Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 To jenter satt og pratet sammen. Hun ene sier: "Fin mascara, er det Max Factor?" Da sier hun andre: "Nei, det er svingdøra på kjøpesenteret" :D
Gjest Heidie Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 (endret) Enten så tok jeg den ikke, eller så var den sykt dårlig Endret 2. juli 2010 av Heidie
fjärill Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 To jenter satt og pratet sammen. Hun ene sier: "Fin mascara, er det Max Factor?" Da sier hun andre: "Nei, det er svingdøra på kjøpesenteret" :D Det skal vel være "öyenskygge" istedet for mascara?
Perledrøm Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Tenkte også at det skulle ha være øyenskygge. Hmm, den var vel egentlig ikke helt .. min stil
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 To jenter satt og pratet sammen. Hun ene sier: "Fin mascara, er det Max Factor?" Da sier hun andre: "Nei, det er svingdøra på kjøpesenteret" :D Ja, hallo, det skal selvfølgelig være øyenskygge ... må ha skrevet feil mens jeg lo for meg selv
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Skjønner den fortsatt ikke ... ? Altså, to jenter prater sammen, og så sier hun ene; å, så fin øyenskygge du har! Og hun andre sier: det er ikke øyenskygge, det er et blåveis jeg fikk i svingdøra på kjøpesenteret... Jeg skrev mascara, men det skulle stå øyneskygge ...
psawyer Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Skjønner den, men den var bare ikke noe morsom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå