevet (endret)

Var ikke klar over tråden liksom, den jentesextråden har jo vært der i 4 mnd., minst.

Hvor da?

Det er 2 tråder om temaet som er startet i dag. Er vel du som har startet de også tenker jeg.

Ja, det vet jeg.

Er ikke verre det, det er like ille såklart.

Herregud. *Henter den minste teskjeen jeg har* du er inne på et diskusjonsforum, her diskuterer folk, her svarer folk med sine meninger på Trådstartere sine problemstillinger og meninger.

Moralister og bedrevitere er ikke akkurat skjellsord om de kommer fra en som deg. Å uansett er det jo helt åpenbart at jeg vet bedre og har bedre moral enn deg, why state the obvious? :vetikke:

Endret av kristian82
Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet, moderator.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...