Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva synes du er best? Gubben har akkurat vært og handlet og kom hjem med en sånn billigutgave av elektrisk tannbørste, tror det var fra colgate eller noe sånt.

Jeg prøvde den og synes den egentlig var ganske ok. Det er første gangen jeg har prøvd en slik tannbørste.

Så; hva er best for tennene, og hva bruker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som er best. Jeg bruker vanlig tannbørste, aldri prøvd elektrisk. Men er fornøyd med en vanlig en jeg. Det er tannlegen min også vil jeg tro. Null hull :sjarmor:

Skrevet

det blir resnest m en skikkelig el børste (oral f eks) For tannkjøttet (like viktig(!) er vanlig børste best.

Skrevet

Braun, ja! :)

Man føler hvordan tennene blir skikkelig rene, glatte og blanke etter å ha brukt en elektrisk tannbørste. Deilig følelse! :)

-viXen-

Skrevet

Elektrisk! Har brukt både Oral B og Braun, merker ikke så stor forskjell.

men innimellom finner jeg fram den gamle gode børsten.... gammel vane...

Skrevet

Deter viktig å massere/pusse tannkjøttet for ikke å få div sykdommer der (og da detter tanna ut...) så bruk begge deler ja.... :wink:

Skrevet

Bruker kun vanlig tannbørste, og har ikke hatt hull på 10 år! Men prøver å venne meg til elektrisk, da "alle" sier det er bedre???!!! :o

Venter spent på flere svar her....

Dina

Skrevet

Jeg har sånn oral B sak, er veldig fornøyd med den. Synes tennene føles renere ut nå enn da jeg pusset de selv. Kan væreen vanesak også. Likte den ikke til å begynne med.

Skrevet

Nå har jeg bare vanlig, men brukte Braun før. Den var virkelig god! Og jeg syns det var enklere å holde misfarging vekk da..

Skrevet

For meg funker elektrisk best, fordi den sier ifra hvis jeg trykker for hardt. Med vanlig tannbørste pusser jeg for hardt, og skader tannkjøttet mitt i lengden...

Skrevet

Jeg føler at tennene blir mye renere når jeg pusser dem med elektrisk tannbørste, så det er det jeg bruker :D

Skrevet

Elektrisk, som jeg har fått av tannlegen-moren min. Uansett hvilken tannbørste du bruker er det viktig å ikke puss for hardt pga tannkjøttet. Og så er tanntråd viktig - ikke tannpirkere som lager store mellomrom mellom tennene etter hyppig og langvarig bruk (forutsatt at du har lite rom mellom tennene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...