Lykkelitenen Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Er nå reist på ferie og rasket i den sammenheng med meg div fra skapet, deribland en uåpnet 3-pakning med truser kjøpt på H&M forrige uke. Ser når jeg skal ta de på at alarmen henger på Jeg skal være her til mandag og har med meg denne 3-pakningen og en truse til... Med andre ord, jeg trenger de Noen som vet jvordan man fjerner en slik alarm? Jeg har kastet pose og kvitering og hele pakken, så å ta de med meg innom H&M igjen er nok ikke så mye vits. Ikke får jeg meg innom H&M heller, og jeg må ha rent undertøy nå... Tips?
Topplue Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Hvis det er en plast pose så kan du ta en saks og klippe opp posen, men la alarmen være på?
Piper Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Og hvor mye koster egentlig nytt undertøy, om du ikke får til åf jerne alarmen?
Gjest Kiro Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Dersom du prøver å bryte den opp vil fargen ødelegge trusene. Hvis jeg var deg ville jeg dratt innom en matbutikk og kjøpt meg nye truser. De fleste pleier å ha et eller annet merke inne. Og så ville jeg gått tilbake til HM når du kommer hjem, forklart dem situasjonen, og spurt de om å ta den av.
Glitnir Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Helt off topic, men; Vasker dere ikke nyinnkjøpte truser før dere bruker dem? Man aner jo ikke hva slags skitne fingre på fabrikken/skitne lastebiler/andre rumper i prøverommet etc. disse har vært borti... Mulig jeg er fisefin her, men det hadde ikke falt meg inn å bruke nyinnkjøpte truser uten å vaske dem først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå