Maud Skrevet 4. juli 2010 #41 Skrevet 4. juli 2010 Jeg drikker ca to ganger i måneden. Litt over en flaske vin om gangen. Tåler mye. Hadde tre år helt uten alkohol, men det var både stigamtiserende og asosialt, så jeg bukket tilslutt under for gruppepresset, hehe.
livesen Skrevet 4. juli 2010 #42 Skrevet 4. juli 2010 Jeg drikker iallefall ikke like mye i dag som jeg gjorde igår
Gjest fireflies Skrevet 4. juli 2010 #43 Skrevet 4. juli 2010 Nå som det er sommer og fint vær, kan jeg godt ta en utepils med gode venner etter jobb i ukedagene, men selve fylla holder jeg meg til i helgene (sett bort ifra spesielle anledninger, selvsagt)
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #46 Skrevet 4. juli 2010 Jeg drikker opptil to glass vin til middagen i helgene, og som regel også én ukedag, ofte mandagen. De fleste mandager tar seg opp med et glass vin til maten. En øl kan også gå an hvis det feks er burgere eller chili con carne på menyen. God vin er altså for meg uløselig knyttet til god mat - jeg drikker aldri for å feste eller gå på fylla (og gjorde det heller ikke i ungdommen). Dette lever jeg godt med.
Anglofil Skrevet 5. juli 2010 #47 Skrevet 5. juli 2010 Drikker sjeldent eller aldri alkohol. Er ikke spesielt glad i alkohol. Mvh Yvonne
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #48 Skrevet 5. juli 2010 Siste året på vgs gikk jeg ut nesten hver helg, og da drakk jeg nesten hver helg. Hadde det kjempegøy! Året etter gikk jeg på fhs og da drakk jeg ikke, bare når jeg møtte venner og kjente hjemme på ferier, da gikk vi ut. Så begynte jeg å studere og jobbe som 20-åring og da drakk jeg 1-3 ganger i mnd? Etter jeg ble 23 sluttet jeg med dette, ble rett og slett lei, drakk kun på fester/bursdager en sjelden gang! SÅ har altså ikke drukket de siste 6 årene, og kommer nok ikke til å begynne igjen. Kan kose meg med venner med et glass vin eller en likør, hehe Dette skjer 1 eller2 ganger i året
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå