Gå til innhold

Sex i vann

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å ha sex i vann?

Altså, vann kan jo være litt "uttørrende"..

Jeg har absolutt ikke noe problem med å ikke være våt nok til vanlig altså, der har jeg heller det motsatte problemet... Men sånn normalt sett, fungerer det greit å ha sex i vann eller kan det bli litt tørt?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det står jo ikke noe om selve sexen de hadde før i det innlegget..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt noen problemer med sex i vann :)

Skrevet

Har heller aldri hatt problem med å ha sex i vann.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sex i vann er gøy og deilig, men jeg har opplevd problemer med at kjeden blir "tørr" faktisk. Hvor bakvendt det enn måtte høres ut. :) Det er nok fordi vannet vasker vekk det naturlige smøremiddelet fra kroppen (som jo er mye glattere og mer "slimete" enn vann) som gjør at det kan være litt vanskelig å få penterert.

Gjest womenwomen
Skrevet

Hvordan er det å ha sex i vann?

Altså, vann kan jo være litt "uttørrende"..

Jeg har absolutt ikke noe problem med å ikke være våt nok til vanlig altså, der har jeg heller det motsatte problemet... Men sånn normalt sett, fungerer det greit å ha sex i vann eller kan det bli litt tørt?

Sex i VARMT vann går helt fint .Ingen problem med tenning eller naturlig glidemiddel ...faktisk vaskes ikke kjønnssafter bort i vann om vannet er stillestående ( eks badekar ), med mindre man skikkelig spyler seg for å få det vekk .Er så oljete glatt konsistens at selv vann ( stillestående vann ) vasker ikke vekk fittesaftene mine .

Men jeg har problemer med kulde og kaldt vann .Tror aldri jeg ville klart å tenne i kaldt vann ute . Selv iskalde soverom hvor man fryser før man får varmen i seg - er direkte avtennende for meg .Tenker ikke på sex i det hele tatt - kunn på å få varmen i meg da . Bare det å løfte på den varme dynen ...så kaldttrekk kommer inn under dyna - er faktisk avtennende for meg .Mister ofte lysten litt da .Er nok veldig var for kulde og trekk .Sexye aktiviteter må foregå i varm og god temperatur .Ser derfor ikke " nytelsen " i å knulle i vann ute .Må jo være litt vell kaldt ????

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sex i VARMT vann går helt fint .Ingen problem med tenning eller naturlig glidemiddel ...faktisk vaskes ikke kjønnssafter bort i vann om vannet er stillestående ( eks badekar ), med mindre man skikkelig spyler seg for å få det vekk .Er så oljete glatt konsistens at selv vann ( stillestående vann ) vasker ikke vekk fittesaftene mine .

Men jeg har problemer med kulde og kaldt vann .Tror aldri jeg ville klart å tenne i kaldt vann ute . Selv iskalde soverom hvor man fryser før man får varmen i seg - er direkte avtennende for meg .Tenker ikke på sex i det hele tatt - kunn på å få varmen i meg da . Bare det å løfte på den varme dynen ...så kaldttrekk kommer inn under dyna - er faktisk avtennende for meg .Mister ofte lysten litt da .Er nok veldig var for kulde og trekk .Sexye aktiviteter må foregå i varm og god temperatur .Ser derfor ikke " nytelsen " i å knulle i vann ute .Må jo være litt vell kaldt ????

Jeg har ofte hatt sex ute i det fri, i vann som både beveger seg og er kaldt! Og ja, det er deilig. :enig:

Slikt avhenger fra person til person. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så lenge temperaturen i luften ligger på 40 grader så regner jeg med det er grei temperatur på vannet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...