Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med værdens beste kjæreste i snart over to år, men vennina hans plager meg. Hun flytter seg demonstrativt unna bordet hvis jeg kommer eller drar hjem. Jeg har prøvd å være hyggelig å imøtekommende, men hun er bare bitchty tilbake.. Kjæresten min reagerer også over hennes oppførsel å spør henne hva som er problemet, hun svarer bare at det bør han skjønne. Jeg å min kjære har ingen problemer med å være borte fra hverandre hele kvelden så lenge vi møtes når vi skal hjem :) men hvordan skal jeg takle den sjalu venninen? Jeg blir så sint av henne å at der mulig å være så barnslig når du er 25 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje samboeren din kan ta en prat med henne, siden det er hans venninne?

Gjest Gjest
Skrevet

For en drama queen!

Du må ikke la henne holde på slik. Er det helt umulig for deg å få pratet med henne?

Jeg fatter ikke at kjæresten din godtar at en av hans venner oppfører seg sånn mot kjæresten hans. Jeg hadde ærlig talt bedt min venn om å roe seg ned noen hakk evt. holde seg unna til hun fikk løst problemet sitt. Jeg hadde aldri godtatt at hun skulle behandle min fine kjæreste slik.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En ting er sikkert, min mann hadde aldri vært venninne med ei som behandlet meg på denne måten. Kan ikke vennene hans respektere og behandle partneren ok så er de heller ikke venner.

Hun er nok forelsket i ham. Men om hun er det eller ikke har lite med saken å gjøre. Hvorfor omgås han ei som tydelig behandler deg dårlig?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Håper kjæresten din kutter all kontakt med henne!!! At det går an...

Gjest lolita___
Skrevet

virker som om hun vil ha han eller har du spurt typen om de hadde en fortid før som kjærester eller noe??Sånne jenter er slitsomme han er trossalt din kjæreste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun rett og slett ikke liker deg.

Skrevet

Enten så vet kjæresten din hvorfor (hun sa jo "det må du skjønne"). Isåfall får han fortelle deg grunnen.

Eller så vet han ikke det, og da må han si det til henne; "Nei, det skjønner jeg ikke. Du får forklare!"

Skrevet

Enten er hun sjalu eller så er det noe som har blitt sagt som du ikke vet om...Hvorfør ikke rense lufta og spør rett ut vad det er! Det hade i hvert fall jeg gjort!

Skrevet

har du spurt henne eller samboeren din hvorfor hun er sånn mot deg?

Skrevet

har du spurt henne eller samboeren din hvorfor hun er sånn mot deg?

Skrevet

Siden det tydeligvis ikke er mulig å få henne i tale på tomannshånd, ville jeg tatt et offentlig oppgjør med henne. Neste gang hun flytter seg til andre siden av bordet når du kommer, så sier du noe a la: "Hva er egentlig problemet ditt? Har je gjort deg noe?" Da må hun faktisk svare og hun vil miste ansikt. Svarer hun da noe a la: "Det vet du godt", så svar tilbake: "Nei, vet du hva, det gjør jeg faktisk ikke. Det er derfor jeg spør".

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg synes du burde prøve på en eller anna måte å få snakket med henne. Be henne om å si hvorfor hun er så bitch mot deg og hva problemet er. Å ikke nøy deg med et svar som: Det vet du godt. Du må be henne om å gi deg en grunn og ikke bare si det vet du godt.

Gjest fireflies
Skrevet

Tipper at hun sannsynligvis har vært/fortsatt er småforelska i kjæresten din, og at hun derfor (selvsagt) ser på deg som en fiende. Eller så kan det rett og slett være at hun ser på deg som en trussel mot vennskapet dem imellom. Poenget er i hvertfall at det sannsynligvis handler om sjalusi, og som vi alle vet: Sjalusi får mennesker til å oppføre seg patetisk.

Kan du ikke få kjæresten din til å ta en prat med henne? Det burde jo ikke være et problem, i og med at han selv reagerer på oppførselen hennes.

Skrevet

Det virker jo som at kjæresten til TS vet hvorfor venninnen er sur. Kan ikke han oppklare saken da? Mest sannsynlig så er hun forelsket i han, og hun synes det er dårlig gjort av han å få seg dame. Eller at han har rotet med henne, el.l, eller gitt uttrykk for at han likte henne mer enn han gjorde.

Skrevet

Siden kjæresten din burde skjønne det, så bør du jo få en forklaring på hva problemet er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...