Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2010 #61 Skrevet 8. juli 2010 Heller pingle og frisk... Jeg hadde skreket like høyt om smittefaren om det var en dame han hadde 'kost' seg med... Det er uansett like respektløst å utsette sin partner for fare med en dame som med en mann. Eksperimentering? Tja, jeg ville kunne kalle det eksperimentering hvis dama hans hadde visst om det og gitt sitt samtykke til det. En ting er å bli enige om noe på forhånd og ha et såkalt åpent forhold, det er en annen ting å komme rekende etterpå. Det er da bare menn som lever ut litt binysgjerrighet sammen......mange av dem.
kristian82 Skrevet 9. juli 2010 #62 Skrevet 9. juli 2010 (endret) For noen pingler dere to siste her er. For det første, kjønnssykdommer via munnsex, er det liksom opplest og vedtatt at homofile menn smitter 10 ganger verre enn kvinner, om han hadde vært utro med en kvinne? For det 2.: det må jo kunne kalles eksperimentering.Sikkert en som har hatt sex med kvinner flere ganger før og prøver så ut litt guttesex. Dama hans kan jo aldri bli i stand til å la ha han oppleve hvordan guttesex er, så det må nødvendigvis oppleves med en annen mann. Herregud vi lever kanskje bare en gang og hvorfor skal ting være uprøvd?? Det er opplest og vedtatt at Hiv forekomsten er flere hundre ganger så stor blant homofile og bifile menn ja. Det trodde jeg alle visste..er en grunn til at homser/bifile menn aldri får gi blod. Men han kan også få sykdommer om han suges av en dame såklart, det trodde jeg også alle visste. Prøv hva du vil du, men man fortjener å brenne i helvete om man eksperimenterer bak partneren sin rygg og i siste innstans risikerer å ødelegge hennes liv. Ha litt baller og sug og knull hvem/hvor mange du vil, bare ikke dra hjem til en uvitende tredjepart å utsett henne for konsekvensene av din "eksperimentering". Endret 9. juli 2010 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #63 Skrevet 9. juli 2010 Det er opplest og vedtatt at Hiv forekomsten er flere hundre ganger så stor blant homofile og bifile menn ja. Det trodde jeg alle visste..er en grunn til at homser/bifile menn aldri får gi blod. Men han kan også få sykdommer om han suges av en dame såklart, det trodde jeg også alle visste. Prøv hva du vil du, men man fortjener å brenne i helvete om man eksperimenterer bak partneren sin rygg og i siste innstans risikerer å ødelegge hennes liv. Ha litt baller og sug og knull hvem/hvor mange du vil, bare ikke dra hjem til en uvitende tredjepart å utsett henne for konsekvensene av din "eksperimentering". Brenne i helvete sa han......såpass ja......
kristian82 Skrevet 9. juli 2010 #64 Skrevet 9. juli 2010 Brenne i helvete sa han......såpass ja...... Ja, det er jo uten tvil. Fortjener å brenne der, og også i levende live brenne på de verst tenklige måter. Det er jo helt opplagt om man holder på sånn, og heldigvis får slike personer gjerne føle litt karma på kroppen.
Gjest rat palmiste Skrevet 9. juli 2010 #65 Skrevet 9. juli 2010 Det er jo helt opplagt om man holder på sånn, og heldigvis får slike personer gjerne føle litt karma på kroppen. Jepp, de er merket for livet, så spørs det hvor tydelig det er i henhold til deres følelsesliv og fremtidige valg. Skal mye til for en slik innprenting går vekk, det kommer til å koste uansett hvordan man ser på det. Hadde vedkommende ovenfor meg tullet det vekk, men samtidig ville gå videre så
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #66 Skrevet 9. juli 2010 Ja, det er jo uten tvil. Fortjener å brenne der, og også i levende live brenne på de verst tenklige måter. Det er jo helt opplagt om man holder på sånn, og heldigvis får slike personer gjerne føle litt karma på kroppen. Utroskap er vel ganske vanlig, er det ikke, mange som har svin på skogen der. Skal disse også brenne i helvete? Da blir det veldig mange i ovnen din. Jævla idiot!!
Gjest Katee Skrevet 9. juli 2010 #67 Skrevet 9. juli 2010 Utroskap er vel ganske vanlig, er det ikke, mange som har svin på skogen der. Skal disse også brenne i helvete? Da blir det veldig mange i ovnen din. Jævla idiot!! Så fordi det er 'vanlig' så er det greit liksom? Blir ikke det litt vel barneskoletankegang? Vi er da voksne mennesker hele gjengen her! Herregud...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #68 Skrevet 9. juli 2010 TA DEG SAMMEN! Vær en mann og fortell det til dama di. Du har vært utro og ferdig med den saken. Kjønn og alkoholinntak har absolutt ingenting å si.
Gjest rat palmiste Skrevet 9. juli 2010 #69 Skrevet 9. juli 2010 En dårlig unnskyldning er en ny fornærmelse kanskje nettopp fordi det er der hvor lidenskapene slutter, angeren er ikke så mye en beklagelse over det vonde vi har gjort, men mer en frykt for dets følger.
Lykkelitenen Skrevet 9. juli 2010 #70 Skrevet 9. juli 2010 Som jente vil jeg si at om min kjæreste hadde gjort det du nå har gjort, så hadde jeg ønsket å vite det. Det har ikke noe med kjønn eller situasjon å gjøre, men handlingen. Hadde jeg fått vite om det med en gang hadde jeg som partner kunne ta standpunkt til forholdet og hva jeg faktisk hadde følt om det du gjorde. Slike ting kommer alltid ut, og ikke la samboeren din få vite om det gjennom en tredjepart!
princess89 Skrevet 9. juli 2010 #71 Skrevet 9. juli 2010 Hadde dette vært min kjæreste så hadde jeg satt pris på ærlighet. Hadde han fortalt det med en gang hadde jeg kanskje også kunnet tilgitt han av ren kjærlighet. Men uansett, holder du det skjult og det dukker opp i en senere anledning, da kan jeg nesten garantere at hun går fra deg. For det er jo egentlig sykt dårlig gjort fra din side, du har tross alt vært utro. Fortell henne alt som skjedde, hvorfor det skjedde (ikke begynn med unskyldninger, det blir for dumt) men forklar. Kanskje hun kommer over det..?
Gjest Farao Skrevet 9. juli 2010 #72 Skrevet 9. juli 2010 det er da bare menn som tester ut litt nysgjerrig biseksualitet i dritafylla, sannsynligvis ingen følelser inne i bildet, er det så mye å bråke med egentlig? sykdommer via munnsex tror jeg er veldig veldig sjelden. hadde de knullet røv så kanskje.
kristian82 Skrevet 9. juli 2010 #73 Skrevet 9. juli 2010 Utroskap er vel ganske vanlig, er det ikke, mange som har svin på skogen der. Skal disse også brenne i helvete? Da blir det veldig mange i ovnen din. Jævla idiot!! Hehe Selvfølgelig fortjener du å brenne om du er utro og har ubeskyttet sex og drar hjem og smitter/risikerer å smitte partneren din med all mulig drit av sykdommer. At det finnes mange svin endrer jo ikke på det faktumet. Det er veldig mange pedofile og barnemisbrukere også, det endrer ikke hva de er og hva de fortjener. Ta det med ro, det er god plass i "helvete". God
Gjest Katee Skrevet 9. juli 2010 #74 Skrevet 9. juli 2010 det er da bare menn som tester ut litt nysgjerrig biseksualitet i dritafylla, sannsynligvis ingen følelser inne i bildet, er det så mye å bråke med egentlig? sykdommer via munnsex tror jeg er veldig veldig sjelden. hadde de knullet røv så kanskje. Hm, ingen følelser med i bildet? Det samme gjelder vel med prostitusjon... Så gutter, kjør på (så lenge det ikke er følelser med i bildet for da er det kanskje utroskap, men det er ikke sikkert). Jeg regner med at det er andre regler hvis TS hadde vært dame, så jeg oppfordrer ingen jenter det samme...
Gjest rat palmiste Skrevet 9. juli 2010 #75 Skrevet 9. juli 2010 Det er jo bedre opprette en tråd på KG enn hvis vedkommende var katolikk og bekjente sine synder og fikk som svar at tjue ave marie var nok. Tror nok TS innerst inne ønsker det som måtte komme...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #76 Skrevet 9. juli 2010 Hm, ingen følelser med i bildet? Det samme gjelder vel med prostitusjon... Så gutter, kjør på (så lenge det ikke er følelser med i bildet for da er det kanskje utroskap, men det er ikke sikkert). Jeg regner med at det er andre regler hvis TS hadde vært dame, så jeg oppfordrer ingen jenter det samme... Forskjell på sex for sexens skyld, og kjærlighet ja. Ikke utroskap på samme måten om det bare er sex. For det ville jo være mye verre om en person ble glad i eller forelsket i en annen person enn sambo/ektefelle. Da må det da være mye bedre å bare ha kjapp sex en annen person uten følelser.
Gjest Katee Skrevet 9. juli 2010 #77 Skrevet 9. juli 2010 Forskjell på sex for sexens skyld, og kjærlighet ja. Ikke utroskap på samme måten om det bare er sex. For det ville jo være mye verre om en person ble glad i eller forelsket i en annen person enn sambo/ektefelle. Da må det da være mye bedre å bare ha kjapp sex en annen person uten følelser. Det må da være mye bedre å bryte ut av et forhold og være en evig rundbrenner evnt. bli værende i forholdet og faktisk være tro mot den man elsker (ikke det at jeg kan tro at man faktisk elsker en person man er utro mot). Utroskap er utroskap uavhengig av følelser, kjønn og alkoholinntak. Blir du forelsket i en annen person, men likevel blir i forholdet og er utro, er du jaggu ganske feig! --- Håper jeg aldri forelsker meg i noen av dere...
Gjest hare Skrevet 9. juli 2010 #78 Skrevet 9. juli 2010 Tusen takk for sympatien her!! Vet ikke om fylla er noe man kan skylde på, men jeg tenker i alle fall ikke helt rasjonelt da (når jeg er påvirket av alkohol), og jeg vet at tilsvarende holder i rettssaker....satt på spissen altså. Folk får ikke strenge dommer om de nærmest ikke husker hva de gjorde, så hvorfor skal det være strengere på det private plan? Men forskjellen er vel at jeg husker det meste av det og bare ga faen og lot det stå til. Og jeg vet jeg har hatt sex utenom kjæresteforholdet så det er vel utroskap uansett. Har ikke sagt noe til sambo, bare drøyd det. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette mhp fare for sykdommer osv, jeg vil selvsagt ikke la dette gå utover henne sånn sett. Er uansett i et dillemma men føler også at jeg må få leve litt selv, og at hun ikke eier meg på den måten. Vi har et ganske åpent forhold og er da ikke gift. Tror ikke hun hadde ønsket å se meg sammen med en annen mann, hun har aldri gitt uttrykk for det. Men hun er veldig åpen og fordomsfri når det kommer til spm om sex med samme kjønn o.l. Spm har liksom aldri blitt avklart hos oss. Om jeg ikke hadde likt det han gjorde med meg så kunne jeg selvsagt bare sagt nei, men jeg var ikke mer borte i huet enn at jeg husker at det bare var godt, og jeg kan godt skjønne at mange menn er homo (eller bi). Så det er lite å skylde på her. Veldig godt å høre fra ei som forstår meg og tenker litt lenger her, har inntrykk av at du skjønner litt av dette, at man kan bli full, kåt og dum og gjøre dumme ting. Sånn er jeg bare. det at vedkommende som gir den råd før du svarte dette - og at hun ikke anser dette som utroskap er fordi hun lever i et åpent forhold. du gjør ikke det, og da er det utroskap om du så har sex med menn eller kvinner. jeg merker jo at du tar ganske lett på dette med å være litt lysten på fylla for så å ha sex med andre, men dette har dere altså ikke avtalt. poenget her er ikke at du har hatt sex med en gutt - men at du har hatt sex punktum. den dagen du er moden for å leve i et åpent forhold(det er du virkelig ikke nå, du burde nok heller være singel) så kan du begynne å eksmeprimentere innenfor de grensene du og kjæresten har satt SAMMEN. poenget med åpne forhold er at man har klare grenser, og ingen krysser disse. idet man gjør det er det å ikke være tro, å svike den andre, å være urederlig. ergo, utro.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #79 Skrevet 10. juli 2010 Det må da være mye bedre å bryte ut av et forhold og være en evig rundbrenner evnt. bli værende i forholdet og faktisk være tro mot den man elsker (ikke det at jeg kan tro at man faktisk elsker en person man er utro mot). Utroskap er utroskap uavhengig av følelser, kjønn og alkoholinntak. Blir du forelsket i en annen person, men likevel blir i forholdet og er utro, er du jaggu ganske feig! --- Håper jeg aldri forelsker meg i noen av dere... Håper du har vært inne i jentesex-tråden her og kjeftet like mye på jentene der også.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #80 Skrevet 10. juli 2010 Forskjell på sex for sexens skyld, og kjærlighet ja. Ikke utroskap på samme måten om det bare er sex. For det ville jo være mye verre om en person ble glad i eller forelsket i en annen person enn sambo/ektefelle. Da må det da være mye bedre å bare ha kjapp sex en annen person uten følelser. For din del kanskje, men for min del er det omvendt. Tilfeldig sex, med fare for smitte, barn (om det er samleie mellom mann/kvinne det er snakk om) med en tilfeldig person er noe jeg aldri hadde godtatt og er en av svært, svært få ting som an få meg til å legge et menneske for hat. Kjærlighet derimot? Det er noe det går an å leve med, så sant komunikasjonen er på topp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå