Gjest Per Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Kort fortalt: var på fest fredag og havnet på etterpåfest, var god og full og ting begynte å skje. Husverten er tydeligvis bi eller homo, og på en eller annen måte forførte han meg uten at jeg protesterte. Han sugde meg helt til jeg kom. Bør jeg fortelle det til samboer (jente)?? Er ikke homo selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Kort fortalt: var på fest fredag og havnet på etterpåfest, var god og full og ting begynte å skje. Husverten er tydeligvis bi eller homo, og på en eller annen måte forførte han meg uten at jeg protesterte. Han sugde meg helt til jeg kom. Bør jeg fortelle det til samboer (jente)?? Er ikke homo selv. Nei, det synes jeg ikke.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Er dama åpen og frisinnet? I så fall synes jeg du skal fortelle det til henne. Husk at du har vært utro, så dette burde legges frem ærlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Det er utroskap, så ja. Herlighet, det var jo bare noe fyllerør. Ikke noe å løpe hjem og tilstå og lage masse drama ut av. Folk må da få ha litt slækk. Ikke vær så streng.
Gjest Anonym Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Ja, du bør fortelle. Uansett hvordan du snur og vender på det så kan det regnes som utroskap når du har blitt sugd av en annen enn samboern din, til tross for at det var en mann og du ikke anser deg som homofil. Derfor har hun en rett til å vite, og selv bestemme hvordan hun skal reagere i forhold til det.
Gjest Mann Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Ikke lett å gi deg råd om "si det" eller "ikke si det." Men dette er klart utroskap. Veldig ofte kommer slikt for en dag. Derfor kan det være lurt at hun får vite det av deg. Du risikerer så klart forholdet ved å si det, men det har du allerede gjort ved å gjøre det. Men er du iskald og kan leve med dette på samvittigheten så skal du ikke si noe. Og så skal du aldri gjøre slikt igjen.
Gjest womenwomen Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Kort fortalt: var på fest fredag og havnet på etterpåfest, var god og full og ting begynte å skje. Husverten er tydeligvis bi eller homo, og på en eller annen måte forførte han meg uten at jeg protesterte. Han sugde meg helt til jeg kom. Bør jeg fortelle det til samboer (jente)?? Er ikke homo selv. Å motta munnsex fra fremmede du ikke kjenner - er ikke så uskyldig utroskap som dere tror ... Og fra en homse / bi ..du ikke kjenner som sikkert har sugd mange pikker før , både friske og de som har kjønnssykdommer ... Under munnsex kan du ha blitt smittet av HERPES fra han , dersom han har et bittelite munnsår eller et herpessår på innsiden av munnen . Kanskje har han kjønnsvortevirus i munnen også ..? Han kan ha smittet deg med underlivsherpes nå , siden han sugde deg uten kondom ...for alt du vet .Sørg for guds skyld å bruke kondom med henne fremover ...inntil du vet at du ikke fikk noen smitte fra han .Så du ikke påfører henne en alvorlig kjønnssykdom som aldri kan kureres ...etter utroskapen din . Folk er latterlig naive som ikke tenker på smittefaren ved munnsex ....Sånt gjør man IKKE med fremmede man ikke kjenner . Mener dette er kunn trygt å praktisere innen monogame og seriøse , langvarige parforhold ..Ellers sier nå jeg NEI TAKK ! Det er smartest ...å være litt forsiktig .Ingen kan vell trøste dere den dagen dere får beskjed at dere er blitt smittet av herpes ? Da er det for sent .
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Herlighet, det var jo bare noe fyllerør. Ikke noe å løpe hjem og tilstå og lage masse drama ut av. Folk må da få ha litt slækk. Ikke vær så streng. Jo, jeg er streng. Å ha oralsex med en annen enn kjæresten ansees som utroskap, om man har det med en av annen kjønn eller ikke. Og jeg antar dette ikke anses som greit av kjæresten, siden han faktisk må spørre her. Hun har rett til å vite at kjæresten hennes har vært utro mot henne, så får hun selv velge om hun vil leve med det eller ikke. Han har valgt å leve etter reglene de har satt sammen som par, når han bryter de, burde han være mann nok til å stå for det. Fylla har skylda er ikke en unnskyldning.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Jo, jeg er streng. Å ha oralsex med en annen enn kjæresten ansees som utroskap, om man har det med en av annen kjønn eller ikke. Og jeg antar dette ikke anses som greit av kjæresten, siden han faktisk må spørre her. Hun har rett til å vite at kjæresten hennes har vært utro mot henne, så får hun selv velge om hun vil leve med det eller ikke. Han har valgt å leve etter reglene de har satt sammen som par, når han bryter de, burde han være mann nok til å stå for det. Fylla har skylda er ikke en unnskyldning. Høres ikke ut som han e forlsket i denn fyren akkurat. Jeg hadde ihvertfall ikke sagt det, hva godt skulle komme ut av det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Utroskap er utroskap, enten det er mann eller dame man har sex med! Selvsagt skal du fortelle det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Utroskap er utroskap, enten det er mann eller dame man har sex med! Selvsagt skal du fortelle det. Poenget med utroskap er vel å ikke si det? Ellers kunne man jo vært singel.
Rosalie Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 Helt løart utroskap, og du må vel uansett forklare henne hvorfor dere plutselig må bruke kondom i noen måneder også ved munnsex.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Tenk hvor mye verre det blir om hun finner det ut på egenhånd....
Gjest Tanja Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 Selvfølgelig skal du fortelle det! Hadde min samboer gjort noe sånt (og fortalt det til meg) hadde jeg slått opp uten å tenke meg om! Og så med en fyr da, verre enn med en jente. Ja, jeg takler ikke tanken på at samboeren min skulle hatt sex med en annen mann.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 Poenget med utroskap er vel å ikke si det? Ellers kunne man jo vært singel. Åja, jo, sant nok! Man skal jo tross alt sørge for at en selv har det best mulig til enhver tid, og drite i alle andre. Godt poeng!
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2010 #17 Skrevet 4. juli 2010 Husverten er tydeligvis bi eller homo ... Bør jeg fortelle det til samboer (jente)?? Sier ikke dette seg selv? Bør ikke samboer få vite at du har hatt sex med husvert?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Bør ikke samboeren vite at du har hatt sex med noen andre - sånn generelt?? Eller er forholdet deres basert på løgn og utnyttelse?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 4. juli 2010 #19 Skrevet 4. juli 2010 Høres ikke ut som han e forlsket i denn fyren akkurat. Jeg hadde ihvertfall ikke sagt det, hva godt skulle komme ut av det? Handler ikke om han er forelsket i denne nye eller ikke. Handler om respekt for den han er sammen med. Og har man ikke respekt for partneren, kan man like gjerne være singel.
Gjest TS Skrevet 4. juli 2010 #20 Skrevet 4. juli 2010 Takk for masse svar! Det er ikke husverten vår det er snakk om, men husverten (eieren) der etterpåfesten var. Det er en jeg kjenner, ikke veeeeldig godt men ganske godt. Har vel hatt mistanker men han er fortsatt i skapet så vidt jeg vet, blir ikke sett på som gay det jeg vet... Han sugde meg uten kondom ja, og jeg aner ikke hvor mange pikker han evt. har lekt med fra tidligere. Jeg må vel få testa meg... Veldig dumt og idiotisk gjort av meg dette her :rødme: :rødme:, burde selvsagt nektet ham å gjøre dette med meg. Alkohol er ingen unnskyldning. Om jeg plutselig skal begynne å bruke kondom sammen med dama så kan jeg like gjerne si det som det er, må jo forklare kondombruken uansett da. Og ærlighet varer jo lengst. I tillegg er jeg dritredd for at det skal komme ut en eller annen gang også, og vet ikke om jeg vil gå rundt og være nervøs for dette i all framtid, at hun skal få vite at jeg har hatt homsesex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå