Gå til innhold

Opp i opp ?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde en tabbe å spiste 4 pizza stykker...

Det jeg da lurer på, er om jeg hoppertau i to timer, vil det da gå opp i opp ?

Sånn ca hvertfall ?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå å legg deg, få litt søvn. Om du er like iver etter å skulle fjerne disse 4 pizzastykkene så får du hoppe i vei.Nå vet jeg ikke hvilken pizza dette er, men 4 stykker er nå ikke all verdens da..

Skrevet

Enig med Lotte28 :-) Dessuten må man da få lov til å kose seg av og til.. det synes nå hvertfall jeg!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Hoppe hoppetau i to timer fordi du spiste litt pizza? Høres ut som spiseforstyrrelse i mine ører!

Skrevet

Enig med Anonym over her. Problemet er ikke de 4 pizzastykkene. Problemet er heller synet ditt på mat og trening. Så jeg vil heller anbefale å gå litt inn i seg selv i to timer, enn å hoppe tau.. Så det ikke går den gal veien for deg.

Mulig jeg overdriver nå, men det er likevel et faresignal.

Skrevet

Enig med Anonym over her. Problemet er ikke de 4 pizzastykkene. Problemet er heller synet ditt på mat og trening. Så jeg vil heller anbefale å gå litt inn i seg selv i to timer, enn å hoppe tau.. Så det ikke går den gal veien for deg.

Mulig jeg overdriver nå, men det er likevel et faresignal.

Synes dette var ett godt innlegg, ikke overdrivelse og det tror jeg de fleste er enige i..

Håper du tok til fornuften TS og heller bare la deg med tanken om at du hadde kost deg med pizza en fredagskveld!!

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Pizza er da godt. Spiser mer enn fire stykker når jeg får det servert. Unn deg selv å spise fire pizzastykker på fredagskvelden, du :)

Endret av Airi Chikako

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...