Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og ei venninne (begge 20, studenter med slunken lommebok!) tenker på å kanskje ta en hoppe-på-tur til syden i begynnelsen av august. Har sett litt på div steder på restplass.no. Det billigste ligger på rundt 3400 og er på Kreta. Lurer på om det er noen her som har erfaring med å bestille reise gjennom restplass.no? Er det ok? Må man regne med at det er bilbråk og sånn utenfor hotell leilighet? Er det verdt pengene? Vil nødig sløse bort 4000 på en dårlig ferie... :)

Tar imot alle tips og erfaringer ! :)

Skrevet

Restplass er restplasser, og så lenge du ikke vet hva hotellet heter, er det umulig å si om det er bråk eller ikke. Derfor ville jeg regnet med hva som helst, om dere ikke vet hotellet før dere kommer. Hotellet kan være bra, men det kan også være dårlig. Ønsker dere en sikkerhet for reisen, må dere velge med hotell, der dere bestemmer hotellet.

Skrevet

Hei! Jeg og ei venninne (begge 20, studenter med slunken lommebok!) tenker på å kanskje ta en hoppe-på-tur til syden i begynnelsen av august. Har sett litt på div steder på restplass.no. Det billigste ligger på rundt 3400 og er på Kreta. Lurer på om det er noen her som har erfaring med å bestille reise gjennom restplass.no? Er det ok? Må man regne med at det er bilbråk og sånn utenfor hotell leilighet? Er det verdt pengene? Vil nødig sløse bort 4000 på en dårlig ferie... :)

Tar imot alle tips og erfaringer ! :)

Har ikke bestilt via restplass.no men bestillte via solfaktor i fjor. Kosta 4000 for en uke i spania, hotellet var kjempeflott (viste hvilket hotell vi skulle bo på) 4000 syns jeg ikke var ille. Vi havna i marabella i spania, kjempebra :) vi dro vel heeelt i slutten av juli, så kan få noe billig da å, foruten om restplasser:)

Skrevet

Vi tar spesifisert hotell (min 3 stjerners), men ofte er det jo ikke så lett å vite med trafikk og slikt for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...