Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2010 #41 Skrevet 7. juli 2010 Eg hadde klikket om min samboer hadde kommet hjem og fortalt meg noe slikt!! Ja, det er jo utroskap og jeg ville blitt såret. Men for meg ville jeg blitt mer såret om det hadde vært med en jente. For jeg hadde vært redd for at jenten skulle ta fra meg kjæresten min. Men siden jeg vet at ikke min samboer ville blitt sammen med en gutt er ikke det like stor trussel om du skjønner? Men jeg ville vist om min samboer hadde hatt guttesex mens vi var i forhold. Om han ville ha gjort det igjen og om han brukte prevansjon osv... Kan være at hvis du forteller det til henne at hun skjønner og at du slipper og skjule det. Det er mange gutter som tenner noe sinnsykt på menn, til og med mer enn på kvinner, men de forelsker seg likevel kun i jenter. Jeg vet ikke helt om jeg ville vært sammen med en sånn mann...
Gjest ts Skrevet 7. juli 2010 #42 Skrevet 7. juli 2010 Takk for langt svar! Vi har tydeligvis snakket for lite sammen om akkurat det angående sexrelasjoner, swinging, trekant osv. Hun er veldig åpen og vi har prøvd en god del spenstige nye ting i sengen sammen, ikke bare kjedelig misjonær for å si det sånn. Men liksom aldri avklart noe om å ha med (eller ha seg med) andre personer og sånn. Jeg tror hun er sånn midt på treet, vet ikke om hun akkurat ville likt at jeg har prøvd en annen mann, men tror heller ikke hun ville "klikket" helt av det og kastet tallerkner etter meg på kjøkkenet om jeg fortalte det. Jeg skal prøve å komme inn på temaet, uten å avsløre meg selv og prøve å finne ut mer om hva hun ville likt og ikke likt. En skulle jo tro at mange jenter bare ville ledd om mannen deres fortalte noe sånt (slik som du sier du ville ha gjort), for en jente kan jo aldri være en mann for mannen sin. Og jeg skjønner godt at du ville hoppet i taket om han var utro med en annen jente, for hun konkurrerer jo på en måte med deg da. Men jeg tror mange jenter hadde hoppet i taket om mannen var utro med en annen mann også, dessverre. Nei jeg er ikke bisexuell. Tenner ikke på andre menn eller mannskropper i det hele tatt. Og kunne selvsagt aldri blitt forelsket/kjær i en annen mann heller. Dette var bare en ny og spennende setting for meg, på linje med fetisher og ting man tenner seksuelt på ellers. Det var spennende kun fordi det var en helt ny opplevelse, omtrent som om man blir kåt om kona ifører seg spesielle plagg, sexy lingerie, pisk/SM osv. osv. Eller ha sex på spesielle steder og sånn. Dette var kun eksperimentlyst ja. Det beror helt på hur du tror att hon kommer att reagera. Om det inte betydde någonting och du vet att du inte kommer att göra om det, samtidigt som du vet att hon kanske kommer att ha svårt att förlåta dig så finns det ju ingen anledning att berätta. Det är inte alltid ärlighet varar längst! Om du däremot tror att ert förhållande skulle må bättre av att du berättade, gör det då! Det är bara du själv som kan känna av vad som är rätt i din situation. Jag själv hade bara lett åt min sambo om han gjorde något sådant. Jag har länge försökt öppna honom för möjligheten, haha. Hade han däremot hamnat i samma situation med en tjej så hade jag hoppat i taket. Om det finns den minsta risk för att hon får reda på det på annat håll så tycker jag absolut att du borde berätta. Annars är det inte nödvändigt (så länge det bara kommer ont utav det). Är du uttalat bisexuell förresten? Om du inte är det hade jag inte tyckt att det var någon större grej om jag var din tjej (då skulle det ju vara ett uppenbart försök på experimentlysta). Om du däremot är uttalat bisexuell så sticker det nog mer i hjärtat.
Gjest ts Skrevet 7. juli 2010 #43 Skrevet 7. juli 2010 Eg hadde klikket om min samboer hadde kommet hjem og fortalt meg noe slikt!! Ja, det er jo utroskap og jeg ville blitt såret. Men for meg ville jeg blitt mer såret om det hadde vært med en jente. For jeg hadde vært redd for at jenten skulle ta fra meg kjæresten min. Men siden jeg vet at ikke min samboer ville blitt sammen med en gutt er ikke det like stor trussel om du skjønner? Men jeg ville vist om min samboer hadde hatt guttesex mens vi var i forhold. Om han ville ha gjort det igjen og om han brukte prevansjon osv... Kan være at hvis du forteller det til henne at hun skjønner og at du slipper og skjule det. Det kan nok slå begge veger om jeg forteller henne det, men mulig hun vil skjønne det ja. Kanskje ville hun ikke brydd seg så mye med det i det hele tatt, jeg må prøve å komme inn på temaet og finne ut hva hun generelt mener om slikt som dette. Synd ikke alle damer er som de fleste menn. Tenker på motsatt problemstilling; de fleste menn ville jo bare syntes det var spennende om samboer kom hjem og sa at hun hadde prøvd jentesex.
Gjest ts Skrevet 7. juli 2010 #44 Skrevet 7. juli 2010 Det er mange gutter som tenner noe sinnsykt på menn, til og med mer enn på kvinner, men de forelsker seg likevel kun i jenter. Jeg vet ikke helt om jeg ville vært sammen med en sånn mann... Ja jeg vet det er mange slike menn, men jeg tror disse er veldig fikserte på pikk og ha sex med andre menn rett og slett fordi de tenner veldig på å prøve å suge en osv. Akkurat som noen jenter drømmer om jentesex. Jeg er ikke sånn. Det jeg opplevde kan sidestilles eller understilles med mange andre sexopplevelser (hetero).
Gjest Trissa Skrevet 7. juli 2010 #45 Skrevet 7. juli 2010 Ja jeg vet det er mange slike menn, men jeg tror disse er veldig fikserte på pikk og ha sex med andre menn rett og slett fordi de tenner veldig på å prøve å suge en osv. Akkurat som noen jenter drømmer om jentesex. Jeg er ikke sånn. Det jeg opplevde kan sidestilles eller understilles med mange andre sexopplevelser (hetero). Jeg er heller ikke bi, men i en seksuell setting er jeg ikke redd for et av samme kjønn. Hvorfor skulle det være verre for en mann da? Menge menn har ikke noe imot litt uskyldig kos kun basert på sex , selv om de ikke er bifile eller biseksuell. Og klart det er godt å bli sugd,uavhengig om det er en gutt eller en jente. Og når du er full er det heller ikke så "farlig" at den som suger er av samme kjønn..
Gjest ts Skrevet 7. juli 2010 #46 Skrevet 7. juli 2010 Jeg er heller ikke bi, men i en seksuell setting er jeg ikke redd for et av samme kjønn. Hvorfor skulle det være verre for en mann da? Menge menn har ikke noe imot litt uskyldig kos kun basert på sex , selv om de ikke er bifile eller biseksuell. Og klart det er godt å bli sugd,uavhengig om det er en gutt eller en jente. Og når du er full er det heller ikke så "farlig" at den som suger er av samme kjønn.. Nei det er ikke verre for en mann, jeg er enig med deg. Må ikke være biseksuell for å teste ut en ny setting. Jeg tenkte bare på de menn som virkelig ER bi da jeg kommenterte innlegget over her, det er sikkert noen av dem også, og de tenner sikkert like mye på menn som på damer. Ville bare si at jeg ikke er bi, jeg er ikke en av de. Mener ikke at det er noe galt i å være "ekte bi" altså.....
Gjest damen Skrevet 7. juli 2010 #47 Skrevet 7. juli 2010 Hold godt kjeft. Bare tull at du skal såre henne ved å si det for at du skal lette din egen samvittighet, da må du i såfall være forberedt på at forholdet kan ta slutt. Kjipt om du skulle ha pådratt deg herpes, men det kan ikke testes uten at det er utbrudd og det kan ta laaaaang tid, og de fleste får ikke utbrudd.
kristian82 Skrevet 7. juli 2010 #48 Skrevet 7. juli 2010 Det man ikke vet, trenger man ikke å vite. Eller.. så kan du bare legge deg helt flat til en viss grad. At du liksom ikke skjønner hvordan du havnet der osv.. og siden du ikke er homo, så vil jeg ikke si at dette er utroskap, mer utforskning. Du kan vel pynte på rosa til slutt, og fortelle at han ikke kunne sammenlignet med samboeren din (på en positiv måte, selvsagt). Eller bare fortelle sannheten. Kanskje den letteste, men vanskeligste. Å nå er du seriøs? :dåne: For en skremmende holdning! Hold godt kjeft. Bare tull at du skal såre henne ved å si det for at du skal lette din egen samvittighet, da må du i såfall være forberedt på at forholdet kan ta slutt. Kjipt om du skulle ha pådratt deg herpes, men det kan ikke testes uten at det er utbrudd og det kan ta laaaaang tid, og de fleste får ikke utbrudd. Så bedre hun lever i uvitenhet da altså? Ikke får sjangsen til å ta et informert valg om hun vil være med han mer eller ikke. Tillitsbruddet angår ikke henne? Herpes? Hva med klamydia da, eller hiv og hepatitt? Det er helt greit at han utsetter henne for dette også? Han sårer henne kanskje bare om han sier at han må vente 3 mnd med ubeskyttet sex til han vet han er frisk? Om hun får Hiv så tar jo det sånn ca 5 -10 år før hun blir dritsjuk,så kanskje unødvendig å bringe det på banen nå ? Fyf, hvor i all verden befinner folk som deg/dere seg i landet? Håper så sykt dere har en varseltrekant i panna så man kan styre til helvete unna!
Rosalie Skrevet 7. juli 2010 #49 Skrevet 7. juli 2010 For å si det sånn: Hadde samboer fortalt meg om dette med en gang det hadde skjedd, kunne jeg kanskje tilgitt. Hadde jeg derimot funnet det ut på annet vis etter en stund, hadde det vært på huet og rævva rett ut. For da hadde det ikke bare vært et tillitsbrudd ved utroskapet, men han hadde også med viten og vilje utsatt meg for smittefare.
Theres Skrevet 7. juli 2010 #50 Skrevet 7. juli 2010 Det er mange gutter som tenner noe sinnsykt på menn, til og med mer enn på kvinner, men de forelsker seg likevel kun i jenter. Jeg vet ikke helt om jeg ville vært sammen med en sånn mann... Ikke jeg heller..
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #51 Skrevet 7. juli 2010 Å gi eller motta sex er for meg kun noe som skjer mellom parter som elsker hverandre.Dette er ikke noe en deler ut i hytt og pine. hvordan synes du det hadde vært om dama di ble sleiket til orgasme av en annen enn deg? Utroskap er roten til all dritt
secrethotwife Skrevet 7. juli 2010 #53 Skrevet 7. juli 2010 Synes du bør fortelle det - åpenhet og tillit er det viktigste i ett forhold. Jeg er utro relativt ofte, men mannen min vet om det - og elsker det. Fortell henne hva du har gjort, si at du likte det, og la henne tenke på hva hun synes om det?
lilletuss87 Skrevet 8. juli 2010 #54 Skrevet 8. juli 2010 jeg syns du skal si det jeg, er jo bedre det enn at hun finner det ut selv seinere.. bedre at hun får høre det av deg. men du har vel kanskje fått sagt det nå?? hvordan gikk det??
Gjest rat palmiste Skrevet 8. juli 2010 #55 Skrevet 8. juli 2010 For da hadde det ikke bare vært et tillitsbrudd ved utroskapet, men han hadde også med viten og vilje utsatt meg for smittefare. Akkurat der har vi hva som skiller voksne fra barn som ikke greier å se konsekvensen av sine handlinger, finner kjerringa ut av dette gjennom å se nøyere på dine ubevisste valg så er du ille ute. Du har nå valgt ubevisst og dermed underbevist. Er dette ditt ess?
Gjest Katee Skrevet 8. juli 2010 #56 Skrevet 8. juli 2010 Dette er noe av det mest utrolige og skremmende jeg har lest her på KG! TS har vært utro mot samboeren sin og får til svar at dette kan kalles utforskning?? Fylla har da aldri vært unnskyldning nok for noe! Hadde dere stilt dere likeens om TS hadde fått en BJ av en DAME??! Ikke bare er dette et tillitsbrudd, han kan gjøre samboeren sin syk! Men det er vel greit for det kan jo være at hun ikke blir smittet, og om så hun ble smittet så er det ikke sikkert det slår ut før om 5 år? (Må jeg flagge?!) Dere er meg en fin gjeng og en god nok grunn til å låse seg inne i et kloster og leve i sølibat for resten av livet! Finnes det håp for menneskeheten, spør nå jeg...
kristian82 Skrevet 8. juli 2010 #57 Skrevet 8. juli 2010 Dette er noe av det mest utrolige og skremmende jeg har lest her på KG! TS har vært utro mot samboeren sin og får til svar at dette kan kalles utforskning?? Fylla har da aldri vært unnskyldning nok for noe! Hadde dere stilt dere likeens om TS hadde fått en BJ av en DAME??! Ikke bare er dette et tillitsbrudd, han kan gjøre samboeren sin syk! Men det er vel greit for det kan jo være at hun ikke blir smittet, og om så hun ble smittet så er det ikke sikkert det slår ut før om 5 år? (Må jeg flagge?!) Dere er meg en fin gjeng og en god nok grunn til å låse seg inne i et kloster og leve i sølibat for resten av livet! Finnes det håp for menneskeheten, spør nå jeg...
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2010 #58 Skrevet 8. juli 2010 For noen pingler dere to siste her er. For det første, kjønnssykdommer via munnsex, er det liksom opplest og vedtatt at homofile menn smitter 10 ganger verre enn kvinner, om han hadde vært utro med en kvinne? For det 2.: det må jo kunne kalles eksperimentering.Sikkert en som har hatt sex med kvinner flere ganger før og prøver så ut litt guttesex. Dama hans kan jo aldri bli i stand til å la ha han oppleve hvordan guttesex er, så det må nødvendigvis oppleves med en annen mann. Herregud vi lever kanskje bare en gang og hvorfor skal ting være uprøvd??
Gjest Katee Skrevet 8. juli 2010 #59 Skrevet 8. juli 2010 For noen pingler dere to siste her er. For det første, kjønnssykdommer via munnsex, er det liksom opplest og vedtatt at homofile menn smitter 10 ganger verre enn kvinner, om han hadde vært utro med en kvinne? For det 2.: det må jo kunne kalles eksperimentering.Sikkert en som har hatt sex med kvinner flere ganger før og prøver så ut litt guttesex. Dama hans kan jo aldri bli i stand til å la ha han oppleve hvordan guttesex er, så det må nødvendigvis oppleves med en annen mann. Herregud vi lever kanskje bare en gang og hvorfor skal ting være uprøvd?? Heller pingle og frisk... Jeg hadde skreket like høyt om smittefaren om det var en dame han hadde 'kost' seg med... Det er uansett like respektløst å utsette sin partner for fare med en dame som med en mann. Eksperimentering? Tja, jeg ville kunne kalle det eksperimentering hvis dama hans hadde visst om det og gitt sitt samtykke til det. En ting er å bli enige om noe på forhånd og ha et såkalt åpent forhold, det er en annen ting å komme rekende etterpå.
Fjonana Skrevet 8. juli 2010 #60 Skrevet 8. juli 2010 Jeg tror jeg ville sagt det til henne. For om jeg hadde vært henne selv ville jeg synest det var best å vite det som var sannheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå