Gå til innhold

NEEEEEI!!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Adina Madeleine

Å HERREGUUUUUUUD!!!!! Nå har naboens unger begynt å øve på TROMPEEEEEETTTT!!!!!!!!! NEI!!!!!!!! De har sitt rom over vår stue....

:mumle mumle.... f*** at den cellostrengen måtte ryke!!!: :evil: :frustrert::kjempesinna::sinna::murvegg:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn å spille på slagverk, du, så tenker jeg at hele situasjonen løser seg ganske så raskt... :sjarmor: Inviter gjerne garden også - trommedelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Ja, vet du... Her om dagen hadde de en durabelig fest, så hele gulvet skalv og katta satt å så forskrekket opp mot taket, og de hoppet og spilte DÅRLIG 80-tallsmusikk (de naboen bruker ikke å bråke, er ikke mye populært med støy i dette strøket nei). Og da tenkte jeg at det var synd jeg ikke hadde ENORME høytalere så vi kunne løfte opp og legge mot taket, for jeg har en CD med lydeffekter. Bl.a. av en rakett som bli skutt opp, en stor demonstrasjon der folk roper og applaus..... :konspiratorisk: :evil: :ler:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adina Madeleine

Jo, men når man er syk og svak av influensa og ikke har sovet på dagesvis, nettopp har hatt elektroder på hodet, er stappet full av tabletter som gjør en susete, så har man ei grense. Særlig når jeg i går morges etter å ikke ha fått sove hele natta, og endelig har fått sovne sånn circa klokken 7 med ørepropper i ørene og sovemedisin i systemet likevel klarer å våkne at den samme familien krangler så bustene fyker, de roper, bæljer, lager lyder med møbler (!?), tramper i trapper og ut fyker et av barna deres og roper "jeg vil ikke være her mer!!!". Og dette er familien "styreleder" i et "dyrt" sameie, hvor de største leilighetene koster sifre med mange nuller og fine fru styreleder er den første til å klage når andre "bråker". DA har man lov å bitche litt.... :wink::ler:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...