Silfen Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Barnesikre hus finnes ikke. Hvis du sprayer hybelkaniner med hårspray og kjører over dem med rollerblades kan de ta fyr. Stemmen til en fireåring er høyere en 200 voksne på en restaurant. Motoren i en takvifte er ikke sterk nok til rotere med en gutt på 21 kilo i supermanndrakt hengende i et hundebånd festet i et vifteblad. Motoren er derimot sterk nok til å spre maling på alle fire vegger i et rom som måler 6x6 meter. Baseballer lager merke i taket. Når du bruker takviften som balltre må du hive ballen opp flere ganger før du får en treff. Du bør ikke hive baseballer innendørs når takviften er på. En takvifte kan slå en baseball langt. Glasset i et vindu (ikke engang et dobbelt termopanvindu) kan ikke stoppe en baseball slått av en takvifte. Når du hører toalettet spyle ned etterfulgt av ordene "Åh-åh" er det allerede for sent. Bremsevæske og bensin lager masse røyk. En seksåring kan lage ild med flint selv om en sekstiåring sier at det bare kan gjøres på film. Et forstørrelsesglass kan lage ild selv på en overskyet dag. Hvis du bruker en vannseng som hjemmebase når du har på deg piggsko lekker den ikke. Den eksploderer. En stor vannseng inneholder nok vann til å fylle et hus på 200 kvadratmeter nesten to centimeter dypt. Lego kan passere gjennom fordøyelsessystemet til en fireåring. Duplo kan ikke. Play-Doh og mikrobølgeovn bør ikke brukes i samme setning. Superlim er for alltid. MacGyver kan lære oss mange ting vi ikke vil vite. Det kan Tarzan også. Uansett hvor mye gelepulver du tømmer i et svømmebasseng kan du fremdeles ikke gå på vannet. Filtrene i svømmebassenget liker ikke gele. Videospillere kan ikke spille av vafler. Søppelposer er dårlige fallskjermer. Småstein i hjulkapslene bråker når du kjører. Du vil egentlig ikke vite hvor den lukten kommer fra. Se alltid inn i ovnen før du slår den på. Plastikkleker liker ikke ovnen. Brannvesenet i San Diego har minst fem minutters responstid. En sentrifuge i en vaskemaskin kan ikke gjøre meitemark svimmel. Det klarer den derimot med en katt. Katter kaster opp sin egen kroppsvekt to ganger når de er svimle. Humor hjelper deg gjennom livet. 12
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Skulle nå bare inn i tråden for å spørre Stjernfisken hvordan det går?
Gjest Meg Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Sinnsykt bra Nå fikk jeg meg en god latter!!
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2004 #8 Skrevet 16. oktober 2004 Og ver gang ler jeg av at videospillere ikke spiller av vafler.
Gjest Embla s Skrevet 16. oktober 2004 #12 Skrevet 16. oktober 2004 Er ikke bra med brunost i cd-spiller heller
Silfen Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2004 Dette er en jævlig gammel tråd, HKS.
sommerfuglene Skrevet 18. oktober 2004 #15 Skrevet 18. oktober 2004 Det går ikke å lage pannekaker av play-doh i cd spilleren heller
Anglofil Skrevet 19. oktober 2004 #16 Skrevet 19. oktober 2004 Og det er heller ikke lurt å prøve å lage kaffe med mel og vann......(*kremt* -noe mine foreldre fikk erfare) Mvh Yvonne
Tule Skrevet 19. oktober 2004 #17 Skrevet 19. oktober 2004 hei har lest den før den er litt morsom det fins fler hilsen
Gjest Hilde K S Skrevet 19. oktober 2004 #18 Skrevet 19. oktober 2004 Dette er en jævlig gammel tråd' date=' HKS.[/quote'] Jaja. Hvordan har du det i dag?
Tule Skrevet 19. oktober 2004 #19 Skrevet 19. oktober 2004 hei hon e fra bergen må du vel huske hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå