Lammarau Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 (endret) Satt lenge i går me oppdateringen av iphonen min til Iphone 4, veldig stilig det som er nytt, men nå er det slik at du kan ha bakgrunnsbilde øver alt på telefonen men jeg får det ikke til, så er der noen som vet hvordan enn gjør? Også en ting til =P Alle bildene mine er blitt skurrete !! noe så teit noen som vet noe angående dette? Tusen takk Endret 4. juli 2010 av Lammarau
Gjest Iah Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Hvilken iPhone har du? Dette med bakgrunnsbilde kom hos meg helt automatisk etter oppdateringen til OS 4.0, jeg har Iphone 3GS.
Lammarau Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 Hvilken iPhone har du? Dette med bakgrunnsbilde kom hos meg helt automatisk etter oppdateringen til OS 4.0, jeg har Iphone 3GS. Jeg har samme så deg, men bilde kommer kun ogg når "tastelåsen" er på. men klarte og fikse de skurrete bildene =)
Gjest Iah Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Har du prøvd å skru telefonen av og på igjen? Hvis ikke dette funker hadde jeg rett og slett resatt hele telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå