Gå til innhold

Hva skal dere ha?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi sitter her og funderer på inn og utgangsmarsj + noe greier (sang eller instrumental) midt inni vielsen... Synes det er vanskjelig...

Derfor lurer vi på hva dere skal ha?? Kanskje vi får noen ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...du veit jo allereie kva for marsjar me hadde... :wink:

Som solistinnslag hadde me ei venninne av oss (med ei fabelaktig stemme!) som sang 'Bryllaupssong' til pianoakkompagnement, like etter vigsla. Det var nydeleg! :D

Skrevet
...du veit jo allereie kva for marsjar me hadde... :wink:  

Som solistinnslag hadde me ei venninne av oss (med ei fabelaktig stemme!) som sang 'Bryllaupssong' til pianoakkompagnement, like etter vigsla. Det var nydeleg!  :D

Jepp, tusen takk Pip, pm`ene dine fikk tankene våre i sving iallefall...nå vil vi bare vite hva andre skal ha...kanskje vi får noen tips på veien mot den store dagen :)

Skrevet

Vi skal ha en sang midt inne i vielsen "The prayer" og det er thomas og turid stanghelle som skal synge for oss i kirka..Utgangsmarsj er vi uskire på enda kanskje bryllupsmars av wagner!!De synger solo + fiolinist+ pianist..De rå flinke til å synge

Skrevet

Sukk......The Prayer er så nydelig!!!!!!!!! Jeg får helt ståpels jeg når jeg hører Andrea Bocelli synge den...... 8)

Skrevet

Vi står akkurat nå mellom

"Gje meg handa di, ven"

og

"Det vackraste jag vet"

som soloinnslag

Skrevet

Til inngangsmarsj hadde vi Mendelsohn (det er jo det som er brylluo, mente min kjære). Første soloinnslag var More Than Words (Extreme) som ble spilt på kassegitar (utrolig stilig!!) og så sluttet vielsen med Ave Maria før utgangsmarsjen ble spilt. Utgangsmarsj er jeg jammen ikke sikker på hva heter. Mannen som valgte den også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å Tex, Gje meg handa di ven er helt nydelig. Du må velge den fremfor Det vakraste...

Skrevet

...kommer du og synger til meg, da.....?? :blunke:

*håpe*

Skrevet

Har noen noe gode forslag på solosang i kirke, vi har tenkt "Blå april" men hva med "beautiful day " ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...