Gå til innhold

finger i analen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

heisan...er det mange som bruker en finger i analen mens di onanerer...jeg er gutt 33 som gjør det....

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig vanlig, både for kvinner og menn.

Gjest Gutt 22
Skrevet

Om jeg ikke har vært på do siden jeg dusja så pleier jeg å massere en finger over hullete mens jeg onanerer, men stikker den ikke inn.

Høyner orgasmen ihvertfall to hakk også spruter jeg sykt langt :D

Skrevet

Dette er veldig vanlig, både for kvinner og menn.

Mulig det er veldig vanlig, men jeg har aldri gjort det.

Jeg er ikke flau og føler meg ikke som noen avviker.

Men stikker gjerne fingeren i rumpa til dama når jeg slikker henne.

Hun liker å få den der :)

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg synes det er ganske godt :)

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Det er ikke noe for meg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

typen min liker det hvertfall veldig godt når jeg gjør det mens vi har sex ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er nå testet med mine gode venner, høyre og venstre. Om dette vil bli praktisert under et samleie, tviler jeg på. Men selve orgasmen var kraftigere enn noen gang før! Om det var fingen i rumpa som gjorde dette, kan jeg ikke svare på. Det kan jo hende jeg var usedvanlig god med høgrehanda! :-P

Skrevet

Har prøvd med en vibrerende egg der bak under samleie. Det gav faktisk en ekstra dimensjon til nytelsen, selv om jeg vil beskrive det som en blanding av ubehag og velbehag, og jeg kom flere ganger på kort tid. Det vemmelige, som gjør at det blir med dette forsøket, er at det var kommet litt dritt på kondomen jeg hadde over da jeg tok det ut, og det luktet..bæsj! (hvorfor virker ikke uttrykksikonene mine forresten?) Herregud, fatter ikke de som praktiserer ass to mouth ;&

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg bruker finger, vibrerende butplug og naturelt også:) Dette gir meg så sinnsykt ville orgasmer, klarer ikke å la være å ha noe opp i analen, mister fullstendig kontrollen og rister og stønner høyt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...