Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Hei Jeg har nå vært på 4 date med en fra sukker, vi snakker sammen hver dag og har allerede planlagt neste date. Vi har ikke rotet enda eller noe slikt. Er nok fordi begge er litt sjenerte og ingen tørr å ta første steget, tror jeg. Iallefall.. Jeg har ikke logget meg innpå sukker på et par uker nå, begynte å snakke med han for ca 2 mnd siden, møttes for første gang for 3-4 uker siden. Jeg synes det er veldig rart for _min_ del og date en person som jeg liker og skal være aktiv på en datingside. Forventer absolutt ikke at han skal føle og mene det samme, så bryr meg ikke om han er aktiv der nå fremdeles. Det som er, jeg har nå deaktivert min konto av den enkle grunn at jeg ikke er logget innpå lengre, men de gangen jeg logger meg på har jo fått endel mail ol fra menn, som jeg da heller ikke svarer på. Synes derfor det var rett å deaktivere den siden jeg ikke er der rett og slett. Men hva vil da evnt min date tro/tenke om han ser dette? Ser at jeg har deaktivert meg. Vil jo absolutt ikke at han skal føle at jeg mener vi er mer enn vi er, eller tro at pga jeg har deaktivert den må han også gjøre det eller noe. Vi har ikke snakket noe om dette. Noen som har noen formening? Burde jeg bare ha den aktiv? Til tross for at jeg ikke svarer noen som skriver til meg og aldri logger meg på.
Wizz Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Ikke tenk for mye. Dette handler om DEG! Om du ikke har lyst til å gå inn på profilen din så gjør du ikke det. Om han spør kan du si det akkurat som det er. Det ville hvertfall jeg gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå