Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6,5 år vil ikke sykle på egen sykkel, er redd og nekter å prøve selv om hun syklet litt med støttehjul i fjor. Har prøvd å ta det forsiktig og lokke med premie bare hun sykler litt.. I morgen, sier hun alltid.Jeg er litt oppgitt. Noen lure tips?

Lurer også på om hun kan sitte på bagasjebrettet mitt når jeg sykler? Finner ikke noen regel mot dette noe sted... Har ikke lyst å kjøpe sykkeltralle fordi det vil hun synes er litt for stilig, og da vil hun i hvertfall ikke sykle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun fremdeles støyyehjulene på slik at hun har kontroll?

Det er ikke alle som synes det er morro å sykle. Og da blir det veldig feil å presse barnet, synes jeg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun kan ikke sitte på bagasjebrettet ditt. Hun kan få føttene inn i spilene og skade seg alvorlig, eller falle av og skade seg.

Skrevet

hva med å kjøpe en tandemhenger, så kan hun sykle bak deg - og få litt følelsen av dette med sykling.. samtidig som du kommer deg avgårde dit du skal.

Jeg synes ikke hun skal sitte bakpå sykkelen din..

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=22639509&reference=9/226/395/09_-2068058678.jpg&adheading=Tandemhenger+%2F+p%E5hengssykkel&adTypeId=67&areaId=7040

det var det eneste bildet jeg fant i farta, g-sport har i allefall.. og den kan du bruke noen år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...