Catlin Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg finner butikker med stor mote i Oslo? Jeg vet at det har vært en butikk på Manglerud senteret. Finnes den enda? Også er det vel en butikk som heter Alexis eller noe sånt, som ligger i nærheten av Oslo S. Det må da finnes flere enn dette? For noen år siden, så var det en butikk lengre opp på en sidegate av Karl Johan. Husker ikke navnet eller nøyaktig hvor. Noen som kan gi meg tips om butikker?
Elena Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Hva med Zizzi på Gunerius? Str. 42-56. Ser ut til at de har avdelinger på Tveita og Linderud også. Wilhelmines i Akersgata 34 (sidegate av Karl Johan, kanskje den du mente?). Mener det lå en øverst i Hegdehaugsveien (eventuelt nederst i Bogstadveien, på høyre når man går opp mot Majorstuen), men har ikke vandret i de trakter på flere år, så jeg vet ikke om den fortsatt ligger der.
*Numi* Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 (endret) Pm - er ikke det en butikk som fører stor mote? Den ligger ihvertfall i Kongens gate, en av side gatene til Karl Johan. Står du i retning mot slottet ligger den til venstre nedover på venstre side av gata. Edit: Nei, det var visst "voksen" mote det. Fant ikke ut om de solgte stor mote. Endret 4. juli 2010 av *Numi*
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Pm - er ikke det en butikk som fører stor mote? Den ligger ihvertfall i Kongens gate, en av side gatene til Karl Johan. Står du i retning mot slottet ligger den til venstre nedover på venstre side av gata. Edit: Nei, det var visst "voksen" mote det. Fant ikke ut om de solgte stor mote. De har store størrelser på PM også.
Gjest navnelapp Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Hva med Zizzi på Gunerius? Str. 42-56. Ser ut til at de har avdelinger på Tveita og Linderud også. Wilhelmines i Akersgata 34 (sidegate av Karl Johan, kanskje den du mente?). Mener det lå en øverst i Hegdehaugsveien (eventuelt nederst i Bogstadveien, på høyre når man går opp mot Majorstuen), men har ikke vandret i de trakter på flere år, så jeg vet ikke om den fortsatt ligger der. Wilhelmines er nedlagt. Eg trur ikkje der er nokon nedersti bogstadveien heller.
Gjest Pet Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Hos Alexis i Skippergata ser det ihvertfall ut som om de har mye fint. Har kikka i vinduet der på vei til kontoret.
Sugerøret Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 http://www.alexismote.no/ nokså dyrt til tider,men du kan finne noen flotte ting der og av og til gjøre et kupp http://www.denim-oslo.com/ har jeg ingen erfaring med desverre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå