Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #21 Skrevet 4. juli 2010 Hvis dette bare var et engangstilfelle og at du klarer å leve med det så ville ikke jeg ikke risikert et forhold pga en dum tabbe, men derimot om du lever i frykt om hu skal finne det ut burde du bare si det som det er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #22 Skrevet 4. juli 2010 Hvis dette bare var et engangstilfelle og at du klarer å leve med det så ville ikke jeg ikke risikert et forhold pga en dum tabbe, men derimot om du lever i frykt om hu skal finne det ut burde du bare si det som det er. Herre gud. Hvor egoistiske er ikke mange av dere. Dere tenker kun på at mannen dere. HAN HAR VÆRT UTRO MOT DAMA SI.hun fortjener å vite det og kan bestemme seg om hun vil satse på en person som ikke kan kontrolere seg!
kristian82 Skrevet 4. juli 2010 #23 Skrevet 4. juli 2010 Kort fortalt: var på fest fredag og havnet på etterpåfest, var god og full og ting begynte å skje. Husverten er tydeligvis bi eller homo, og på en eller annen måte forførte han meg uten at jeg protesterte. Han sugde meg helt til jeg kom. Bør jeg fortelle det til samboer (jente)?? Er ikke homo selv. Du har jo vært utro, så ja det bør du fortelle. Du har kanskje allerede dratt med deg kjønnssykdommer hjem til henne.
Ethereal Skrevet 4. juli 2010 #24 Skrevet 4. juli 2010 For meg hadde det vært riktig å fortelle det til samboeren min. Om det er riktig for deg, vet jeg ikke. Prøv å tenke på hva som er riktig for samboeren din
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #25 Skrevet 4. juli 2010 Hadde du vært samboeren min og du kan garantere for følgende: - at du snarest sjekker deg for kjønnsykdommer og holder deg unna sex med samboer til du får svar (skyld på en hissig soppinfeksjon e.l. Ja, menn kan også få sopp) - at du holder dette for deg selv for evig og alltid (ikke fortell samboer når det har gått flere år - skal du fortelle, gjør det med en gang) - at du aldri, ALDRI setter deg selv i en tilsvarende situasjon igjen. Nå vet hva som kan skje om du blir så full. Unngå "ekstremfylla" og unngå nachspiel Som sagt, med disse kriteriene oppfylt (og om forholdet vårt var bra ellers) så ville jeg foretrukket at du holdt kjeft og latt meg leve i uvitenhet. dette betyr selvfølgelig ikke at det vil være riktig løsning for alle og enhver, men for MEG ville det vært rett. Lykke til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #26 Skrevet 4. juli 2010 Virker som om 50 % av alle her inne er helt samvittighetsløse...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #27 Skrevet 4. juli 2010 - at du snarest sjekker deg for kjønnsykdommer og holder deg unna sex med samboer til du får svar (skyld på en hissig soppinfeksjon e.l. Ja, menn kan også få sopp) Sopp i et år? HIV tar det faktisk såpass lang tid før det sikkert slår ut på tester.
Gjest Gutt Skrevet 4. juli 2010 #28 Skrevet 4. juli 2010 For en storm i et vannglass sier jeg.Man får da ikke kjønnssykdommer av en kjapp BJ. selv har jeg en fast sexvenn som jeg treffer nå og da, jeg får bare så lyst på mann av og til, sexen bare. må da være lov å kose seg litt....
Antlers Skrevet 4. juli 2010 #30 Skrevet 4. juli 2010 For en storm i et vannglass sier jeg.Man får da ikke kjønnssykdommer av en kjapp BJ. selv har jeg en fast sexvenn som jeg treffer nå og da, jeg får bare så lyst på mann av og til, sexen bare. må da være lov å kose seg litt.... Nei, og man kan jo ikke bli gravid hvis man har sex stående Det er lov å kose seg med sin kjæreste/samboer/ektefelle. Skal man kose med andre må man enten klarere det med partner først, eller forbli singel.
kristian82 Skrevet 5. juli 2010 #31 Skrevet 5. juli 2010 Sopp i et år? HIV tar det faktisk såpass lang tid før det sikkert slår ut på tester. Etter 3 mnd. er det mer eller mindre helt sikker at resultatet av testen er korrekt. Etter 6 mnd er det garantert korrekt - blodbanken osv. operer med 6 mnd som sikker. Men ja, det har null funksjon å sjekke seg for hiv 4 dager etter mulig smitte, da er testen uansett negativ. For en storm i et vannglass sier jeg.Man får da ikke kjønnssykdommer av en kjapp BJ. selv har jeg en fast sexvenn som jeg treffer nå og da, jeg får bare så lyst på mann av og til, sexen bare. må da være lov å kose seg litt.... Ja, for HIV, hepatitt, klamydia, gonore og herpes regnes såklart ikke som kjønnssykdommer.
Gjest Iah Skrevet 5. juli 2010 #32 Skrevet 5. juli 2010 Tråden er ryddet ihht reglene. Iah, moderator.
Gjest Trissa Skrevet 6. juli 2010 #33 Skrevet 6. juli 2010 Jeg syns ikke dette er utroskap..Dere var begge fulle og du fikk deg en BJ, hva så? Du koset deg litt med en annen mann. Hadde du fortalt dette til meg så hadde jeg bare villet vite mer, men det er vel fordi jeg elsker guttesex. Og jeg bruker å oppmuntre min type til å ha seg med en annen men han vil dessverre ikke. Men andre kan jo syns at dette er utroskap og jeg vet jo ikke hvordan dama di er. Tror du hun ville ha betraktet dette som utroskap? Og hvis hun hadde blitt fortvilet og gjort det slutt..pga en liten tabbe gjort i fylla. Jeg hadde ikke fortalt det.. gjort er gjort. Det hun ikke vet, har hun faktisk ikke vondt av, men om du allikavel forteller henne det så vær ærlig og si at du var full og ble sjekket opp.. Noen sier at du ikke kan skylde på fylla men man kan faktisk det. Når man er full så tenker man ikke rasjonelt og man tenker ikke på konsekvensene av det man gjør, så fylla har nettopp skylda selv om den ikke har skyld helt alene da
Gjest TS Skrevet 7. juli 2010 #34 Skrevet 7. juli 2010 Jeg syns ikke dette er utroskap..Dere var begge fulle og du fikk deg en BJ, hva så? Du koset deg litt med en annen mann. Hadde du fortalt dette til meg så hadde jeg bare villet vite mer, men det er vel fordi jeg elsker guttesex. Og jeg bruker å oppmuntre min type til å ha seg med en annen men han vil dessverre ikke. Men andre kan jo syns at dette er utroskap og jeg vet jo ikke hvordan dama di er. Tror du hun ville ha betraktet dette som utroskap? Og hvis hun hadde blitt fortvilet og gjort det slutt..pga en liten tabbe gjort i fylla. Jeg hadde ikke fortalt det.. gjort er gjort. Det hun ikke vet, har hun faktisk ikke vondt av, men om du allikavel forteller henne det så vær ærlig og si at du var full og ble sjekket opp.. Noen sier at du ikke kan skylde på fylla men man kan faktisk det. Når man er full så tenker man ikke rasjonelt og man tenker ikke på konsekvensene av det man gjør, så fylla har nettopp skylda selv om den ikke har skyld helt alene da Tusen takk for sympatien her!! Vet ikke om fylla er noe man kan skylde på, men jeg tenker i alle fall ikke helt rasjonelt da (når jeg er påvirket av alkohol), og jeg vet at tilsvarende holder i rettssaker....satt på spissen altså. Folk får ikke strenge dommer om de nærmest ikke husker hva de gjorde, så hvorfor skal det være strengere på det private plan? Men forskjellen er vel at jeg husker det meste av det og bare ga faen og lot det stå til. Og jeg vet jeg har hatt sex utenom kjæresteforholdet så det er vel utroskap uansett. Har ikke sagt noe til sambo, bare drøyd det. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette mhp fare for sykdommer osv, jeg vil selvsagt ikke la dette gå utover henne sånn sett. Er uansett i et dillemma men føler også at jeg må få leve litt selv, og at hun ikke eier meg på den måten. Vi har et ganske åpent forhold og er da ikke gift. Tror ikke hun hadde ønsket å se meg sammen med en annen mann, hun har aldri gitt uttrykk for det. Men hun er veldig åpen og fordomsfri når det kommer til spm om sex med samme kjønn o.l. Spm har liksom aldri blitt avklart hos oss. Om jeg ikke hadde likt det han gjorde med meg så kunne jeg selvsagt bare sagt nei, men jeg var ikke mer borte i huet enn at jeg husker at det bare var godt, og jeg kan godt skjønne at mange menn er homo (eller bi). Så det er lite å skylde på her. Veldig godt å høre fra ei som forstår meg og tenker litt lenger her, har inntrykk av at du skjønner litt av dette, at man kan bli full, kåt og dum og gjøre dumme ting. Sånn er jeg bare.
I.am.me Skrevet 7. juli 2010 #35 Skrevet 7. juli 2010 Hvis jeg var dama di og du hadde gjort det uten å si det til meg, hadde jeg blitt jævlig sur og irritert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #36 Skrevet 7. juli 2010 Det man ikke vet, trenger man ikke å vite. Eller.. så kan du bare legge deg helt flat til en viss grad. At du liksom ikke skjønner hvordan du havnet der osv.. og siden du ikke er homo, så vil jeg ikke si at dette er utroskap, mer utforskning. Du kan vel pynte på rosa til slutt, og fortelle at han ikke kunne sammenlignet med samboeren din (på en positiv måte, selvsagt). Eller bare fortelle sannheten. Kanskje den letteste, men vanskeligste.
Fuckman1983 Skrevet 7. juli 2010 #38 Skrevet 7. juli 2010 Høres ikke ut som han e forlsket i denn fyren akkurat. Jeg hadde ihvertfall ikke sagt det, hva godt skulle komme ut av det? Enig. Det der var en teit fyllegreie som sannsynligvis ikke vil skje igjen. Gjort er gjort. Du sparer deg for mye unødvendig krangling og ikke minst usikkerhet fra kjærsten din ved å ikke si noe, bare prøv å glem hele greia. Jeg regner med at du elsker din kjæreste og ikke har noen som helst følelser for han du sprutet sæd i munnen på, så da er det best å legge hele saken død.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #39 Skrevet 7. juli 2010 Hadde du vært sammen med meg tror jeg det beste ville vært om du ikke fortalte noe. Selve "utroskapen" ville ikke vært det verste å akseptere, men det at du hadde hatt sex med en mann. Tror rett og slett jeg ville ha mista lysta på deg.
LetThemEatCake Skrevet 7. juli 2010 #40 Skrevet 7. juli 2010 Det beror helt på hur du tror att hon kommer att reagera. Om det inte betydde någonting och du vet att du inte kommer att göra om det, samtidigt som du vet att hon kanske kommer att ha svårt att förlåta dig så finns det ju ingen anledning att berätta. Det är inte alltid ärlighet varar längst! Om du däremot tror att ert förhållande skulle må bättre av att du berättade, gör det då! Det är bara du själv som kan känna av vad som är rätt i din situation. Jag själv hade bara lett åt min sambo om han gjorde något sådant. Jag har länge försökt öppna honom för möjligheten, haha. Hade han däremot hamnat i samma situation med en tjej så hade jag hoppat i taket. Om det finns den minsta risk för att hon får reda på det på annat håll så tycker jag absolut att du borde berätta. Annars är det inte nödvändigt (så länge det bara kommer ont utav det). Är du uttalat bisexuell förresten? Om du inte är det hade jag inte tyckt att det var någon större grej om jag var din tjej (då skulle det ju vara ett uppenbart försök på experimentlysta). Om du däremot är uttalat bisexuell så sticker det nog mer i hjärtat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå