Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helga har jeg lyst til å slappe av hjemme siden det har blitt mye festing i det siste. i går ville jeg bare ligge på sofan å se på film. Rundt 6 så fikk jeg en sms av en god vennine av meg. Hun lurte på om hun kunne ha fest hjemme hos meg. Jeg bor alene men hun bor fortsatt hjemme hos foreldrene. Jeg har sagt ja de fleste gangene før. Siden jeg ikke hadde penger på korte så kunne jeg ikke svare henne. Plutselig 2 timer senere da jeg lå på sofan i pysjen dingte det på døra. Der sto hun og 6-7 andre personer klare til fest. Før jeg fikk gjort eller sagt noe bare kommer de busendes inn og slenger seg ned i sofan. Tar frem drikka og er i gang. Siden jeg ikke svarte så antok ho at jeg mente det var greit. Noe det ikke var. Jeg var overhode ikke i fest humør og ville bare ha de ut asp! Jeg dro henne til siden å sa de måtte gå. Da sa hun at de ikke hadde noen plass å feste. Unnskyld meg men det er da strengt talt ikke mitt problem at de ikke har noen plass å ha forspillet vel? Da jeg sa de måtte gå ble hun veldig sur og furten. Hun sa det var ekstremt dårlig gjort av meg å kaste de ut sånn. Men hallo. Det er da dårlig gjort av henne å bare komme stormendes hjem til meg sånn med sine venner. Er det ikke? Å jeg hadde sagt til henne noen dager før at denne helga skal jeg kun være hjemme og slappe av. Så hun viste at jeg ikke skulle på noen fest eller til byen.

Ja så nå er hun sur på meg da. Men dette er min leilighet og det er jeg som bestemmer om det skal være fest her eller ikke. Det er ikke ho. Noe det virker som mange ganger. Jeg bare lurer på hvor lenge hun skal være sur på meg. Er dette virkelig noe å bli sur for?

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Venninna di er en forbanna idiot, og noe sier meg at du kanskje har vært litt for snill med disse festene tidligere.

Hun har ingen rett til å være sint på deg, og hadde jeg vært deg, ville jeg blitt griseforbanna hvis hu blei sur over at hu er idiot.

Makan til frekkhet!

Skrevet

Hårreisende! Du har ikke noe å unnskylde. Jeg hadde gjort det samme som deg. Om hun ikke forstår at hun ikke kan holde på sånn, så har hun et problem.

Hva folk får seg til å gjøre....Jeg hadde ikke tatt kontakt med henne, her er det hun som må bøye seg og forstå at du ikke har åpent hus.

Skrevet

det er det frekkeste! hun har da ingen rett til og komme busende inn til deg og anta at det er greit for så og bli sur fordi du sier nei ?? makan til venninne! hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet og bry meg hardt om hun forble sur... og jeg hadde heller ikke giddet og ta kontakt med hun før hun tok kontakt og kom med en unnskyldning!

Skrevet

Kødder du??? Seriøst hva er galt med henne? Fy søren for en kjerring. Bare komme hjem til deg sånn. Helt sjokkerednes. Jeg hadde å slengt de ut!! Å sagt de får faen meg finne seg en anna plass å feste. Makan til idioter!

Skrevet

Dette er veldig typisk henne. Når hun ikke får vilja si så blir hun sur og kan være sur lenge. Nei jeg kommer overhode ikke til å kontakte henne. Hun får ta kontakt med meg når hun er ferdig med å være sur.

Skrevet

HUn kunne da ærlig talt ha ringt først.. FOr en oppførsel.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg må nesten bare le. :ler: Hun antok du mente det var greit siden du ikke svarte på meldinga? Herregud går det ann. Jeg forstår ikke at noen kan være så frekke og respektløse. Ja og hun kunne da i hvert fall ha ringt før hun tar med seg hele partykomiteen sin hjem til deg. Jeg tror nok de fleste hadde kastet henne på dør. Så du har ikke gjort noe galt og du har ingen grunn til å be henne om unnskyldning! Det er det hun som skal!

Skrevet (endret)

Herregud, folk slutter aldri å overraske. Man kommer da ikke hjem til folk, med 6-7 stykker på slep og forventer å få ha fest? Nei, venninna di er en umoden liten unge. Ikke tenk på det engang, du skylder henne ingenting.

Endret av Bloodless
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Skrevet

For en tulling!

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Hun er 20. Men man skulle kanskje ikke tro det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, du må bare la henne være sur, og la henne ta kontakt med deg. Når hun får tenkt seg om vil hun innse at det var dumt av henne å bare komme hjem til deg sånn ...

Så om hun ringer og dere prater om det som har skjedd, og hun unnslylder seg og innrømmer det var dumt, kan du tilgi henne. Da tror jeg hun ikke vil gjøre det igjen.

Hun er nok mer barnslig enn folk flest på din alder, kanskje hun er vandt med å få det sånn som hun vil hjemme også?

Men du lærte henne iallfall at hun ikke kan få det sånn som hun vil, og da har du på en måte oppdratt henne til å bli en mer respektfult menneske, håper jeg :)

Skrevet

Hun er 20. Men man skulle kanskje ikke tro det.

åh. trodde hun var 16 eller noe jeg. Hadde blitt rimelig flau hvis vennina mi haddegjort det mot meg.

Skrevet

Dette er veldig typisk henne. Når hun ikke får vilja si så blir hun sur og kan være sur lenge. Nei jeg kommer overhode ikke til å kontakte henne. Hun får ta kontakt med meg når hun er ferdig med å være sur.

En sånn venninne hadde jeg ikke ønsket å ha, så hun hadde ikke fått respons med å ta kontakt med meg igjen...

Skrevet

Fy søren, da hadde jeg blitt sur. Bare fordi du ikke svarer så antar hun at det er greit?! Nei, det blir for dumt. Hun hadde vel blitt sur om du ikke var hjemme. Synes absolutt du skal snakke med henne om at det ikke går ann.

Skrevet

Hallo? Det er ikke normalt å oppføre seg slik! Hvis hun ikke har noen steder å feste, så får hun skaffe seg leilighet selv. Man tar ikke bare for seg i andres leiligheter uten lov!

Skrevet

åh. trodde hun var 16 eller noe jeg.

Det trodde jeg også! Hadde jeg hatt ei venninne som hadde oppført seg sånn så hadde hun ikke vært venninnen min lenger! Blir helt sjokkert over hvor uoppdragne noen folk er!

Skrevet

Huff og huff. Nå fikk jeg en sms av henne hvor hun da mente på at JEG var den som var uforskammet. Siden jeg kastet de på dør. Men da sa jeg bare at det var nok hun som var det siden hun bare kom stormendes hjem til seg med festkomiteen sin uten å si i fra. Hun kan ikke forvente at jeg skal holde en fest når jeg ikke en gang er i humør eller vil.Bare fordi de ikke har noen plass. Hun skjønner jo ingen ting! Jeg blir gal. Så sa jeg at hun får be meg om unnskyldning hvis ikke kommer jeg ikke til å kontakte henne mer

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Hvorfor i alle land og rike gidder du å ha en sånn vennine? Ærlig talt hun kan ikke oppføre seg i det hele tatt. Hadde en vennine av meg bare kommet hjem til meg å krevd at jeg skulle ha fest også blitt sur hvis jeg sa nei, så hadde jeg ikke giddet å hatt noe med hun å gjøre! Hun burde skamme seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...