Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake fikk vi som "lokkemat", hvis vi abonnerte på et blad (husker ikke nå hvilket blad det var), en øyenskygge fra GloMinerals. Det var en palett i tre farger; to brun-nyanser og en beige. Den mellomste brunfargen er blitt min favoritt, men nå er det tomt :grine: Har prøvd å bestille noe jeg trodde kunne være den fargen, men der bommet jeg kraftig. Noen som vet hva jeg mener, og kanskje til og med vet hvilken farge det er jeg snakker om? Finner ikke en slik polett på GloMinerals sine sider heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant forresten en side som selger slike, men hvordan finner jeg ut hvilken jeg har? Den øyenskyggen jeg har står det ikke noe navn på, dessuten vil jeg bare ha den ene fargen... Går det ann å få tak i separate farger av disse?

Gjest Heidie
Skrevet
Blush.no selger både trioene og single øyenskygger fra gloMinerals, kanskje du finner fargen der?
Skrevet

Blush.no selger både trioene og single øyenskygger fra gloMinerals, kanskje du finner fargen der?

Synes det er så vanskelig å finne ut hvilken farge det er. Har prøvd å bestille, men fikk da helt feil farge...

Gjest Heidie
Skrevet

Hmm. Ja, det er enda vanskeligere for meg å hjelpe deg å finne riktig farge, siden jeg ikke har sett den du har. hehe. Kan du kanskje legge ut bilde av den?

Skrevet

Hmm. Ja, det er enda vanskeligere for meg å hjelpe deg å finne riktig farge, siden jeg ikke har sett den du har. hehe. Kan du kanskje legge ut bilde av den?

Det sto hva den het likevel... sandstone :) Det er den fargen helt til venstre jeg er ute etter... Forresten, du har kanskje peiling på sminke? Passer den til blå øyner? :)

Gjest Heidie
Skrevet

Det sto hva den het likevel... sandstone :) Det er den fargen helt til venstre jeg er ute etter... Forresten, du har kanskje peiling på sminke? Passer den til blå øyner? :)

Kjempefin farge! Javisst, nøytrale brunfarger er fine til alle øyefarger :D

Skrevet

Kjempefin farge! Javisst, nøytrale brunfarger er fine til alle øyefarger :D

Vet du om den fargen er å få kjøpt som singel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...