Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke sommer uten slageren sommartider hej,hej.. sier mange, mens jeg skulle gjerne vært foruten den sangen hele sommeren, jeg syns bare den sangen er så forferdelig.

Musikk er vel smak og behag.. men

Hva er det som er så fint med den sangen?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

hehe, nå fikk jeg sangen i hodet! Joda, det er ikke sommer uten sommertidar hej, hej sommartidar! Det er en fin sang med masse liv i, en sang som alle kan og kan synge med, en sang som får "alle" til å smile, en sang som skaper øyeblikks forventning om en god dag/en god sommer. Kommer den på radioen i bilen, skruer jeg opp og har noen kjekke minutter der livet føles lett, kjekt og forventningsfullt på en god måte. :)

Det har også noe med kjent og kjært. Jeg er en kvinne på 40, og sangen har fulgt meg hver sommer i hele mitt voksne liv.

Skrevet

Det er ikke sommer uten slageren sommartider hej,hej.. sier mange, mens jeg skulle gjerne vært foruten den sangen hele sommeren, jeg syns bare den sangen er så forferdelig.

Musikk er vel smak og behag.. men

Hva er det som er så fint med den sangen?

Ååå, jeg er så enig! Jeg takler ikke den sangen. Per Gessle synger som en kåt gris med forstoppelse. :kjefte:

Jeg leste en tråd ang sommersanger for noen dager siden, merkelig nok var det ingen som hadde nevnt denne sangen. Så jeg tror ikke folk generelt er så veldig begeistret for denne sangen.

Avsporing: Det er vel bare en sommerlåt som er like ille, nemlig den med Postgirobygget...det var øøøøøl...osv. Eller, ta med hele diskografien deres forresten.

Skrevet

Herleg song! Vert alltid i godt humør av Gylne Tider! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...