Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 jeg prøver å bli gravid, men vil leve så normalt so mulig. tok meg en fest i går, og i dag ser det ut som jeg har en festeblødning. har alkohol noe å si nå som det er så tidlig? har egget festet seg slik at det kan få skader så tidlig som fra 1.dag?
aniana Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 (endret) jeg prøver å bli gravid, men vil leve så normalt so mulig. tok meg en fest i går, og i dag ser det ut som jeg har en festeblødning. har alkohol noe å si nå som det er så tidlig? har egget festet seg slik at det kan få skader så tidlig som fra 1.dag? Du skal ikke(!!) :)bekymre deg om det Gratulerer med graviditeten! Endret 3. juli 2010 av aniana
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Du skal ikke(!!) :)bekymre deg om det Gratulerer med graviditeten! så søt du er, smiler! men jeg er bare nødt til å spørre om det er farlig så tidlig? klarer liksom ikke stresse ned..
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Om det er farlig eller ikke, vet man lite om. Embryoet på dette tidspunktet får ikke noen næringsstoffer fra deg, men man vet jo ikke om det kan påvirke på andre måter. Uansett vet du jo heller ikke om det er en festeblødning du har, så slapp helt av.
Gjest Alabama Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 jeg prøver å bli gravid, men vil leve så normalt so mulig. tok meg en fest i går, og i dag ser det ut som jeg har en festeblødning. Hvordan vet du om du har en festeblødning? Du kan vel ikke vite om du er gravid før det ar gått ca 14 dager etter EL!? Har du ikke tenkt gjennom konsekvensene av å drikke under prøvingen? Du sier du vil "leve som normalt", men plutselig ombestemmer du deg?
LetThemEatCake Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Man vet inte mycket om hur livsstilen/alkoholintag/kosthållning påverkar fostret de första veckorna, men det brukar sällan vara någon anledning till oro. Många vet ju inte ens om att de är gravida förrän de är flera veckor gångna! Men du bör kanske ta det lugnt med alkoholen i fortsättningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå