makkapakka Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Mange sier at man skal ikke gå etter utseende og mange sier at den de er sammen med "er ikke pen" men er veldig grei og hyggelig osv.. og da har ikke utseende betydning. MEN når du får barn med denne og barna får samme utseende? hva sier du da?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Du, gener gjør som de vil. Du kan være Sonny & Cher. Og får en datter som Chastity, nu mere Chase 110 kilo mann. ;0)
Kosemose Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Mange sier at man skal ikke gå etter utseende og mange sier at den de er sammen med "er ikke pen" men er veldig grei og hyggelig osv.. og da har ikke utseende betydning. MEN når du får barn med denne og barna får samme utseende? hva sier du da? Da sier jeg selvfølgelig "Fy for en støgg unge vi fikk takket være at du bare er pen inni og ikke utenpå. Også håper jeg at jeg skal lære å like ungen min etterhvert og at den har noen gode sider som kan oppveie for det stygge utseendet slik at jeg kanskje kan bli litt glad i den likevel, på tross av alt sammen. Også finner jeg meg selvsagt en som er like smellvakker som meg selv neste gang jeg skal lage barn. En du, makkapakka - hva bruker du å si i sånne situasjoner?
Becka Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Mange sier at man skal ikke gå etter utseende og mange sier at den de er sammen med "er ikke pen" men er veldig grei og hyggelig osv.. og da har ikke utseende betydning. MEN når du får barn med denne og barna får samme utseende? hva sier du da? Sier? Vel, jeg har ikke barn, men jeg vil nå tro at jeg vil syntes mine barn er nydelige uansett. Og, det viktigste vil jeg også bli for dem at de blir greie og hyggelige, som min mann, i såfall. ( Men nå syntes jeg min kjære er flott å se på også da ) Uansett, som en annen sier, så kan barna bli pene selvom foreldrene ikke er fullt så pene og motsatt.
Becka Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Da sier jeg selvfølgelig "Fy for en støgg unge vi fikk takket være at du bare er pen inni og ikke utenpå. Også håper jeg at jeg skal lære å like ungen min etterhvert og at den har noen gode sider som kan oppveie for det stygge utseendet slik at jeg kanskje kan bli litt glad i den likevel, på tross av alt sammen. Også finner jeg meg selvsagt en som er like smellvakker som meg selv neste gang jeg skal lage barn. En du, makkapakka - hva bruker du å si i sånne situasjoner?
Gjest Emera Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Da sier jeg selvfølgelig "Fy for en støgg unge vi fikk takket være at du bare er pen inni og ikke utenpå. Også håper jeg at jeg skal lære å like ungen min etterhvert og at den har noen gode sider som kan oppveie for det stygge utseendet slik at jeg kanskje kan bli litt glad i den likevel, på tross av alt sammen. Også finner jeg meg selvsagt en som er like smellvakker som meg selv neste gang jeg skal lage barn. En du, makkapakka - hva bruker du å si i sånne situasjoner? Jeg tror nok jeg hadde forlatt den schtøgge fyren og latt ungen være igjen, for så å finne meg en flott donor neste gang. Endret 3. juli 2010 av Emera
womenwomen Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Jeg tror nok jeg hadde forlatt den schtøgge fyren og latt ungen være igjen, for så å finne meg en flott donor neste gang. Skjønnhet indikerer at han / hun har gode gener .Derfor tiltrekkes vi av pene mennesker , alle sammen og uten unntak . Vakre har bedre gener dersom de i tillegg er sunne og friske og inteligente , så vil de være vinnerne i alle samfunnstyper / uansett land .Så er vakre mennesker såklart det beste og tryggeste valget ...dersom man ønsker å reprodusere seg og få barn selv .Man bør jo moralsk sett passe på så barnet får gode gener , for barnets egen skyld .Så det er ikke en egoistisk og stygg tanke ...at man tenker på exteriøret allerede før barnet er planlagt ...Det er " meningen " fra naturens side at vakre mennesker skal formere seg og føre sine gode gener vidre . Kanskje derfor vakre kvinner ofte ender opp med flere barn med forskjellige fedre ...og vakre menn ender også opp med barn med flere forskjellige damer . De får i hvertfall spredd sine gener .Noe som er bra for menneskeheten totalt sett .At gode gener overlever og går vidre ... Er neppe morro å bli født stygg eller uattraktiv .Disse vil normalt slite litt mer for å få ført sine gener vidre , enn de vakre som har mange tilbud .
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Mange sier at man skal ikke gå etter utseende og mange sier at den de er sammen med "er ikke pen" men er veldig grei og hyggelig osv.. og da har ikke utseende betydning. MEN når du får barn med denne og barna får samme utseende? hva sier du da? Det hadde jeg nok klart å leve med, siden jeg hadde klart å leve med utseende til den mindre pene mannen også. Utseende trenger ikke å telle så mye, men man er da ikke sammen med noen man synes ser frastøtende ut. Det skal det vel ganske mye til for at man synes også. Hadde vært mer bekymret om jeg var sammen med en smellvakker, men nærmere tilbakestående mann, og ungen muligens hadde arvet hans intelligens :s Da hadde jeg satt den fra meg. Skal ikke ha noen dum unge! Endret 3. juli 2010 av Airi Chikako
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 Skjønnhet indikerer at han / hun har gode gener .Derfor tiltrekkes vi av pene mennesker , alle sammen og uten unntak . Vakre har bedre gener dersom de i tillegg er sunne og friske og inteligente , så vil de være vinnerne i alle samfunnstyper / uansett land .Så er vakre mennesker såklart det beste og tryggeste valget ...dersom man ønsker å reprodusere seg og få barn selv .Man bør jo moralsk sett passe på så barnet får gode gener , for barnets egen skyld .Så det er ikke en egoistisk og stygg tanke ...at man tenker på exteriøret allerede før barnet er planlagt ...Det er " meningen " fra naturens side at vakre mennesker skal formere seg og føre sine gode gener vidre . Kanskje derfor vakre kvinner ofte ender opp med flere barn med forskjellige fedre ...og vakre menn ender også opp med barn med flere forskjellige damer . De får i hvertfall spredd sine gener .Noe som er bra for menneskeheten totalt sett .At gode gener overlever og går vidre ... Er neppe morro å bli født stygg eller uattraktiv .Disse vil normalt slite litt mer for å få ført sine gener vidre , enn de vakre som har mange tilbud . Tja nå vet jeg om en del folk som har svært gode gener, men som ikke ser ut som modeller. Det er faktisk enkelte som ikke er å vakre fra naturens siden men som trener, driver med sport, har god utdannelse med gode karakterer, og som har en bra jobb, mange venner og høy sosial status. Det finnes også pene par som får mindre pene barn , og stygge par som får vakre barn. Du har med andre ord ingen garanti. Det som er litt verre tror jeg er dersom man har ONS med en stygg fyr, og dette fører til et barn som blir prikk likt denne fyren
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Skjønnhet indikerer at han / hun har gode gener .Derfor tiltrekkes vi av pene mennesker , alle sammen og uten unntak . Vakre har bedre gener dersom de i tillegg er sunne og friske og inteligente , så vil de være vinnerne i alle samfunnstyper / uansett land .Så er vakre mennesker såklart det beste og tryggeste valget ...dersom man ønsker å reprodusere seg og få barn selv .Man bør jo moralsk sett passe på så barnet får gode gener , for barnets egen skyld .Så det er ikke en egoistisk og stygg tanke ...at man tenker på exteriøret allerede før barnet er planlagt ...Det er " meningen " fra naturens side at vakre mennesker skal formere seg og føre sine gode gener vidre . Kanskje derfor vakre kvinner ofte ender opp med flere barn med forskjellige fedre ...og vakre menn ender også opp med barn med flere forskjellige damer . De får i hvertfall spredd sine gener .Noe som er bra for menneskeheten totalt sett .At gode gener overlever og går vidre ... Er neppe morro å bli født stygg eller uattraktiv .Disse vil normalt slite litt mer for å få ført sine gener vidre , enn de vakre som har mange tilbud . Tja nå vet jeg om en del folk som har svært gode gener, men som ikke ser ut som modeller. Det er faktisk enkelte som ikke er å vakre fra naturens siden men som trener, driver med sport, har god utdannelse med gode karakterer, og som har en bra jobb, mange venner og høy sosial status. Det finnes også pene par som får mindre pene barn , og stygge par som får vakre barn. Du har med andre ord ingen garanti. Det som er litt verre tror jeg er dersom man har ONS med en stygg fyr, og dette fører til et barn som blir prikk likt denne fyren
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Skjønnhet indikerer at han / hun har gode gener .Derfor tiltrekkes vi av pene mennesker , alle sammen og uten unntak . Vakre har bedre gener dersom de i tillegg er sunne og friske og inteligente , så vil de være vinnerne i alle samfunnstyper / uansett land .Så er vakre mennesker såklart det beste og tryggeste valget ...dersom man ønsker å reprodusere seg og få barn selv .Man bør jo moralsk sett passe på så barnet får gode gener , for barnets egen skyld .Så det er ikke en egoistisk og stygg tanke ...at man tenker på exteriøret allerede før barnet er planlagt ...Det er " meningen " fra naturens side at vakre mennesker skal formere seg og føre sine gode gener vidre . Kanskje derfor vakre kvinner ofte ender opp med flere barn med forskjellige fedre ...og vakre menn ender også opp med barn med flere forskjellige damer . De får i hvertfall spredd sine gener .Noe som er bra for menneskeheten totalt sett .At gode gener overlever og går vidre ... Er neppe morro å bli født stygg eller uattraktiv .Disse vil normalt slite litt mer for å få ført sine gener vidre , enn de vakre som har mange tilbud . Omtrent samme tankerekke som kompisene til Adolf hadde på førtitallet det her. Sonnenkinder osv. Bra Womenwomen, du fortsetter som før leser jeg........ Lenge leve usmakeligheten og naiviteten.
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Skjønnhet indikerer at han / hun har gode gener .Derfor tiltrekkes vi av pene mennesker , alle sammen og uten unntak . Vakre har bedre gener dersom de i tillegg er sunne og friske og inteligente , så vil de være vinnerne i alle samfunnstyper / uansett land .Så er vakre mennesker såklart det beste og tryggeste valget ...dersom man ønsker å reprodusere seg og få barn selv .Man bør jo moralsk sett passe på så barnet får gode gener , for barnets egen skyld .Så det er ikke en egoistisk og stygg tanke ...at man tenker på exteriøret allerede før barnet er planlagt ...Det er " meningen " fra naturens side at vakre mennesker skal formere seg og føre sine gode gener vidre . Kanskje derfor vakre kvinner ofte ender opp med flere barn med forskjellige fedre ...og vakre menn ender også opp med barn med flere forskjellige damer . De får i hvertfall spredd sine gener .Noe som er bra for menneskeheten totalt sett .At gode gener overlever og går vidre ... Er neppe morro å bli født stygg eller uattraktiv .Disse vil normalt slite litt mer for å få ført sine gener vidre , enn de vakre som har mange tilbud . Kan jo hende at denne stygge mannen har en penis på nærmere 20 cm. Da får han vel spredd genene sine likevel, i følge dine egne teorier. Spennende, egentlig. Trodde de fleste hadde lagt av seg denne tankegangen etter 40-tallet...
womenwomen Skrevet 3. juli 2010 #13 Skrevet 3. juli 2010 Det hadde jeg nok klart å leve med, siden jeg hadde klart å leve med utseende til den mindre pene mannen også. Utseende trenger ikke å telle så mye, men man er da ikke sammen med noen man synes ser frastøtende ut. Det skal det vel ganske mye til for at man synes også. Hadde vært mer bekymret om jeg var sammen med en smellvakker, men nærmere tilbakestående mann, og ungen muligens hadde arvet hans intelligens :s Da hadde jeg satt den fra meg. Skal ikke ha noen dum unge! Det er bare en USANN myte at vakre mennesker skårer lavere på inteligens enn stygge . Jeg tror desverre det heller er motsatt .... Men folk liker å trøste seg selv med at : vell , jeg er ikke noe å se på for øyet , men smart er jeg ....he he Hvor smart er det å trøste seg med det ? Jeg er over gjennomsnittet pen , men har ofte hørt at jeg er blant de mest inteligente også fra andre mennesker , og mine karakterer lå på 4 i alle tunge teoretiske fag uten at jeg noensinne giddet å gjøre mine lekser eller lese til prøver gjennom 3 år på Artium .Består med god karakter uansett , så lenge jeg bare lytter godt i timene , trenger jeg ikke lese meg opp før prøver .Så er ingenting galt med hukommelsen tross mitt modellvakre fjes .... Jeg tror gode gener gir også vell så bra hjernekapasitet OGSÅ .Er ikke for ingenting at evolusjonen / naturen favoriserer alle pene eksemplarer av mennesker når det gjelder å finne seg partner og ønsker at disse gener skal gå vidre .Rett og slett forde de er totalt sett best på alle områder ..OGSÅ HJERNEKAPASITET .
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. juli 2010 #14 Skrevet 3. juli 2010 Det er bare en USANN myte at vakre mennesker skårer lavere på inteligens enn stygge . Jeg tror desverre det heller er motsatt .... Men folk liker å trøste seg selv med at : vell , jeg er ikke noe å se på for øyet , men smart er jeg ....he he Hvor smart er det å trøste seg med det ? Jeg er over gjennomsnittet pen , men har ofte hørt at jeg er blant de mest inteligente også fra andre mennesker , og mine karakterer lå på 4 i alle tunge teoretiske fag uten at jeg noensinne giddet å gjøre mine lekser eller lese til prøver gjennom 3 år på Artium .Består med god karakter uansett , så lenge jeg bare lytter godt i timene , trenger jeg ikke lese meg opp før prøver .Så er ingenting galt med hukommelsen tross mitt modellvakre fjes .... Jeg tror gode gener gir også vell så bra hjernekapasitet OGSÅ .Er ikke for ingenting at evolusjonen / naturen favoriserer alle pene eksemplarer av mennesker når det gjelder å finne seg partner og ønsker at disse gener skal gå vidre .Rett og slett forde de er totalt sett best på alle områder ..OGSÅ HJERNEKAPASITET . Hihi. Jeg sa ikke at alle pene mennesker er stokk dumme, jeg sa at jeg heller vil ha et smart og litt mindre pent barn enn et søtt og dumt barn. Heller barn med en mindre pen, men oppegående fyr enn barn med en teit fyr som ser bra ut. 4 er forøvrig ikke en vannvittig bra karakter, heller gjennomsnittlig. At du ikke trengte å lese til prøver er heller ikke et bevis for at intelligensen din er uallminnelig høy, heller at du har gode evner til å huske det du blir fortalt muntlig. Ikke at jeg lar meg imponere av karakterer uansett. Skjønnhet er også noe subjektivt, og ikke minst kulturbetinget. Men det er uansett ingenting av det jeg skrev som impliserer at jeg mener noe av det du skal ha det til at jeg mener, nemlig at pene folk er dumme.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2010 #15 Skrevet 3. juli 2010 Du, gener gjør som de vil. Du kan være Sonny & Cher. Og får en datter som Chastity, nu mere Chase 110 kilo mann. ;0)
womenwomen Skrevet 3. juli 2010 #16 Skrevet 3. juli 2010 Det er en god karakter i forhold til at man aldri leser før prøver eller gjør lekser .Så er det en respektabel karakter . Tenk om JEG HADDE ORKET BRUKE MIN TID PÅ Å LESE og gjordt lekser slik som skolelysene i klassen , da hadde jeg sikkert lett gått opp til 5 og 6 i alle fag .Uten noen mega stor anstrengelse .Men da med lite tid til kjæresten kanskje ... Om en uattraktiv , kjedelig , usosial skolelys type har 5 - 6 i alle fag ..betyr det ikke nødvendigvis at denne er mer inteligent pga karakter .Når folk ikke har et " sosialt liv " etter skoletid , men sitter å leser og gjør lekser istede for å gå ut med venner og kjærester ( forde de ikke har kjæreste ) er disse menneskenes gode resultater basert på jevnt og godt skolearbeid , IKKE INTELIGENS . Så det er IKKE IMPONERENDE at disse kjedelige folka ofte har 5 - eller 6 i standpunkt karakter når de går ut av skolen .De har jo ikke noe liv utenom skolen uansett .Og skjelden kjærester i skoletiden . Noe de fleste attraktive mennesker har . Bullshit at disse er smartere enn vakre .Bare usanne myter .Folk trøster seg med ...
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. juli 2010 #17 Skrevet 3. juli 2010 Det er en god karakter i forhold til at man aldri leser før prøver eller gjør lekser .Så er det en respektabel karakter . Tenk om JEG HADDE ORKET BRUKE MIN TID PÅ Å LESE og gjordt lekser slik som skolelysene i klassen , da hadde jeg sikkert lett gått opp til 5 og 6 i alle fag .Uten noen mega stor anstrengelse .Men da med lite tid til kjæresten kanskje ... Om en uattraktiv , kjedelig , usosial skolelys type har 5 - 6 i alle fag ..betyr det ikke nødvendigvis at denne er mer inteligent pga karakter .Når folk ikke har et " sosialt liv " etter skoletid , men sitter å leser og gjør lekser istede for å gå ut med venner og kjærester ( forde de ikke har kjæreste ) er disse menneskenes gode resultater basert på jevnt og godt skolearbeid , IKKE INTELIGENS . Så det er IKKE IMPONERENDE at disse kjedelige folka ofte har 5 - eller 6 i standpunkt karakter når de går ut av skolen .De har jo ikke noe liv utenom skolen uansett .Og skjelden kjærester i skoletiden . Noe de fleste attraktive mennesker har . Bullshit at disse er smartere enn vakre .Bare usanne myter .Folk trøster seg med ... Ikke svarer du på noe av det jeg skriver, og ikke er det relevant for diskusjonen i det hele tatt. Som vanlig. Ingen andre enn deg har sagt at intelligens er noe som kan bestemmes av de samme genene som bestemmer utseende. Ingen andre har sagt at stygge mennesker er smartere enn pene mennesker heller.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2010 #18 Skrevet 3. juli 2010 Bla bla bla, yacketiyack, bla bla, yack yack, IKKE INTELIGENS Sant det!
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. juli 2010 #19 Skrevet 3. juli 2010 Jeg synes forøvrig ikke skrivestilen til visse debattanter her inne vitner om stor INTELIGENS .Etter å ha LEST noen av innleggene her inne SITTER JEG heller ikke ...igjen med noe klar INNTRYKK av ...akkurat HVA innlegget egentlig HANDLER OM .
womenwomen Skrevet 3. juli 2010 #20 Skrevet 3. juli 2010 Men alle insinuerer at dette er alminnelig tenkning og oppfatning ...om alle vakre .Dum og deilig ...osv osv Ville jo være frekt å si det rett ut , derfor så insinuerer folk dette på en skjult og fordekt måte i måten de behandler pene mennesker på . Dersom jeg skal ha barn - skal det være med en fyr som jeg syns er rålekker exteriørmessig og føler voldsom god kjemi med og sterk naturlig tiltrekning med og et sterkt begjær for .Kunn det blir riktig valg fra et " evolusjonsmessig perspektiv " og for meg selv .Å gå for noe annet , nestbest eller 2 valget , er å neglisere sine egne sterke og naturlige instinktive sterke naturlige ønsker ,som er født i oss alle .Det er en synd i mot deg selv og evt. det barnet du tenker å lage .Naturen har en mening med alt , og den er en del av dine instinkter .Som taler ren fornuft , spør du meg .I hvertfall evolusjonsmessig .Og den er fordelaktig for avkommet ikke minst . Hvem kan benekte det ? Er da mer gøy å ruge på et " gullegg " enn på noe annenrangs ....i dine egne øyne i hvertfall . Hvorfor gå imot dine egne naturlige instinkter ? For meg ville det ødelagt hele gleden med å få barn i det hele tatt .Om faren var feil mann .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå