momo Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg flytter til Drammen i sommer, og vil jo gjerne finne ut hvor de fine badestedene i nærheten er. Er ikke kjent, så vet ikke om noe. Nærmeste jeg vet om er kalvøya, men hadde jo vært fint med flere steder.
Rødtoppen86 Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Hvalstrand er kjekt, men blir fort fullt på parkeringsplassene en vakker sommerdag :)Stranda har de stor gresslette, brygge å hoppe fra, trøbåter, hoppetårn, sandstrand osv.
-stina Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Landfalltjern og fjordparken er 2 fine badesteder. Landfalltjern er i Drammensmarka og fjordparken midt i byen.
Fanteria Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Gillhusodden ligger like utenfor. Vet ikke om det går buss dit. :S Langgrundt og behagelig vann
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Hagatjern, Landfalltjern og Stordammen.
momo Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2010 Tusen takk for svar! Jeg har bil, så er ikke noe problem å kjøre litt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Dersom jeg husker så skulle du flytte til Konnerud i Drammen? Der har du Stordammen, Vannverksdammen og Stegla. Kjører du fra Konnerud mot Mjøndalen så kommer du til Hagatjern. På andre siden er Landfalltjern veldig populært. Like utenfor Drammen så kan jeg anbefale Gjerdalstangen (mot Hyggen). Har du hele dagen på deg så er Rødttangen (ved campingplassen) å anbefale dersom du har mindre barn. Der er det ekstremt langgrunt. Må heller ikke glemme Marinlystbadet som er en perle når man har mindre unger. Ta en kikk på denne artikkelen: http://dt.no/nyheter/drammen/bading-i-byen-1.5384940
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå