Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kan du forklare?

Trist at du ikke skjønner det. Han får flere stemmer pga av sykdommen sin! Det er helt feil grunnlag å vinne på, hetl feil grunnlag for en mor å melde han på og helt feil grunnlag å stemme på. De andre barna som er friske stiller i konkurransen på lik linje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig her. Veit det står at bileta ikkje trenger vere i bademiljø, men eg syns det passar best, når det tross alt er reklame for såpe.

Ellers får ungen med flest stemmer vinne, funksjonshemma eller ei. Men syns på ein måte det blir litt feil å stemme på ein unge av medlidenheit..? Eller kva grunnar har folk for å stemme på den aktuelle ungen?

Tja. Det er visst ikke bare stemmene som avgjør.

Påmeldingen til konkurransen stenges i slutten av juli. I august skal det først kåres 19 fylkesvinnere, der folkets stemmer bare er delvis avgjørende. Konkurransereglene gir også Lilleborg et ord med i laget for å sikre at bildene egner seg i markedsføringen av Lano. Deretter er det i september opptil folket igjen å avgjøre hvem av disse 19 som skal stikke av med hederstittelen Lano-ungen 2010.

http://www.dagbladet.no/2010/07/05/magasinet/lano-ungen/konkurranse/reklame/12430664/

Stilig bilde av han der, forresten.

Skrevet

Lanoungen

Tror dere lano gjennomfører hvis Mikael vinner?

Jeg syns det hadde vært råbra og har gitt min stemme :)

Hele stemmegivingen er det nettstedet 4chan som står bak(et nettsted med all verdens søppel og samtidig genialitet samlet et sted)

De har for vane å ha det morsomt med diverse avstemminger, blant annet Time, Oprah, Justin Bieber etc. Nå har de bestemgt seg for å få Mikael til tops. Jeg tipper det er for de vil se hva Lano-folkene kommer til å gjøre når han faktisk vinner...

Skrevet

Hele stemmegivingen er det nettstedet 4chan som står bak(et nettsted med all verdens søppel og samtidig genialitet samlet et sted)

De har for vane å ha det morsomt med diverse avstemminger, blant annet Time, Oprah, Justin Bieber etc. Nå har de bestemgt seg for å få Mikael til tops. Jeg tipper det er for de vil se hva Lano-folkene kommer til å gjøre når han faktisk vinner...

Det er neppe bare 4can. Fanklubben hans på fb har 5520 medlemmer og de klikker nok en del.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er 4chan egentlig? Jeg leste om den hunden en gang som noen kastet fra en bro i et av østblokklandene. Husker det ble lynsjestemning i hele verden for å ta han som gjorde det. Da leste jeg på et nettsted at 4chan kom til å ta han og at de hadde makt til det. Lurer litt på hva de driver med da.

Sorry. Litt off topic.

Skrevet

Det er neppe bare 4can. Fanklubben hans på fb har 5520 medlemmer og de klikker nok en del.

Selvsagt er det andre som stemmer på ham, særlig etter all oppmerksomheten han nå har fått i media, men det siste jeg hørte var at 80% av stemmene kom fra 4chan, og de har en del flere medlemmer enn 5520, for å si det sånn. Det er ikke unormalt at selskaper ikke godkjenner resultatet når 4chan har vært innblandet. Noen ganger er det morsomt, andre ganger er det ondskapsfullt og farlig.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/10506482.stm Skal Justin bare dra dit uten tanke for egen sikkerhet, siden 4chan har bestemt at han skal reise til Nord Korea? :ler:

Skrevet

Klart Lano gjennomfører om han vinner. Det er jo kjempe-PR!

Jeg bryr meg egentlig ikke om hvem som vinner, så lenge avstemmingen går riktig for seg. Jeg synes det blir litt urettferdig når noen kan lage en Facebook-gruppe; stem på min sønn fordi han er funksjonshemmet. De andre kan jo ikke lage noe tilsvarende. Og jeg håper ingen jukser, men det sjekker de vel etter (Og nå mener jeg generelt, ikke bare Mikael). Og det hadde vært mer rettferdig om man bare kunne stemme en gang overhodet pr barn.

http://www.dagbladet.no/2010/07/05/magasinet/lano-ungen/konkurranse/reklame/12430664/

Jeg har ikke noe i mot at Mikael vinner. Men som de skriver i artikkelen, han skjønner ikke noe særlig av hva som skjer. Så seieren blir jo mest for foreldrenes skyld. Men de har sikkert fortjent en tur de. Mer enn meg, ihvertfall :) Bildet i denne artikkelen var forresten veldig fint. Her kom sjarmen frem. Regner med at det er et fotografbilde tatt for anledningen. Kanskje de kan bruke det istedet?

Lykke til alle Lano-barn. Mikael også!

Og Listia, Leah, Lilja og Aron var veldig skjønne også. Kanskje de havner på "hovedsåpa" (ikke refillen)? Lano trenger jo ikke betale dem for det engang!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid forbunnet lano-ungen med vann, såpe og skum jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...