Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt tynt og flatt hår og har farget det noen ganger nå.

Det jeg har begynt å plages med er at jeg røyter noe sinnsykt, jeg kan dra av hår! Ikke så veeldig ille, værst når håret er vått. Også har begynt å få slitte ender og litt sånn her og der. Har tenkt å gå til innkjøp av Joico Color Endure shampo og balsam, og skal også kjøpe en hårkur.. Men vet ikke hvilken. Noen som har noen ideer i forhold til håret mitt? Ønsker at den ikke tynger håret, gjør det skinnende og gjør det sterkere. Noen ideer?

Har tenkt litt på Joico - K-PAK MOISTURE - Intense Hydrator Treatment, og

Tigi S-Factor SERIOUS CONDITIONER.

men er ikke sikker.. tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den rosa serien til kerastase er for farget/stripet hår, den er veldig god:) vender alltid tilbake til den. jeg har farget hår, men brukte den når jeg hadde blekede partier også.

Skrevet

Jeg ville ikke gått for S-factor hvis du ikke vil at den skal tynge.. :) Den tynger ganske mye i forhold til mange andre!

En vanlig hårkur vil ikke hjelpe så mye på akkurat det at du røyter (hvis det er det at hårstråene faller av fra bunnen. Hvis det er det at de knekker vil det hjelpe masse), men uansett er det lurt med en god hårkur! Hvis du prøver å få massert hodebunnen godt innimellom kan det hjelpe litt på håravfallet.

Jeg har jobbet med mange forskjellige merker som frisør, men mine absolutte favorittkurer som ikke tynger så mye er:

- Redken Color Extend (Både den vanlige, og Color Extend Sun nå om sommeren)

- Redken Extreme (Men hvis du bare har farget håret, og ikke bleket/stripet det, så er det nok ikke sikkert du trenger så mye proteiner)

- Joico K-pak Intense hydrator. (jeg skal ikke si helt 100% at den ikke tynger så mye, for har ikke jobbet med den selv, men syns jeg husker at den ikke tynget så mye på mitt eget hår ihvertfall. Og K-pak har flere ganger blitt kåret til beste kur)

Det finnes et hav av produkter der ute, så jeg ville gått til frisøren og spurt om tips. Da kan hun/han se på håret ditt og finne ut om det er proteiner eller fuktighet håret ditt trenger.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for tips! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...