Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI, jeg lurer virkelig på hvordan jeg kan trene eller hva jeg kan spise for å få fine former. Jeg er en veldig aktiv fotballspiller, men får da ikke no fine former forde.

Lurer derfor på om noen kan tipse noen bra øvelser eller noe, som jeg kan gjøre for å få fine former?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fine former? Hva er fine former? Timeglassform?

Man kan stramme opp kroppen, bli fin og fast i formene, men man kan ikke endre form. Vi har den formen genene har gitt oss!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du må nok presisere litt mer grundig enn som så gitt.. Hva som er "fine former" er selvsagt høyst subjektivt. Dessuten sier du heller ikke noe om hvordan "formene dine" er pr i dag, hvordan du spiser, eller i det hele tatt noe som kan gjøre oss i stand til å gi deg hjelp... :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Plastikk kirurgi.

Skrevet

Jeg elsker mine former, og alt jeg gjør er å spise akkurat hva jeg vil når jeg vil, og samtidig trene 3-4 ganger i uka. Trener det jeg vil :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker mine former, og alt jeg gjør er å spise akkurat hva jeg vil når jeg vil, og samtidig trene 3-4 ganger i uka. Trener det jeg vil :)

For de av oss som elsker annen type mat enn grønnsaker og kyllingfilet er nok ikke dette en spesielt god idè. ;) Både for vekta og for helsas del må man nok opprettholde en viss selvdisiplin og fornuft. :)

Skrevet

For de av oss som elsker annen type mat enn grønnsaker og kyllingfilet er nok ikke dette en spesielt god idè. ;) Både for vekta og for helsas del må man nok opprettholde en viss selvdisiplin og fornuft. :)

Jeg spiser ikke bare kyllingfilèt og grønnsaker kan du tro ;) det går mer i pizza, taco, lasagne, iskrem, godsaker også.

Poenget mitt (skrevet mellom linjene) er at det er UMULIG å si hva akkurat _du_ kan gjøre for å få fine former. Det går mye på arv, og vi aner jo ikke hvilken gener du har fått. Dessuten er det forskjellig fra person til person hvorvidt vi legger på oss av de forskjellige tingene vi spiser, og det vi trener.

Skrevet

Styrketrening former kroppen.

Nei du blir ikke muskeldame over natten.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg får fine former når jeg ikke trener jeg. Med en gang kaloriforbruk er over kaloriinntak så rømmer puppene mine. Som sagt, mye har med gener å gjøre.

Nå har vi vel alle forskjellige definisjoner på hva fine former er da, hehe. Men om man tenker typisk kvinnelige former og frykter fotball-legger og svømmer-skuldre osv, så synes jeg ofte aktive dansere har utrolig vakre kropper. Kanskje du skulle tatt opp et dansekurs eller en rockering, det er jo morsomt også.

Og styrketrening selvsagt, tren hele kroppen så får du stram rumpe og god holdning.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man får selvsagt ikke finere former av å la være å trene. For det første trenger man ikke å gå ned i fettprosent og miste puppene om man ikke ønsker det. Det er nemlig bare å spise mer kalorier. For det andre ser ikke en utrent, slapp kropp bra ut, enten den har pupper eller ei. Sunne, veltrente kropper ser alltid mest attraktive ut.

Gjest Anjelika
Skrevet

Man får selvsagt ikke finere former av å la være å trene. For det første trenger man ikke å gå ned i fettprosent og miste puppene om man ikke ønsker det. Det er nemlig bare å spise mer kalorier. For det andre ser ikke en utrent, slapp kropp bra ut, enten den har pupper eller ei. Sunne, veltrente kropper ser alltid mest attraktive ut.

Nå har ikke du definisjonsmakten på hva som er fine former da.

Jeg synes det er finere å se myk ut enn stram ut. Slapp er noe annet.

Jeg anbefalte faktisk aldri ts å ikke trene da, noe du ser om du leser det relativt korte og enkle innlegget en gang til. Det var bare et eksempel på at genene spiller en stor rolle.

Likevel.. for noen er det faktisk fettprosenten som må opp, ikke muskelmassen, om man skal ha Kate Winslet-kroppen. Klart man ikke skal ligge på sofaen for å oppnå dette, men det er fremdeles fakta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...