Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Hvordan er det å ha sex i vann? Altså, vann kan jo være litt "uttørrende".. Jeg har absolutt ikke noe problem med å ikke være våt nok til vanlig altså, der har jeg heller det motsatte problemet... Men sånn normalt sett, fungerer det greit å ha sex i vann eller kan det bli litt tørt?
Medlem Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Ser ut som det er varierende resultat. Sex i vann, masse saltvann rant ut av henne:s
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Det står jo ikke noe om selve sexen de hadde før i det innlegget..
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har aldri hatt noen problemer med sex i vann
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Sex i vann er gøy og deilig, men jeg har opplevd problemer med at kjeden blir "tørr" faktisk. Hvor bakvendt det enn måtte høres ut. Det er nok fordi vannet vasker vekk det naturlige smøremiddelet fra kroppen (som jo er mye glattere og mer "slimete" enn vann) som gjør at det kan være litt vanskelig å få penterert.
Gjest womenwomen Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Hvordan er det å ha sex i vann? Altså, vann kan jo være litt "uttørrende".. Jeg har absolutt ikke noe problem med å ikke være våt nok til vanlig altså, der har jeg heller det motsatte problemet... Men sånn normalt sett, fungerer det greit å ha sex i vann eller kan det bli litt tørt? Sex i VARMT vann går helt fint .Ingen problem med tenning eller naturlig glidemiddel ...faktisk vaskes ikke kjønnssafter bort i vann om vannet er stillestående ( eks badekar ), med mindre man skikkelig spyler seg for å få det vekk .Er så oljete glatt konsistens at selv vann ( stillestående vann ) vasker ikke vekk fittesaftene mine . Men jeg har problemer med kulde og kaldt vann .Tror aldri jeg ville klart å tenne i kaldt vann ute . Selv iskalde soverom hvor man fryser før man får varmen i seg - er direkte avtennende for meg .Tenker ikke på sex i det hele tatt - kunn på å få varmen i meg da . Bare det å løfte på den varme dynen ...så kaldttrekk kommer inn under dyna - er faktisk avtennende for meg .Mister ofte lysten litt da .Er nok veldig var for kulde og trekk .Sexye aktiviteter må foregå i varm og god temperatur .Ser derfor ikke " nytelsen " i å knulle i vann ute .Må jo være litt vell kaldt ????
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Sex i VARMT vann går helt fint .Ingen problem med tenning eller naturlig glidemiddel ...faktisk vaskes ikke kjønnssafter bort i vann om vannet er stillestående ( eks badekar ), med mindre man skikkelig spyler seg for å få det vekk .Er så oljete glatt konsistens at selv vann ( stillestående vann ) vasker ikke vekk fittesaftene mine . Men jeg har problemer med kulde og kaldt vann .Tror aldri jeg ville klart å tenne i kaldt vann ute . Selv iskalde soverom hvor man fryser før man får varmen i seg - er direkte avtennende for meg .Tenker ikke på sex i det hele tatt - kunn på å få varmen i meg da . Bare det å løfte på den varme dynen ...så kaldttrekk kommer inn under dyna - er faktisk avtennende for meg .Mister ofte lysten litt da .Er nok veldig var for kulde og trekk .Sexye aktiviteter må foregå i varm og god temperatur .Ser derfor ikke " nytelsen " i å knulle i vann ute .Må jo være litt vell kaldt ???? Jeg har ofte hatt sex ute i det fri, i vann som både beveger seg og er kaldt! Og ja, det er deilig. Slikt avhenger fra person til person.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 Sex i VARMT vann går helt fint .Ingen problem med tenning eller naturlig glidemiddel ...faktisk vaskes ikke kjønnssafter bort i vann om vannet er stillestående ( eks badekar ), med mindre man skikkelig spyler seg for å få det vekk .Er så oljete glatt konsistens at selv vann ( stillestående vann ) vasker ikke vekk fittesaftene mine . Men jeg har problemer med kulde og kaldt vann .Tror aldri jeg ville klart å tenne i kaldt vann ute . Selv iskalde soverom hvor man fryser før man får varmen i seg - er direkte avtennende for meg .Tenker ikke på sex i det hele tatt - kunn på å få varmen i meg da . Bare det å løfte på den varme dynen ...så kaldttrekk kommer inn under dyna - er faktisk avtennende for meg .Mister ofte lysten litt da .Er nok veldig var for kulde og trekk .Sexye aktiviteter må foregå i varm og god temperatur .Ser derfor ikke " nytelsen " i å knulle i vann ute .Må jo være litt vell kaldt ???? Så lenge temperaturen i luften ligger på 40 grader så regner jeg med det er grei temperatur på vannet også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå