Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Min nye, deilige HTC Smart er ferdigladet, men jeg får den ikke til å virke. Får opp den oppmuntrende feilmeldingen: 'Heisann! Det oppstod en systemfeil. Starter på nytt'.

Jeg får skrive inn PIN-kode og kom så til første valg. Valgte 'Telenor mobil'. Det var vel internett-tilkoblingen valget gjaldt (i min store frustrasjon husker jeg ikke helt). Etter å ha valgt dette kommer 'Laster...' opp og så dukker menybildet opp for så å forsvinne :sukk: Opplastningen og feilmeldingen gjentar seg i det uendelige...

Noen som vet noe og ikke er ute og koser seg denne lørdagen da??! :sukk:

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du ikke allerede har gjort det, så kan du ta ut batteriet bare for å ha prøvd det. Så starter du den på nytt og ser om det hjelper.

Prøv også med et annet sim-kort, gjerne fra en annen operatør. Der kan du sikkert låne av noen.

Endret av Zzyzx
Gjest Katee
Skrevet (endret)

Det var det første jeg gjorde, men nå har jeg gjenopprettet fabrikkinnstillingene så det ser ut til å ha funket :)

Takker for svar!

Edit: Og jeg snakket for tidlig :snurt:

Endret av Alyah
Gjest Katee
Skrevet

Den funker fortsatt ikke. Jeg kjøpte den uten abonnement og fikk ikke med nytt SIM-kort. Noen jeg kjenner mener mitt gamle sim-kort kan være for gammelt? :vetikke: Kan det være riktig?

Skrevet

Det kan være. Kan du ikke låne sim-kort av noen og sjekke om den funker med et annet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp nytt SIM-kort av Telenor, selv om det gamle ikke var mer enn et år gammelt, fordi det andre var "for gammelt". Det må det jo være en grunn til, så jeg ville nok tatt kontakt med Telenor og fått et nytt. Det kan de ordne i butikker som selger mobiler med Telenor, så det er bare å stikke innom og høre på mandag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...