Gå til innhold

Fjerning av alarm med farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå reist på ferie og rasket i den sammenheng med meg div fra skapet, deribland en uåpnet 3-pakning med truser kjøpt på H&M forrige uke. Ser når jeg skal ta de på at alarmen henger på :sur: Jeg skal være her til mandag og har med meg denne 3-pakningen og en truse til... Med andre ord, jeg trenger de :frustrert:

Noen som vet jvordan man fjerner en slik alarm? Jeg har kastet pose og kvitering og hele pakken, så å ta de med meg innom H&M igjen er nok ikke så mye vits. Ikke får jeg meg innom H&M heller, og jeg må ha rent undertøy nå...

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en plast pose så kan du ta en saks og klippe opp posen, men la alarmen være på?

Skrevet

Og hvor mye koster egentlig nytt undertøy, om du ikke får til åf jerne alarmen?

Skrevet

Dersom du prøver å bryte den opp vil fargen ødelegge trusene. Hvis jeg var deg ville jeg dratt innom en matbutikk og kjøpt meg nye truser. De fleste pleier å ha et eller annet merke inne. Og så ville jeg gått tilbake til HM når du kommer hjem, forklart dem situasjonen, og spurt de om å ta den av.

Skrevet

Helt off topic, men; Vasker dere ikke nyinnkjøpte truser før dere bruker dem? Man aner jo ikke hva slags skitne fingre på fabrikken/skitne lastebiler/andre rumper i prøverommet etc. disse har vært borti... Mulig jeg er fisefin her, men det hadde ikke falt meg inn å bruke nyinnkjøpte truser uten å vaske dem først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...