Enkefru Siving. Due-Jebse Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 T E L E G R A M ( tikk, tikk, tikk,-- tikk, tikk) Kjære Hermeline. Ja som du vet ligger jeg nu på hospitalet. Og ikke hvilket som helst hospital. Jeg ligger selvsagt på Rikshospitalet, på den avdelingen de kongelige og alle statsrådene får sin behandling. Et virkelig dannet hospital! Ja det må jeg si. Jeg fikk som du vet hjerteslag av den måten Kris behandlet dig på og nu ligger jeg her. Jeg ble MEGET skuffet over Væren som lot mig ligge utenfor porten uten å strekke ut en hjelpende hånd. Det virket som om hun var meget mer interessert i å diskutere Kommunistens ulike boforhold enn å hjelpe en stakkers døende enke. Kan jeg ha tatt feil av henne? Akk, akk... Har hun åpnet esken med Chanel-klærne ennu? Jeg la også med en liten sølv-baby rangle til det lille ufødte barnet hennes. Sølv-rangle er en meget god forutsetning for et videre dannet liv. Kjære Hermeline. Legen er sikker på at jeg blir helt frisk (hmpf, - hva vet vel leger...?), men at det vil ta litt tid. Jeg har derfor bestemt mig for å reise til min sommer-resident. Jeg reiser allerede nu til helgen. Jeg håper du holder et meget våkent øye med hva som skjer i denne menigheten og fortsetter å værne om Væren og hennes barn. Det er meget sørgelig hvis denne kommunisten skal prege henne for meget. Jeg har dog lagt merke til at det er flere søte mennesker rundt henne til daglig. Kanskje du kan innynde deg hos noen av disse? Jaja, Hermeline. Jeg skal prøve å sende et telegram nu og da hvis jeg er i nærheten av en telegraf-station. Legen mener at jeg trygt kan komme hjem igjen i juni engang. Ha det godt så lenge min kjæææææære venninne! Ikke glem mig da du? _________________ Hilsen din evige venninne Enkefru Siving. Due-Jebsen1212[ Dette Innlegg er endret av: Enkefru Siving. Due-Jebsen den 2002-05-01 21:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 1. mai 2002 #2 Del Skrevet 1. mai 2002 T E L E G R A M tikk tikk tikk tikk. Kjære venninde! Det er hyggelig at høre det nu går meget bedre med dig! Jig skal forsøke å få til et besøk på Rikshospitalet for å se til at alt er som en kvinde av din rang har rett til. Jig har tenkt å bruke tiden på å holde et øye med denne menigheten, og du må være trygg på at Væren blir tatt hånd om! Vi kan ikke tillate at barnet hennes havner i samme vilfarelse og fortapelse som denne skjøgen gjør om hun ikke kommer sig vekk fra demme simple bolsjeviken. Nei, nu må vi bare innse min venninde at dette er en ondskap som ble sluppet løs den gang borgerskapet var så lite fremsynte og valgte å gi almuen stemmerett. Kjære venninde du må have en god tur og en fornøyelig og god rekreasjon på ditt landsted om jig ikke får tid at besøke dig! God bedring min kjære venninde! Jig holder av dig! med vennlig og dannet hilsen din venninde _________________ Enkefru Hilb@ Halvorsen Enke etter Overrettsadvokatsakførersenioringeniør Cornelis Edward Halvorsen d.y.1212[ Dette Innlegg er endret av: Enkefru Hilb@ Halvorsen den 2002-05-01 22:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå