Gå til innhold

Sex i vann, masse saltvann rant ut av henne:s

Anbefalte innlegg

Gjest Stian
Skrevet

Jeg hadde sex med en jente i sjøen i syden nylig... Da vi satt på håndklær på stranden etterpå, og jeg prøvde å nærme meg med en hånd ner nede på henne, sa hun at hun ikke ville, for det rant ut saltvann fra henne. Det har jeg aldri hørt kan skje før.

Etterpå ble det nesten en runde til, men hun var klissvåt av saltvann nedentil og det var ubehagelig sa hun. Så vi bare lå og snakket. Etter en god stund reiste vi oss for å gå og da rant det saltvann igjen.

Er dette vanlig? Skjønner at bittelitt saltvann nødvendigvis renner ut rett etter man er oppe av vannet etter sex, men har aldri lagt merke til det før. Ingen jenter har sagt noe om det heller. Nå har ikke jeg hatt sex i saltvann med mange men... Syntes dette var litt ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og hva var det egentlig med dette du syntes var ekkelt? Det er da knall umulig å holde igjen vann som har kommet seg inn i skjeden (noe som naturlig nok kan skje når man har sex i vann), og at det som ikke har kommet ut kommer når man beveger seg er da også helt innlysende? Jeg ser ikke hvorfor dette skal være ekkelt om du ikke mener å ha sex i (salt)vann er ekkelt, noe jeg antar du ikke synes siden du antyder at du har hatt det mer enn en gang.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Det som kommer inn må nødvendigvis komme ut igjen...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt!?!?!?

Haha, du er voksen nok til å ha sex...

Skrevet

Det sier seg selv at det kan komme vann inn i henne når dere har sex i vann, du var jo t.o.m med på å dytte det inn i henne - sier seg selv at det kommer ut igjen, hvor mye kommer jo ann på hvor mye som kom seg inn. Hvis du synes det er EKKELT så kanskje du skal slutte å ha sex i vann..

Gjest Gjest
Skrevet

Fy og f..og tenk på det du spruter inn i henne, det kommer jaggu i retur det og.. gjerne dagen derpå til og med.. hehehehe...

Skrevet

Det er slikt som skjer, kjære deg. Ikke noe å gjøre med det. Har forøvrig ingenting å gjøre med hvor trang eller vid man er heller, bare for å ha det på det rene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...