Arwen Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Hva koster det sånn ca å klippe håret sitt i helt ny frisyre og stripe det med to farger? Har så lyst å gjøre noe spennende
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Hva koster det sånn ca å klippe håret sitt i helt ny frisyre og stripe det med to farger? Har så lyst å gjøre noe spennende Kommer jo ann på hvor du går da! :blunke:
Dina Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Ja, det er nok litt avhengig hvor du går... men i en salong med "fornuftige vanlige" priser, vil jeg tippe rundt en tusenlapp..! :D Dina
Arwen Skrevet 25. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2003 Det er sant, har klippet meg hjemme hos mamma gratis de siste årene, så trenger vel forsåvidt tips om bra frisører også..
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 Ja, det er nok litt avhengig hvor du går... men i en salong med "fornuftige vanlige" priser, vil jeg tippe rundt en tusenlapp..! :D Dina Jeg tror du må ut med mer, hvis du skal stripe i to nyanser. Ville tippet på 1500 eller mer. Men du kan jo ringe litt rundt å høre Det blir sikkert kjempefint å stripe håret i to nyanser, skulle gjerne gjort det selv, hvis jeg ikke var så mørk :blunke:
missfidget Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Siden du bor i Oslo er det litt vanskelig å svar deg, men jeg kan si at jeg har veldig langt hår, pleier å tar en klipp/farging i Sandnes og det ligger rundt 1200.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå