Gjest Evy Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 ....ta av seg klærne og gå naken når man er alene hjemme? Når jeg endelig har huset for meg selv,og er alene noen deager, elsker jeg å bare kaste klærne og gå rundt naken. Vet ikke helt hvorfor men det er bare digg. Er det flere som liker dette? Eller er det bare jeg som er rar?? Evy.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Er nok ikke bare deg gitt. Jeg synes det er digg å sprade rundt hjemme all-naturell, eller i bare undertøyet.
Focklop Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Synes det er ekkelt ja, når vi har så mange vinduer og det er stor trafikk utenfor, hehe
P. Sexplisitt Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Ja!! Og jeg har heldigvis en kjæreste som ikke har noe imot det.
Maxi Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har så mange og store vinduer her at helt naken tørr jeg ikke. Men jeg går gjerne i bare undertøyet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Det er unektelig veldig komfortabelt å være helt fri for klær. Hva enn man har på seg av klær kjenner man jo at de er der, så det må nødvendigvis være mer komfortabelt uten. Men hva dette har med sex å gjøre ser jeg ikke helt? Jeg går ofte naken hjemme selv, men jeg blir ikke kåt av det.
Gjest scorpius Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Hmmm... nei, jeg liker det ikke, men hver sin smak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå